Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیریت ورزش وجوانان لرستان به همراه جامعه ورزش با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن با آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل تجید بیعت کردند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ مدیریت وپرسنل ورزش وجوانان لرستان به همراه  هیئت های  ورزشی وقهرمانان ورزش استان  با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن  سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرکل ورزش وجوانان لرستان در حاشیه این مراسم به خبرنگاران ،گفت: جامعه ورزش استان با حضور پرشور و یکپارچه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از آرمان های مقدس  انقلاب و جمهوری اسلامی دفاع خواهد کرد.

 

 سید علی کریمی افزود:جامعه ورزش و جوانان لرستان با ارج نهادن به مولفه های وحدت و همدلی، همچنان متحد و یکپارچه در صحنه ی" دفاع از آرمانهای امام و انقلاب"،  با پوششی ورزشی از سرتاسر استان و در شهرستانها، روستاها و بخش ها و حتی دور افتاده ترین نقاط در کنار جامعه بسیج ورزشکاران استان حاضر خواهند بود و در این عرصه همچون قبل با شور و نشاط ویژه پابه پای دیگر اقشار مردم در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن به میدان آمده اند تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) با رهبر فرزانه تجدید بیعت نمایند و یاد خاطره سردار دلها ، سپهبد سردار شهید قاسم سلیمانی را گرامی بدارند.

 گفتنی است ؛ غرفه اداره کل ورزش و جوانان استان طبق  دستور اکید مدیرکل ورزش و جوانان استان جهت کنترل فشار خون و تست قند خون در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن توسط هیئت پزشکی ورزشی استان راه اندازی شد.

همچنین بروشور گام دوم انقلاب کاری از معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بین راهپیمایی کنندگان در روز ۲۲ بهمن توزیع شد.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ۲۲ بهمن ورزش وجوانان لرستان ورزش و جوانان استان خود در راهپیمایی جوانان لرستان جامعه ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۲۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بمب فعال جنگ جهانی دوم در نزدیکی ورزشگاه ماینتس!

روز جمعه یکی از بمب‌های به جای مانده از جنگ جهانی دوم در نزدیکی ورزشگاه ماینتس خنثی می‌شود. 

طرفداری | با پیدا شدن یک بمب در اطراف ورزشگاه ماینتس، جنگ جهانی دوم همچنان می‌تواند زندگی افرادی بسیاری را با خطر مواجه کند.

به گزارش CBS؛ محوطه اطراف ورزشگاه موا آرنا، استادیوم خانگی ماینتس، به دلیل کفش بمب عمل نکرده جنگ جهانی دوم تخلیه شد. شهرداری ماینتس در بیانیه‌ای این بمب را یک بمب هوایی ۱۱۰۰ پوندی آمریکایی معرفی کرد که قرار است روز جمعه خنی‌سازی شود. طبق اعلام شهرداری، حدود ۳۵۰۰ نفر تحت تاثیر این اتفاق قرار خواهند گرفت و تا زمانی که منطقه برای از سرگیری فعالیت‌های عادی ساکنان ایمن شود، انتظار می‌رود اختلالاتی در ترافیک و سایر امور وجود داشته باشد. باشگاه ماینتس به دلیل این موضوع، کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی خود را از روز جمعه به روز پنجشنبه تغییر داد. با وجود اینکه شهرداری زمان‌بندی مشخصی برای فرآیند خنثاسازی بمب اعلام نکرده است، انتظار می‌رود بازی روز یکشنبه‌ ماینتس مقابل کلن همچنان طبق برنامه برگزار شود.

با وجود گذشت چندین دهه از پایان جنگ جهانی دوم در سال ۱۹۴۵، کشف بمب‌های به جا مانده از آن دوران همچنان در آلمان تا حدودی رایج است. برآورد شده که نیروهای متفقین و شوروی در طول جنگ، میلیون‌ها تن سلاح را در خاک این کشور فرو ریخته و برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که هزاران تن بمب عمل‌نشده همچنان در آلمان کشف نشده باقی مانده‌اند. این اولین بار نیست که یک بمب جنگ جهانی دوم در نزدیکی یک ورزشگاه فوتبال پیدا می‌شود. محوطه اطراف ورزشگاه وستفالن دورتموند نیز در سال ۲۰۱۵ تخلیه شد. این پدیده همچنین منحصر به آلمان نیست؛ در همان سال، بمبی از زمان جنگ در نزدیکی ورزشگاه ومبلی لندن پیدا شد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • سپاه همواره در صحنه حضور دارد
  • نباید با لغزش یک مسئول یا یک گروه توپخانه خود را به سمت یکدیگر فعال کنیم
  • دعوت امام جمعه ایلام از نخبگان برای ارتقاء فرهنگ کار
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • یکپارچه سازی اراضی لرستان ضروری است
  • آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان
  • کشف بمب فعال جنگ جهانی دوم در نزدیکی ورزشگاه ماینتس!
  • ایروانی: ادامه حضور غیرقانونی نیروهای آمریکایی منشأ اصلی بی‌ثباتی در سوریه است
  • نمایش ۲ فیلم برای جامعه ورزش پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی