Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولی الله حیاتی روز سه شنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن بجنورد به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مردم با شرکت حداکثری در راهپیمایی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ثابت کردند که همچنان دل در گرو انقلاب و آرمان های انقلاب دارند و در صحنه های مهم پای کار هستند.

وی، راهپیمایی ۲۲ بهمن را مقدمه ای زیبا برای حماسه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دانست و افزود: حضور پر رنگ مردم خراسان شمالی  در جشن انقلاب، نیرویی بازدارنده در برابر دسیسه‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: مشارکت سیاسی مردم استان در یوم‌الله ها نشانگر  آن است که همیشه وظیفه اسلامی و ملی خود را برای دفاع از ارزش‌های انقلاب و شهدا بجا آورده اند.

حیاتی با بیان اینکه انتخابات و مشارکت سیاسی پرشور مردم، موجب تحکیم و تقویت، بیش از پیش ایران اسلامی می شود، تصریح کرد: بدون شک مردم با در نظر گرفتن این مساله، فتنه های دشمن را با حضور شکوه مند در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خنثی خواهند کرد.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی دارای ۴ کرسی مستقل نمایندگی در مجلس است و بیش از ۶۵۰ هزار نفر در این استان واجد شرایط رای دادن هستند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا ۲۲ بهمن انقلاب ایران اسلامی مجلس شورای اسلامی معاون سیاسی امنیتی انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۳۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد

تابناک _ فهرست نهایی کاندیداهای مورد حمایت شورای ائتلاف برای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منتشر شد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با دعوت مردم و نیروهای جبهه انقلاب به حضور و مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت خود در این مرحله از انتخابات را در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور منتشر کرد.

کاندیداهای مورد حمایت «جبهه انقلاب» مطابق اعلام دفاتر استانی شورای ائتلاف برای دوره دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی به شرح زیر است:

 

 

پیش از این نیز فهرست کاندیداهای این تشکل سیاسی اصولگرا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران منتشر شده بود.

دیگر خبرها

  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • تنور داغ رقابت انتخاباتی ۴ کاندیدای مجلس در کرمانشاه زیر بارش‌ها
  • رونمایی از لیست‌های انتخاباتی/ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • بازار انتخابات در تبریز داغ شد/ اوج هیجان در ستادهای تبلیغاتی
  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم