Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@10:23:41 GMT

تصاویر رنگ طلایی Razr 2019 موتورولا فاش شد

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۴۱۷۱

تصاویر رنگ طلایی Razr 2019 موتورولا فاش شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، موتورولا مدتی است به دلیل تولید گوشی تاشو خود به یکی از ارکان اصلی رقابت در میان گوشی‌های منعطف تبدیل شده است. محصول جدید این شرکت که Razr 2019 نام دارد یکی از جذاب‌ترین طراحی‌های دنیای گوشی‌های منعطف را دارد و به همین دلیل توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصطلاحی که برای این نوع مکانیزم استفاده می‌شود، "صدفی" است. این اسم از نوع طراحی بسته شدن این گوشی گرفته شده است.

رنگ جدید Razr 2019 فاش شد

 تاکنون تنها تصاویر مدل مشکی Razr 2019 را که در نوامبر گذشته معرفی شد دیده‌ شده است. اما به تازگی یک پست توئیتری از یکی افشاگران دنیای فناوری، شما را با رنگ‌های دیگر این محصول نیز آشنا می‌کند. در توئیت منتشر شده می‌توانید نسخه طلایی (Gold) این محصول را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:  نوکیا نیز به دنبال ساخت گوشی منعطف است

رنگ اصلی این دستگاه ترکیب جالبی بین طلا و مسی روشن است و به نظر می‌رسد فقط نیمی از دستگاه را پوشش می‌دهد. در سال ۲۰۰۶ موتورولا با Dolce & Gabbana، شرکت مد و فشن مشهور ایتالیایی برای تولید نسخه محدود Razr V3i گولد همکاری کرد، بنابراین ممکن است این بار نیز شاهد یک همکاری منحصر به فرد مشابه باشیم.

شایعه جدید 5G برای گوشی منعطف موتورولا

همچنین شایعه شده است که موتورولا در حال کار کردن روی یک نسخه 5G از این دستگاه نیز هست، اما هنوز جزئیاتی در خصوص تائید یا تکذیب این ادعا ارائه نشده است. به نظر می‌رسد اگر چنین شایعه‌ای صحت داشته باشد موتورولا باید هر چه سریع‌تر آن را اعلام کند زیرا اینترنت نسل پنجم جدیدترین ترند گوشی‌های هوشمند است و می‌تواند توجه بیشتری را به سوی این شرکت جلب کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت موتورولا گوشی منعطف گوشی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۴۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو

تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا با خرید لیونل مسی در ابتدای فصل جاری توانست خود را به صدر اخبار و توجهات فوتبال جهان برساند.

این باشگاه که مالکیتش را دیوید بکهام ستاره سابق تیم ملی انگلیس برعهده دارد با جذب ستاره‌های دیگری، چون لوییز سوارز و سرژیو بوسکتس به یکی از مدعیان لیگ آمریکا تبدیل شد.

اما به نظر می‌رسد ماجراجویی‌های صورتی پوشان اینتر میامی به اینجا ختم نمی‌شود و یک خبرنگار معتبر عربستانی به نام «عبدالعزیز العصیمی» مدعی شده است که این باشگاه مذاکراتی با کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان انجام داده است و قصد دارد او را به خدمت بگیرد.

در صورتی که این اتفاق رقم بخورد این ۲ ستاره فوتبال جهان برای نخستین بار در یک تیم بازی خواهند کرد که می‌تواند جذابیت بسیار زیادی برای هواداران آن‌ها داشته باشد.

دیگر خبرها

  • برتری 4-0 لیورپول مقابل بارسلونا و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (2019/5/7) / فیلم
  • پیروزی منچسترسیتی مقابل لسترسیتی با گل دیدنی وینسنت کمپانی (لیگ برتر انگلیس - 6 می، 2019) / فیلم
  • یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو
  • خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با خدمات طلایی شرکت آبگونه
  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • (ویدئو) بازگشت مجموعه طلای پادشاهی آسانته به غنا پس از ۱۵۰ سال
  • شایعه تازه و عجیبی که درباره امیر تتلو
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • دست‌کش طلایی لیگ جزیره به دروازه‌بان آرسنال رسید
  • رقابت سخت بین حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی