Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال سپاهان ایران نیمه نخست دیدار مقابل العین امارات را با پیروزی پشت سر گذاشت. ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم, در ادامه هفته اول از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال سپاهان از ساعت 18:20 امشب (سه‌شنبه) در گروه D این رقابت‌ها در ورزشگاه هزاع بن زاید شهر العین به مصاف العین رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار در نیمه نخست با برتری یک بر صفر نماینده کشورمان به پایان رسیده است. تک گل سپاهانی‌ها را در این نیمه محمد محبی در دقیقه 39 به ثمر رساند.

ترکیب العین: خالد عیسی، سالم عبدالله، اسماعیل احمد، کایو کاریو کاندو، اسلام خان، کودجو لابا، بندر الاحبابی، احمد برمان، فلاح ولید الجنیبی، تسوکاسا شیوتانی، سعید جمعه

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، مهدی کیانی، سعید آقایی، محمدرضا حسینی، امید نورافکن، محمد محبی، محمد طیبی، مرتضی منصوری، شایان مصلح، سروش رفیعی و کی‌روش استنلی

نیمه اول

دقیقه 3:‌ محمد محبی در سمت چپ زمین العین توپ را در اختیار گرفت و با طی کردن مسیری در حدود 20 متر در موقعیت خوبی برای باز کردن دروازه حریف قرار گرفت اما شوتش  که از داخل محوطه جریمه شلیک شد به جایی رفت که دروازه‌بان حریف حضور داشت.

دقیقه 15: در حالی که توپ مدتی در اختیار العینی‌ها بود و این تیم روی دروازه سپاهان در حال فشار وارد کردن بود, روی اشتباه مدافعان سپاهان توپ پشت محوطه جریمه به احمد برمان تقدیم شد ولی شوت این بازیکن با اختلاف به بالای دروازه رفت.

دقیقه 23: ارسال سروش رفیعی از سمت چپ زمین العین خطرناک بود و سانتر وی از روی سر مهاج‌مان سپاهان با فاصله خیلی کمی عبور کرد.

دقیقه 37: فرار سعید آقای از سمت چپ و ارسال سریع او از روی سر محبی گذشت و کی‌روش نیز که فرصت خوبی برای استفاده از این صحنه داشت روی مدافع العین مرتکب خطا شد تا ارسال خطرناک آقایی بی ثمر بماند.

دقیقه 39: در ادامه تاکتیک سپاهانی‌ها سعید آقایی بزهم از سمت چپ سانتر کرد و اینبار محمد محبی با یک ضربه سر پرشدت موفق شد توپ را به تور دروازه العین بچسباند.

لیگ قهرمانان آسیا| اعلام ترکیب سپاهان برای دیدار مقابل العین امارات

 

انتهای پیام/

R7878/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان آسیا سپاهان اصفهان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا سپاهان اصفهان لیگ قهرمانان آسیا سپاهان اصفهان لیگ قهرمانان آسیا مقابل العین نیمه نخست محمد محبی سمت چپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۵۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 3-0 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2013/5/1) / فیلم

11 سال از برد 3-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا گذشت.

دانلود (41.8MB)

دیگر خبرها

  • دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 3-0 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2013/5/1) / فیلم
  • شکست ذوب‌آهن در فولادشهر، بحران در خانه جدی‌تر از همیشه
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و سپاهان
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • برتری یک نیمه‌ای شمس آذر مقابل پیکان