Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان گفت: به‌علت بارش سنگین برف ۲ نفر در رشت جان باختند و سقوط بهمن نیز چند واحد مسکونی در رودبار را تخریب کرد. ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۱ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

پیمان اسدی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در رشت با اشاره به چند مورد فوتی بر اثر بارش شدید برف در استان گیلان اظهار داشت هر دوی این افراد به‌علت حوادث ناشی از بارش برف سنگین در شهر رشت جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان با بیان اینکه جوان 18 ساله رشتی به‌دلیل ریزش برف روی سر وی جان باخت گفت: این جوان پس از ریزش برف روی سرش ایست قلبی کرد و با وجود انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

وی با اشاره به اینکه مرد 34 ساله رشتی به‌دلیل برف‌روبی و سقوط به پایین جان خود را از دست داد خاطرنشان کرد: این مرد برای برف‌روبی به پشت‌بام رفته بود که بر اثر سقوط به پایین و شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

بارش برف سنگین در محورهای پلدختر؛ آزاد‌راه پل زال بازگشایی شد‌برف راه ارتباطی 250 روستای دلفان را مسدود کرد22 بهمن برفی استان گیلان به روایت تصویر

به گزارش تسنیم، طبق گزارشات دریافتی در شهرستان رودبار نیز فردی به‌دلیل بارش سنگین برف و سقوط بهمن در روستای رشته رودبالای بخش مرکزی این شهرستان جان باخت و 3 واحد مسکونی نیز زیر بهمن دفن شد.

گفتنی است که هنوز اطلاعاتی از سرنوشت سایر اهالی روستای مذکور در دست نیست اما نیروهای امدادی با تجهیزات وارد منطقه شدند تا ساکنان این واحدها را از زیر بهمن خارج کنند.

انتهای پیام/613/ش

R7877/P/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جان خود را از دست واحد مسکونی سقوط بهمن بارش برف بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۵۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) قیمت‌های عجیب واحد‌های مسکونی در افغانستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انفجار و تخریب دو منزل مسکونی در ملایر بر اثر نشت گاز
  • آتشنشانان شوش ۵۶ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • تخریب کامل ۳۸۹ واحد مسکونی و تجاری در آتش‌سوزی شفت
  • (ویدئو) قیمت‌های عجیب واحد‌های مسکونی در افغانستان
  • خسارت بارش‌های سیل‌آسای سراوان به آسفالت معابر
  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت
  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان
  • حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان
  • (ویدئو) بارش برف سنگین در روسیه
  • ثبت ملی روستای «نوسنگی» در درفک رودبار