Web Analytics Made Easy - Statcounter

بزرگداشت فریدون جیرانی در اختتامیه فیلم فجر با کلیپی از معرفی ‌او به زبان ‌خودش و فعالیت‌های او به عنوان یک روزنامه نگار کنجکاو و دایره المعارف سینما همراه شد.

به گزارش ایسنا، پرویز پرستویی، امین حیایی، فرهاد اصلانی، مصطفی زمانی، الناز شاکردوست، نوید محمدزاده، بهرام رادان از جمله هنرمندانی بودند که صدای آن‌ها در تمجید و تعریف از جیرانی در این کلیپ شنیده شد و بعد غلامرضا موسوی که چند روز قبل برادرش را از ‌دست داده، ‌به همراه مهدی صباغ زاده ‌به عنوان همشهریان او برای تقدیر به جایگاه آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامرضا موسوی درباره ‌این فیلمساز که او را شخصیتی سهل و ممتنع خواند، گفت: آقای جیرانی فقط یک مجری و فیلمساز ‌و مورخ‌ خوب نیست بلکه او یک ویروس سینما در مشهد منتشر کرد و ما که هنرجوی تئاتر در مشهد بودیم از استاد جیرانی خیلی یاد گرفتیم.‌ او معلم بسیار خوبی است‌ ‌و شاگردهای خوبی در موسسه ها تربیت کرده است. وی روزنامه نگار خوبی هم هست ‌و تجلیل از او تجلیل از سینمای میانه است. چون خودش بازیگری تئاتر کار کرده معمولاً بازیگران فیلمش هم خوب کار میکنند و قدردانی میکنم که برای این فیلسوف سینما مراسم بزرگداشت تدارک دیده شده است.
صباغ زاده ‌هم برای این سینماگر آرزوی سلامتی کرد و گفت: من سینمایم را مدیون آقای جیرانی هستم و نقطه آغاز من با او در خانه تئاتر مشهد بود که پرده‌ای را برای نمایش فیلم کوتاهش آویزان کردیم. ما سال‌ها کار کردیم و خوشحالم ‌که هنوز پابرجاست.

فریدون جیرانی در ادامه به همراه داروغه زاده ‌روی سن آمد و از مدیران سینمایی و حاضران در سخنان کوتاهی تشکر کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر 98 فیلم فجر 98 فریدون جیرانی فریدون جیرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۶۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم هندبال سپاهان نوین گفت: جایگاه حساسی داریم و باید حواسمان را جمع کنیم. سقوط یا ماندنمان در لیگ به بازیکنان بستگی دارد و باید بتوانند امتیاز بگیرند.

مجید رحیمی‌زاده، سرمربی سپاهان‌نوین در خصوص باخت تیمش برابر گیتی‌پسند، اظهار کرد: بازی سختی بود. گیتی‌پسند تیم خوبی است که امسال جایگاه خوبی دارد. نتیجه برای هر دو تیم به مهم بود که سقوط یا صعود کنند.

وی افزود: تنها یک نیمه خوب بازی کردیم و در نیمه دوم واقعا خوب نبودیم‌. تعداد ۲ دقیقه‌هایمان زیاد شد که باید فیلم را بازبینی کنیم و علت را بفهمیم.

سرمربی سپاهان نوین تصریح کرد: نیم فصل دوم و در جایی که روند تیممان خوب بود، بدشانسی آوردیم و مصدوم دادیم. از طرفی امروز کارت قرمز هم زیاد داشتیم که محدودیت در بازیکن ایجاد کرد.

رحیمی‌زاده در پایان درباره جایگاه تیمش و احتمال سقوطشان، یادآور شد: جایگاه حساسی داریم و باید حواسمان را جمع کنیم. به بازیکنان بستگی دارد و باید بتوانند امتیاز بگیرند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ببینید | ناگفته‌های فردیون جیرانی از خدمت بزرگ عباس کیارستمی به سینما
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • (ویدئو) ماجرای خدمتی که عباس کیارستمی در دهه ۷۰ به سینمای ایران کرد چه بود؟
  • آیین پاسداشت استاد سعید امیر سلیمانی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • حسن زاده: قهرمانی برای مردم است/ تایلند تیم خوبی بود
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • اردیبهشت تئاتر مثل قبل برگزار نمی‌شود