Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@23:18:08 GMT

به زودی بخشی از ارتباطات گیلان بازیابی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۶۲۳۶

به زودی بخشی از ارتباطات گیلان بازیابی می‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توئیتر نوشت: ساعتی قبل، اکیپ‌های امدادی با تجهیزات از ۴ استان دیگر به گیلان اعزام شدند. امید است تا شب بتوانند بخشی از ارتباطات را بازیابی کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمد جواد آذری جهرمی در صفحه توییتر خود نوشت: ساعتی قبل، اکیپ‌های امدادی با تجهیزات از ۴ استان دیگر به گیلان اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برف شدید گیلان، باعث قطع وسیع برق و جاده‌های استان شده که در نتیجه ارتباطات تلفن و اینترنت گیلان نیز مختل شده است. امید است بتوانند تا شب  بخشی از ارتباطات را بازیابی کنند.

 

وزیر ارتباطات ‏ماسوله، لنگرود،‌ لاهیجان، کومله، شلمان، ‏رحیم آباد، خشکبیجار، آستانه اشرفیه و ‏املش را مناطقی عنوان کرد که در حال حاضر، ارتباطات همراه در آنها قطع و یا پوشش بیش از ۸۵% قطع است.

 

مجری توسعه ارتباطات روستایی هم  ساعتی قبل در این خصوص اظهارداشت:در صورتی که قطعی برق در گیلان ادامه داشته باشد، از طریق ماهواره ارتباط تلفن همراه برقرار می‌شود.

 

«مهرداد ترابیان» در توییتر خود نوشت: به دنبال برف سنگین شب گذشته در استان گیلان و قطعی گسترده و طولانی شبکه توزیع برق، تعدادی از سایت‌های تلفن همراه قطع شده است که با ارسال دیزل ژنراتور و سایت سیار اصلاح می‌شود.

 

بارش برف که از بیستم بهمن ماه در استان گیلان و شهرستان خلخال در استان اردبیل آغاز شده همچنان ادامه دارد و  سبب بسته شدن راه‌های ارتباطی، لغو پروازها و قطعی برق در این استانها شده است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: آذری جهرمی محمد جواد آذری جهرمی استان گیلان گیلان بخشی از ارتباطات ساعتی قبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۶۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران کم سابقه در اهوا/ شهروندان صبور باشند به زودی شهر به حالت عادی باز می‌گردد

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به بارش بیش از ۳۰ میلیمتر باران در کمتر از نیم ساعت گفت: بارش هم را با تند باد سبب قطع تعدادی درخت و مصدود شدن معابر شد با صبوری شهروندان در سریع ترین زمان ممکن معابر به حالت عادی باز می‌گردند.

علی شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی پس از بارش‌های دیروز همچنان حالت آماده‌باش در شهرداری اهواز پابرجا ماند و امروز نیز در کمتر نیم ساعت بیش از ۳۰ میلیمتر بارندگی داشته‌ایم و مشکلاتی در سطح شهر ایجاد کرد.

وی افزود: بارندگی امروز با ورزش باد شدیدی همراه بود که منجر به افتادن چند درخت و مسدود شدن تردد در برخی خیابان‌ها شد که در تلاش هستیم در سریع‌ترین زمان ممکن مسیرها بازگشایی و تردد به حالت عادی برگردد.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز ادامه داد: تمام تیم‌های عملیاتی روز گذشته به همراه دستگاه و ماشین آلات مکنده و پمپاژ هم اکنون نیز در حال فعالیت هستند، شهروندان صبور باشند و مطمئناً در اولین فرصت شهر به حالت عادی باز خواهد گشت.

کد خبر 750357

دیگر خبرها

  • فال ابجد برای متولدین ماه‌های مختلف امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • به زودی میزان خسارت سیل به مزارع گندم اعلام می‌شود
  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • یمن: عملیات ضدصهیونیستی در مدیترانه به زودی آغاز خواهد شد
  • گواردیولا: بایرن مونیخ را خیلی دوست دارم و آرزو می‌کنم به زودی سرمربی خود را پیدا کند
  • ساختمان‌های بحرانی منطقه ۱۲ تهران به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود
  • فال ابجد برای متولدین ماه‌های مختلف امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بارش باران کم سابقه در اهوا/ شهروندان صبور باشند به زودی شهر به حالت عادی باز می‌گردد
  • بازگشت آرش برهانی به باشگاه استقلال؟
  • مجوز قبولی بیمه اتکایی دی به زودی صادر می شود