Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدر سلیمانی، کارشناس داوری فوتبال کشورمان اعتقاد دارد که روی گل اول الدحیل قطر به پرسپولیس داور مسابقه دچار اشتباه شده است. ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

حیدر سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره قضاوت داور ازبکستانی در دیدار الدحیل قطر و پرسپولیس ایران اظهار داشت: قضاوت این داور ازبکستانی دو نیمه متفاوت داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داور در نیمه اول قضاوت ضعیفی داشت و مدیریت خوبی هم از خود نشان نداد، اما در نیمه دوم سعی کرد با تمرکز بیشتری به قضاوت بپردازد.

وی با اشاره به گل نخست تیم الدحیل که توسط ماریو مانژوکیچ به ثمر رسید، گفت: در دقیقه پنج و زمانی که مانژوکیچ روی نادری خطا کرد، اما داور به اشتباه دستور به ادامه بازی داد، گل الدحیل به ثمر رسید. اعتراض خلیل‌زاده به داور و رها کردن بازی نیز کاری غیرحرفه‌ای بود که چنین ضربه‌ای را در بازی ایران مقابل ژاپن در جام ملت‌ها هم خورده بودیم

این کارشناس داوری فوتبال خاطرنشان کرد: در دقیقه 41 بازیکن الدحیل روی ترابی خطای شدید انجام داد و باید با کارت قرمز جریمه می‌شد. همچنین در دقیقه 60 علی علیپور داخل محوطه جریمه الدحیل سرنگون شد و بازیکنان پرسپولیس اعتقاد به پنالتی داشتند، اما دستور داور به ادامه بازی صحیح بود و خطایی روی علیپور انجام نشد.

لیگ قهرمانان آسیا| برتری پرسپولیس مقابل الدحیل در آماراستارت پرسپولیس با شکست و یک بازی ضعیف/ اولین باخت سرخپوشان با گل‌محمدی

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال پرسپولیس امشب (سه‌شنبه) در نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا 2020 به مصاف الدحیل رفت و با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد.

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس علی علیپور

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس علی علیپور پرسپولیس علی علیپور علی علیپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۶۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های یوکوهاما مارینوس ژاپن و اولسان کره‌جنوبی در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با قضاوت علیرضا فغانی در ژاپن برگزار شد که در ۹۰ دقیقه با برتری ۳ بر ۲ یوکوهاما به پایان رسید. دیدار رفت دو تیم با برتری یک بر صفر اولسان همراه شده بود و دو تیم در مجموع بازی‌های رفت و برگشت به تساوی سه بر سه رسیدند تا کار به وقت‌های اضافه و در نهایت ضربات پنالتی بکشد.

یوکوهاما بازی را طوفانی آغاز کرد و در همان ۳۰ دقیقه ابتدایی نیمه اول موفق شد ۳ گل توسط اوناکا (۲) و آنتونی لوپز به ثمر برساند تا خیلی از هواداران این تیم جشن صعود را در همان نیمه اول برگزار کنند، اما خوشحالی آن‌ها زیاد طول نکشید و فقط ۵ دقیقه بعد، متئوس سلس موفق شد گل اول را برای اولسان به ثمر برساند.

کامیجیما در دقیقه ۳۹ یک خطای پنالتی انجام داد و با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد و کار برای نماینده ژاپن در ادامه دیدار و حفظ برتری سخت‌تر شد. بویانیچ پشت ضربه قرار گرفت و موفق شد گل دوم اولسان را به ثمر برساند. این بازیکن در ابتدا نیمه دوم نیز یک گل به ثمر رساند که توسط VAR مردود اعلام شد.

در ادامه تلاش دو تیم حاصلی نداشت و این دیدار در پایان ۱۲۰ دقیقه با نتیجه ۳ بر ۲ به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. یوکوهاما موفق شد در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۴ به برتری دست پیدا کند تا تیم تحت هدایت هری کیول راهی فینال شود.

با این نتیجه تیم فوتبال یوکوهاما باید در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل العین امارات قرار بگیرد. دیشب العین موفق شد با برتری مقابل الهلال عربستان راهی فینال این رقابت‌ها شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)