Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: انگیزه زیادی داشتم که بتوانم به تیمم کمک کنم و دوست دارم دوباره به تیم ملی دعوت شوم.

سعید آقایی در گفتگو با ایمنا، درباره پیروزی پرگل سپاهان برابر العین اظهار داشت: بازی خوبی بود و توانستیم با نتیجه پرگل بازی را ببریم. با یک تیم بسیار قوی بازی داشتیم که یکی از تیم‌های بسیار بزرگ آسیا محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشحالم که توانستیم بردی به دست بیاوریم که در ادامه مسیرمان را هموارتر می‌کند. حالا به بازی با السد فکر می‌کنیم.

وی درباره عملکرد بسیار خوبش در دیدار با العین بیان کرد: به هر حال بازی‌های آسیایی انگیزه زیادی در بازیکنان ایجاد می‌کند، علاوه بر این خودم هم انگیزه زیادی داشتم که بتوانم به تیمم کمک کنم و دوست دارم دوباره به تیم ملی دعوت شوم. خدا را شکر سر حال بودم و توانستم دو پاس گل هم بدهم.

مدافع سپاهان با بیان اینکه قلعه نویی همیشه مثل یک پدر و بزرگ‌تر بالا سر بازیکنان بوده است خاطرنشان کرد: در هر صورت صلاح بود که در دو دیدار گذشته شاید برای حفظ انگیزه‌ام در ترکیب قرار نگیرم. در تیم ما فرقی نمی‌کند کدام بازیکن بازی می‌کند زیرا خدا را شکر در تیم ما همه بازیکنان بسیار خوبی هستند. به نظرم برای خودم بد نشد زیرا به دلیل مسائل نیم فصل کمی از لحاظ روحی- روانی بهم ریخته بودم اما توانستم خودم را جمع و جور کنم و امروز به تیمم کمک کنم.

آقایی درباره نتیجه دیگر تیم‌های گروه گفت: برای ما اصلاً نتایج دیگر مهم نیست زیرا می‌خواهیم برویم و همه بازی‌ها را ببریم. خیلی‌ها می‌گفتند که سپاهان برابر العین نمی‌تواند برنده بازی باشد ولی ما از ابتدای بازی تمرکزمان روی برد بود و خوشحالم که بردیم. ما برای‌مان طلسم‌ها مهم نبود و فقط آمده بودیم با ارائه یک بازی خوب از حیثیت فوتبال کشور و پیراهنی که تنمان است دفاع کنیم. بازی را خوب شروع کردیم، خوب ادامه دادیم و در نهایت با نتیجه پرگل بازی را بردیم.

وی درباره بازی هفته آینده برابر السد اظهار داشت: بازی بسیار سختی است زیرا با بهترین تیم آسیا بازی داریم. باز هم می‌گویم برای ما اصلاً مهم نیست با چه تیمی بازی داریم چون خود ما سپاهان هستیم و بهترین مربی ایران بالا سر تیم است. با تمام انگیزه می‌رویم که بازی را ببریم و دنبال دفاع کردن هم نخواهیم بود.

کد خبر 410080

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سپاهان تیم فوتبال سپاهان باشگاه سپاهان لیگ قهرمانان آسیا 2020 تیم فوتبال العین امارات سعید آقایی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دوباره به تیم ملی دعوت شوم تیمم کمک کنم انگیزه زیادی برای ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۷۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد

به گزارش "ورزش سه"، هاکان چالهان اوغلو آنچه را قبل از پنالتی مقابل تورینو به لائوتارو مارتینز گفته بود، فاش کرد و همچنین تایید کرد که هرگز در جشن قهرمانی اینتر به میلان بی‌احترامی نخواهد کرد.

اینتر دوشنبه هفته گذشته با پیروزی 2-1 مقابل رقبای میلان، عنوان قهرمانی را به دست آورد، بنابراین برای بازی امروز جشن بزرگی در سن سیرو حاکم بود.

چالهان اوغلو در حالی که فرزندانش در کنارش با پیراهن‌های اینتر در کنارش بودند و با زبان ترکی روی پیراهنشان واژه "پدر" ثبت شده بود به دازن گفت: "فرزندانم مدام می‌پرسند چه زمانی می‌توانند وارد زمین شوند و امروز روز فوق العاده‌ای برای من و آن‌ها بود. خوشحالم که در یک استادیوم مملو از تماشاگر بازی می‌کنم و از فوتبالم بسیار لذت می‌برم.

گلزنی در بازی امروز؟

این به تمرکز مربوط می‌شود، همیشه متمرکز بوده‌ام، چون نمی‌خواهم اشتباه کنم، می‌خواهم به گلزنی ادامه دهم و توپ را در دروازه قرار دهم. رازم این است که سخت کار کنم و باور داشته باشم.

در جریان بازی به نظر می‌رسید چالهان اوغلو به سمت لائوتارو مارتینز رفت و از او سوال کرد که اگر تمایل دارد روی نقطه پنالتی گل بزند و به طلسم عدم گلزنی از ماه فوریه پایان دهد.

صحبت با لائوتارو مارتینز؟

می‌خواستم او از روی نقطه پنالتی گل بزند، زیرا دیدن او به عنوان بهترین گلزن برایم لذت بخش خواهد بود، اما او به من گفت که خودم این پنالتی را بزنم. ما گروه بزرگی در داخل و خارج از زمین داریم، زمان زیادی را با هم می‌گذرانیم و از این صمیمیت لذت می‌بریم.

جشن قهرمانی و احتمال کنایه به میلان؟

قبلا توضیح داده‌ام، امروز، روز فوق العاده‌ای است و نمی‌خواهم در مورد میلان صحبت کنم. می‌خواهم از امروز لذت ببرم. نه، من مشکلی ایجاد نمی کنم. با تمام احترامی که برای دیگران قائلم، این کاری نیست که من انجام می‌دهم.

اینتر برای تو نشانگر چیست؟

اینتر برای من نشان دهنده همه چیز است. آن‌ها ارزش من را بالا بردند، آنچه را در درونم داشتم از من بیرون آوردند و من همه این‌ها را مدیون اینتر هستم.

دیگر خبرها

  • اوسمار: طلسم ۶ ساله مقابل سپاهان؟ هرکسی را نبرید به بردنش نزدیک‌تر می‌شوید!
  • پرسپولیس - سپاهان؛ آدرس دقیق انگیزه
  • النصر و رونالدو به دنبال شکست طلسم ۳۴ ساله
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • الکلاسیکوی ایران؛ جنگ سپاهانی‌های پرسپولیس با رانده‌شدگان گل‌محمدی!
  • الکلاسیکوی ایران، جنگ سپاهانی های پرسپولیس با رانده شدهای گل محمدی!
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • طلسم عجیب اللهیار شکست