Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: خیلی از آمریکایی‌ها که از دیر باز می کوشیدند این حق را از فلسطین بگیرند امروز دیگر مُرده‌اند و سایرین هم نخواهند توانست حقی را از فلسطینی‌ها سلب کنند.

محمدرضا پور ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به طرح معامله قرن گفت: یکی از مهمترین موضوعات جهان اسلام، مبحث فلسطین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اهل تسنن و اهل تشیع بر سر موضوع فلسطین دیدگاه واحدی دارند، بیان داشت: متاسفانه برخی کشورهای عربی در قبال طرح ترامپ مبنی بر معامله قرن چراغ سبز نشان داده اند که البته این گویای نظر سیاستمداران آن کشورها نیست و مردم آن کشور ها همگی با این موضوع مخالفند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: مردم بسیاری از کشورها در چند روز اخیر اوج تنفر خود را در قبال سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره طرح معامله قرن به تصویر کشیدند و البته و خوشبختانه بسیاری از کشورهای عربی در این زمینه موضع گیری کر‌ده‌اند.

وی تصریح کرد: به اعتقاد ما حرکتی که در بحث معامله قرن از سوی آمریکایی‌ها مطرح شده به هیچ عنوان تحقق پیدا نخواهد کرد.

پور ابراهیمی تاکید کرد: آمریکایی‌ها چندین دهه است که با طرح‌های متعدد به دنبال این بودند که جریان مطالبات مردم فلسطین را متوقف کنند؛ حتی خیلی از آمریکایی‌ها که از دیر باز می‌کوشیدند این حق را از فلسطین بگیرند امروز دیگر مرده اند و سایرین هم نخواهند توانست حقی را از فلسطینی‌ها سلب کنند.

عضو فراکسیون نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مقوله معامله قرن به جز یک جریان تبلیغاتی برای رئیس جمهور آمریکا و حمایت از صهیونیست ها در آمریکا چیز دیگری نیست و بیشتر شبیه یک شوی تبلیغاتی است تا از این طریق بحرانهای داخلی آمریکا را پوشش داده شود.

وی تاکید کرد: مطمئن هستیم که جهان اسلام و ملت فلسطین ذره‌ای از حقوق خود کوتاه نخواهد آمد و قطعا معامله قرن با شکست مواجه خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پورابراهیمی مجلس شورای اسلامی فلسطین معامله قرن آمریکا پور ابراهیمی آمریکایی ها معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۷۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی

اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران، ظهر امروز شنبه ۸ اردیبهشت در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان، مقابل دانشگاه تهران تجمع کردند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075855 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تلاش آمریکا برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران
  • گلرو: طوفان‌الاقصی باعث بیداری دانشجویان آمریکایی شد
  • شکست تلاش‌ آمریکا برای گسترش نفوذ در آفریقا
  • رژیم صهیونیستی در کف میدان شکست خورده است
  • فشار نظامی به حماس شکست خورده است
  • حمایت از فلسطین؛ خواسته اصلی دانشجویان معترض آمریکایی
  • افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • تجمع دانشجویان در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد