Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر هزارجریبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: هم اکنون از محل منابع مالیات و عوارض کالا و خدمات عمومی، سهم شهرداری‎ها و دهیاری‎ها، سه درصد از ۹ درصد نرخ عمومی و ارزش افزوده است.

وی افزود: طی ۱۰ ماه نخست امسال بیش از ۸۰ میلیارد تومان ارزش افزوده به حساب شهرداری ها و دهیاری ها واریز شد.

هزارجریبی گفت: عوارضی که در یک ماه وصول می شود تا پانزدهم ماه بعد به حساب شهرداری و دهیاری ها واریز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این سهم براساس ضریب جمعیتی توزیع شده و ۷۰ درصد به شهرنشینان و ۳۰ درصد به روستانشینان تعلق دارد.

هزارجریبی با بیان اینکه توزیع درآمد استانی است توضیح داد: این درآمد به صورت متمرکز در جایی جمع شده و سپس توزیع می شود.

وی همچنین به صندوق مکانیزه فروش فروشگاه ها گریزی زد و گفت: صندوق‌های مکانیزه فروش، یک امر مهم در عرصه شفافیت مالیاتی و اطلاعاتی در کشور به وجود می‌آورد.

هزارجریبی بیان کرد: صندوق‌های مکانیزه فروش به صورت یک ابزار مالیاتی، برای تمامی فعالان اقتصادی مورد استفاده قرار خواهد گرفت و می‌تواند همه هزینه‌ها و فروش را، در سامانه مالیاتی ثبت کند.

وی عنوان کرد: ۵۰ شغل باید تا پایان سال به صندوق مکانیزه فروش متصل شوند.

کد خبر 4850955

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان سازمان امور مالیاتی دهه فجر راهپیمایی 22 بهمن بوشهر انتخابات 98 بارش برف انقلاب اسلامی ایران ایلام قزوین شهرکرد تعطیلی مدارس ویروس کرونا گرگان انتخابات مجلس شورای اسلامی خطبه های نماز جمعه مکانیزه فروش ارزش افزوده دهیاری ها شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۸۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بهمن کارگر عصر دوشنبه در جلسه‌ای را که با حضور استاندار گلستان برگزار شد، با بیان اینکه همه مردم از هر قوم، زبان و دینی در دفاع مقدس سهم داشتند، اظهار کرد: هیچ فردی نمی‌تواند دفاع مقدس را انحصاری کند چرا که همه اقشار جامعه در آن نقش داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه باید ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس را به نسل امروز انتقال دهیم، افزود: این داشته باید به عنوان میراث از آن نگهداری شود تا در اختیار آیندگان قرار گیرد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور گفت: اگر چه به نقش بانوان در دوران دفاع مقدس زیاد پرداخته نشده است اما باید گفت نقش این قشر از جامعه کمتر از مردان نبود و نباید آن را به فراموشی سپرد.

وی یادآور شد: تا کنون اقدامات خوبی از سوی استان گلستان برای حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس صورت گرفته است که بسیار مورد توجه است.

کار گر از افتتاح پنج موزه دفاع مقدس در پنج استان کشور خبر داد و اظهار کرد: این پروژه امسال در سالروز عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر در استان‌هایی چون گلستان، لرستان، گیلان، زنجان و قزوین به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 6098778

دیگر خبرها

  • افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز
  • مخالفت با مالیات ارزش افزوده تاکسی‌های اینترنتی
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیک با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی اینترنتی
  • دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی، غیرقانونی است
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • خبر جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان/ تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • تحقق درآمد ۴۴۰ میلیاردی برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • آموزش نمادین رای گیری با صندوق مکانیزه الکترونیکی در سیمرغ