Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید زرین‌دلاور معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با اشاره به اینکه یک هزار و ۳۰۰ تن پرتقال و ۵۵۰ تن سیب برای تأمین میوه شب عید در استان خریداری شده است، گفت: امسال برای بهبود وضعیت فرآیند توزیع، بشکل شبکه ا‌ی عمل خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه تعداد مراکز توزیع میوه شب عید در دستور کار قرار دارد، افزود: بر اساس میزان نیاز استان، میوه شب عید خریداری شده‌است.

زرین‌دلاور با بیان اینکه مشکلی برای تأمین میوه شب عید در استان وجود ندارد، ادامه داد: دولت برنامه ریزی‌های خاصی را برای تأمین دو نوع میوه مورد استقبال مردم در ایام نوروز شامل سیب و پرتقال در دستور کار قرار داده‌است.

او با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی دولت، با هماهنگی ستاد تنظیم بازار کمیته راهبری ستاد تنظیم باز میوه در هر استان تشکیل شده‌است که در آن دستگاه‌های مرتبط عضویت دارند، اظهار داشت: در این کمیته همه موارد مرتبط همچون نحوه جذب، قیمت‌گذاری و توزیع و در عین حال نظارت، مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با اشاره به اینکه قرارداد‌های خرید منعقد شده‌است، بیان کرد: یک هزار و ۳۰۰ تن پرتقال مورد نیاز از استان مازندران و ۵۵۰ تن سیب از طریق استان آذربایجان غربی تأمین خواهد شد.

زرین‌دلاور به قیمت میوه اشاره کرد و افزود:امسال برای تأمین میوه شب عید، سازمان صنعت، معدن و تجارت به‌عنوان مباشر خرید و تعاونی روستایی استان را به‌عنوان مباشر توزیع معرفی کردیم.

او با بیان اینکه قیمت‌گذاری میوه شب عید نیز توسط ستاد تنظیم بازار طی روز‌های پایانی سال انجام می‌شود، یادآورشد: برنامه ریزی در جهت نحوه توزیع نیز بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت خواهد بود، بر این اساس امکان استفاده از ظرفیت میادین عرضه میوه و تره بار، تعاونی‌های روستایی و نیز واحد‌های صنفی منتخب وجود دارد تا بتوانیم شبکه مناسب و در عین حال مطمئنی را برای توزیع مناسب‌تر تشکیل دهیم.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی برای تشکیل چنین شبکه‌ای در حال انجام است، گفت: در نخستین کمیته راهبری ستاد تنظیم میوه شب عید، طبق اطلاعات جمع‌آوری شده تعداد واحد‌های منتخب، غرفه‌ها و مراکز توزیع اطلاع‌رسانی خواهد شد.
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میوه شب صنعت و معدن معاون امور بازرگانی سازمان صنعت برای تأمین میوه شب عید در استان معدن و تجارت همدان برنامه ریزی ستاد تنظیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۸۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کلوپ به درگیری‌اش با صلاح؛ مشکلی نیست!

سرمربی لیورپول به درگیری‌ لفظی‌اش با ستاره مصری‌اش در جریان بازی امروز با وستهام واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ که شاگردان بعدازظهر امروز (شنبه) در هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر فوتبال انگلیس و در تقابل با وستهام در ورزشگاه المپیک لندن به تساوی 2 - 2 رضایت دادند تا امیدهای‌شان برای قهرمانی در این رقابت‌ها کمرنگ‌تر شود، پس از این دیدار گفت: ما بسیار ناراحتیم. این یکی از چهار بازی سخت ماه در 10 روز اخیر بود. فکر می‌کنم بازیکنان ما خیلی خوب کار کردند اما ما روی موقعیت نه‌ چندان جدی دروازه‌‌مان باز شد.

وی همچنین درباره درگیری لفظی که کنار زمین با محمد صلاح مصری به هنگام فرستادن او به زمین به همراه داروین نونیز و جو گومز داشت که در نهایت با مداخله نونیز این غائله پایان یافت، اظهار داشت: ما درباره این موضوع در رختکن صحبت کردیم و از جانب من مشکلی نیست و همه چیز خوب است. آیا محمد صلاح هم موضوع را حل شده می‌داند؟ بله، من این‌طور حس می‌کنم.

توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ + فیلم

کلوپ که شاگردان در حال حاضر با 75 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارند و آرسنال 77 امتیازی (یک بازی کمتر انجام داده) و منچسترسیتی 76 امتیازی (دو بازی کمتر انجام داده) را بالای سر خود دارد، درباره اینکه آیا امید قهرمانی‌شان با این نتیجه بر باد رفت، خاطرنشان کرد: من واقعاً به این موضوع فکر نمی‌کنم. پیش از این گفته بودم که باید بازی‌های‌مان را ببریم و این کار را نکردیم.

سرمربی آلمانی لیورپول در پاسخ به این پرسش که «فکر می‌کنید منچسترسیتی و آرسنال در هفته‌های پایانی ممکن است دو یا سه بازی را ببازند؟»، گفت: خیر، فکر نمی‌کنم!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی
  • واکنش کلوپ به درگیری‌اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • مورایس: با افتخار یکی از شماها شدم
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • اگر سرماخوردگی دارید این 2 میوه را بخورید
  • عارف آقاسی مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد