Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-01@14:19:13 GMT

تعطیلی برخی مدارس اردبیل برای سومین روز

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۸۱۴۲

آموزش و پرورش استان اردبیل روز چهارشنبه اعلام کرد که به علت بارش برف و برودت هوا، مدارس برخی شهرهای استان تعطیل می‌باشد.

بر اساس این گزارش در اردبیل مدارس پیش‌دبستانی ، ابتدایی و متوسطه دور اول ، تمام مقاطع تحصیلی روستایی و مدارس استثنایی و در نمین ، نیر ، هیر ، سرعین ، خلخال ، شاهرود و خورش‌رستم تمام مقاطع تحصیلی تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در مشگین‌شهر و ارشق مدارس پیش‌دبستانی و ابتدایی و در لاهرود مدارس پیش‌دبستانی در نوبت صبح به علت بارش برف و سردی هوا تعطیل است.

ضمنا در مشگین‌شهر و ارشق متوسطه دور اول و دوم با یک ساعت تاخیر و در لاهرود ابتدایی و متوسطه اول و دوم با یک ساعت تاخیر شروع خواهد شد.

مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل هم اعلام کرد: هم‌اکنون در گردنه‌های کوهستانی بویژه حیران در جاده اردبیل - آستارا ، صایین در جاده نیر ، سراب و الماس در جاده خلخال - اسالم بارش برف گزارش شده است.

این اداره کل از رانندگان خواست در گذر از جاده‌های برف‌گیر و کوهستانی استان زنجیر چرخ و لوازم گرامازای زمستانی همراه داشته باشند. 

اردبیل به لحاظ موقعیت جغرافیایی و طبیعی خود و قرار گرفتن در سرزمینی فلاتی شکل با شیب‌های بسیار تندی به زمین‌های کم‌ارتفاع اطراف خود شامل کرانه‌های دریای خزر ، جلگه پست مغان و نیز دشت‌های کم ارتفاع استان‌های آذربایجان‌شرقی و زنجان منتهی می‌شود و به همین لحاظ جاده‌های این استان اغلب دارای پیچ‌ها و شیب‌های بسیار تند هستند.
هشت گردنه سخت‌گذر به نام‌های حیران ، صایین ، بودالالو ، نقدوز ، الماس ، لنگان ، قره‌آغاج و اسلام‌آباد در راه‌های ارتباطی این استان قرار دارند.

اردبیل به خاطر موقعیت جغرافیایی و طبیعی خود از نقاط سردسیر ایران محسوب می‌شود و از وضعیت جوی بسیار متغیر برخوردار است.

لینک کوتاه: asriran.com/002zaK

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اردبیل مدرسه پیش دبستانی بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۸۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان ورزشکار نشاط را به مدارس تزریق می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قاسمیان صبح چهارشنبه در افتتاحیه مرحله استانی مسابقات ورزشی فرهنگیان استان اردبیل اظهار کرد: مدرسه همچون کارگاه جواهرسازی است چرا که معلمان در مدرسه به تولید علم، اندیشه و معرفت مشغول هستند و به سبب آن مسئولیت حفظ تمدن ایرانی اسلامی بر دوش آنان است.

وی ورزش فرهنگیان را عامل تزریق نشاط و شادابی به دستگاه آموزش و پرورش خواند و خاطرنشان کرد: تمکین کلید واژه بسیار مهمی است که انسان در میادین ورزشی با رعایت قوانین خاص هر رشته آن را تمرین می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: تمکین به قواعد ورزشی زمینه ساز تمکین به قواعد فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و امنیتی می‌باشد.

قاسمیان افزود: یکی دیگر از ویژگی های بارز میادین ورزشی، رقابت سالم و محترم شمردن رقیب است در حالی که همین موضوع حلقه گمشده رقابت های سیاسی می‌باشد و لازم است سیاسیون هم به این اخلاق ورزشی توجه داشته باشند.

در این مراسم معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان نیز با اشاره به اهداف برگزاری این دوره از مسابقات اظهار کرد: بیش از ۳ هزار نفر از فرهنگیان استان اردبیل در مرحله منطقه ای این مسابقات شرکت کرده اند.

اکبر دهقانی نیا بیان کرد: مرحله استانی نیز با حضور ۵۵۰ نفر از همکاران در سه رشته فوتسال، والیبال و پینگ پنگ در طول هفته معلم برگزار می‌شود.

کد خبر 6093996

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل
  • معلمان ورزشکار نشاط را به مدارس تزریق می کنند
  • پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد افتتاح شد
  • یخ؛ جواهر کمیاب!
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • موج گرمای کم‌سابقه در آسیا و تعطیلی مدارس
  • موج گرمای کم‌ سابقه در آسیا و تعطیلی مدارس
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود