Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجله معتبر فرانس فوتبال به نقل از منابع نزدیک به گریزمان فاش کرد که این بازیکن در بارسا احساس غربت می کند.

به گزارش "ورزش سه"، آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی با حواشی فراوان تابستان امسال به بارسلونا پیوست. او که قرار بود تابستان 2018 از اتلتیکو راهی بارسا شود، تصمیم به تمدید قراردادش گرفت ولی یک سال بعد و پس از ناکامی های اتلتیکو در لالیگا و لیگ قهرمانان، نظرش را تغییر داد و با بارسا به توافق رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه کاتالان برای جذب گریزمان بند فسخ قرارداد 126 میلیون یورویی او را فعال کرد.

گریزمان اما شروع خوبی در بارسا نداشت و تا به اینجای فصل نتوانسته هنوز انتظارات را برآورده کند. طبق ادعای فرانس فوتبال، گریزمان معتقد است که هم تیمی هایش به خاطر قهرمانی جام جهانی 2018 فرانسه به وی حسادت می کنند و در بازی ها کمتر به او پاس می دهند. گریزمان معتقد است که در خط حمله بارسا تنهاست و به او بهای زیادی داده نمی شود.

برای مثال در بازی با لوانته رسانه های اسپانیایی ادعا کرده بودند که مسی همواره سعی می کرد آنسو فاتی را صاحب توپ کند و گریزمان در سمت راست به ندرت پاس دریافت می کرد.

گریزمان قرار بود حال و هوای تازه ای به خط حمله بارسا بدهد ولی نه در زمان والورده و نه اکنون با کیکه ستین او نتوانسته درخشش گذشته را تکرار کند.

فرانس فوتبال نوشته است که گریزمان خیلی زود دلتنگ اتلتیکو مادرید شده است. او زیر نظر سیمئونه ستاره اول اتلتیکو بود و در خط حمله همه پاس ها به او می رسید. شرایطی که در بارسا از آن به دور است.

هدف فعلی گریزمان تاب آوردن شرایط فعلی تا یورو 2020 است و اگر اوضاع تغییر نکند، او تصمیمی جدید برای آینده اش خواهد گرفت.

فرانس فوتبال مقصر اصلی در این زمینه را لئو مسی می داند. فوق ستاره آرژانتینی دوست داشت نیمار در تابستان به بارسا بپیوندد و نه گریزمان و هنوز نتوانسته گریزمان را به عنوان هم تیمی جدید خود قبول کند و بین این دو نیز ارتباط چندان خوبی وجود ندارد. در بارسلونا طبیعتا اگر با مسی رابطه خوبی نداشته باشید، شرایط برای تان دشوار خواهد شد. او در بارسلونا حکم یک قدیس را دارد.

لینک کوتاه: asriran.com/002zaW

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مسی بارسلونا فرانس فوتبال خط حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۸۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| اینجا مشق پهلوانی می‌کنند

ورزش زورخانه ای آیینی‌ترین ورزش ایرانی است و روز هفده شوال به نام این ورزش نامگذاری شده و اینجا در مدرسه ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی ۱۱۰ نفر از کودکان مشق پهلوانی می‌کنند.

کد خبر 746365

دیگر خبرها

  • تعجب آلمانی‌ها از سرعت سقوط پول ملی ایران!
  • (ویدئو) تجربه فریدون زندی از اقتصاد ایران
  • طرح لو رفته از پیراهن اول اتلتیکو مادرید در فصل 25-2024
  • فیلم| اینجا مشق پهلوانی می‌کنند
  • حمله به ستاره بارسا: ادا و اصول‌ها چیه، تو مدافعی!‏
  • وزیر کشور: افراد انگشت شماری در برابر قانون مقاومت می‌کنند
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • اتهام جالب به آرتتا: موهایت رنگ است!
  • شوکه‌کننده: ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان