Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@22:41:15 GMT

عبداللهی:فرهاد مجیدی را تنهانگذارید

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۸۹۷۸

نصرالله عبداللهی : همه پیشکسوتان و علاقه مندان استقلال شرایط را به خوبی درک می کنند و حالا وقت آن است که مجیدی را حمایت کرده، او را تنها نگذاشته تا او بتواند باحمایت هواداران و پیشکسوتان این راه سختی را که در پیش رو دارد با آرامش ادامه دهد ناطقان: نصرالله عبداللهی  در خصوص تساوی یک بر یک استقلال برابر الشرطه عراق از هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان گفت: استقلال در شبی که می توانست برنده باشد به دلیل شرایطی که برایش بوجود آمده بود نتوانست ۳ امتیاز را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی پوشان در یک زمین بی کیفیت بازی کردند و این در روند تیمی پسران آبی تاثیر بسزایی داشت.

وی ادامه داد: استقلال موقعیت های زیادی را از دست داد و اگر این موقعیت ها به گل تبدیل می شد می توانست برنده این بازی باشد البته الشرطه عراق هم تیم بدنی نبود ولی اعتقاد دارم اگر تمامی بازیکنان استقلال حضور داشتند این تیم به راحتی برابر آبی پوشان شکست را پذیرا می شد.

سرپرست پیشین تیم فوتبال استقلال با انتقاد از عملکرد محمد دانشگر ادامه داد: از دانشگر بعید است بی تجربگی کند. او حالا به یک بازیکن پخته تبدیل شده و نباید به راحتی چنین رفتاری از او سر بزند. یک مدافع باید همیشه هوشیار باشد و بهترین عملکرد را در زمین داشته باشد. البته این اتفاق برای همه مدافعان می افتد اما بازیکنان با تجربه کمتر دچار اشتباه می شوند. بنابراین اعتقاد دارم دانشگر باید با آرامش و خونسردی بیشتری بازی کند تا تیم متضرر نشد.

عبداللهی افزود: همه پیشکسوتان و علاقه مندان استقلال شرایط را به خوبی درک می کنند و حالا وقت آن است که مجیدی را حمایت کرده، او را تنها نگذاشته تا او بتواند باحمایت هواداران و پیشکسوتان این راه سختی را که در پیش رو دارد با آرامش ادامه دهد. مجیدی یک مربی جوان است و نیاز به حمایت دارد و من امیدوارم روز یکشنبه هواداران استقلال در ورزشگاه آزادی، سرمربی و بازیکنانشان را تنها نگذاشته و باحمایت از آنها ضامن موفقیت استقلال برابر ذوب آهن شده تا استقلال بتواند با برد برابر این تیم اصفهانی موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشد. منبع: مهر برچسب ها: مجیدی ، فوتبال ، ناطقان ، استقلال ، حمایت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مجیدی فوتبال ناطقان استقلال حمایت تنها نگذاشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۸۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو بازیکن استقلال محروم شدند

روزبه چشمی و صالح حردانی به دلیل دریافت چهارمین کارت زرد، از بازی هفته آینده استقلال برابر فولاد محروم شدند.

طرفداری | در جریان دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر، روزبه چشمی در دقیقه ۵۷ با کارت زرد کوپال ناظمی مواجه شد تا این بازیکن ۴ اخطاره شود و دیدار هفته آینده استقلال برابر فولاد را از دست بدهد.

صالح حردانی هم در دقیقه ۶۹ کارت زرد گرفت تا او هم دیگر محروم استقلال در دیدار برابر فولاد باشد.

تیم‌های استقلال و فولاد در هفته بیست و هفتم لیگ برتر باید ۲۴ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد برود.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • حال تراکتور با مطهری خوب شد(عکس)
  • پرسپولیس به صدرنشینی استقلال توجه نکند
  • واکنش سرپرست استقلال به برتری برابر ذوب آهن
  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • برای فوتبال ما قشنگ نبود سپاهان و تراکتور بالای جدول باشند | بعضی چیزها در شان و شخصیت جواد نکونام و استقلال نیست
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • کار نکونام سخت‌تر از قبل شد/ شرط موفقیت استقلال در ۵ هفته آخر لیگ