Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر عباسی، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طبق اعلام قبلی ستاد بحران استان و همچنین پیش بینی هواشناسی پیش از بارش برف، اقدام به تکمیل ظرفیت سوخت جایگاه‌های استان کرده ایم، گفت: با توجه به اینکه راه‌های مواصلاتی در شرایط بارش برف سنگین، بعضاً با مشکل و انسداد روبرو می‌شوند، پیش از بارش برف اقدام به سوخت رسانی کردیم تا در ایام مسدود یا مشکل دار بودن راه‌ها، از تردد خودروهای سوخت رسان و نفت کش‌ها در مسیرهای مواصلاتی جلوگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب کلیه جایگاه‌های استان را تا حداکثر ظرفیت آنها سوخت رسانی کردیم.

وی افزود: سوخت مورد نیاز نیروگاه پره سر را نیز طبق هماهنگی‌های انجام شده از طریق استان اردبیل با نفت کش تأمین می‌کنیم و در مسیر رودبار که دچار انسداد راه‌های مواصلاتی هستیم، طبق هماهنگی با شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان قزوین، قرار شد تا سوخت رسانی به این مناطق نیز از طریق استان قزوین انجام شود که تاکنون نیز انجام شده و مشکلی وجود ندارد.

این مقام مسئول میزان سوخت رسانی به کل استان گیلان طی سه روز گذشته را ۴ میلیون لیتر اعلام کرد و اظهار داشت: از آنجایی که محورهای مواصلاتی با مشکل روبرو شده بود، میزان تردد نیز به طرز قابل توجهی کاهش داشت. به همین دلیل مصرف چندانی را شاهد نبودیم.

طبق گفته عباسی، سوخت مصرف کنندگان عمده ای که سوخت دوم برای دیزل ژنراتورها استفاده می‌کنند نیز تأمین شده اند و مشکلی ندارند. در این راستا پیش از بارش برف، مرغداری‌ها، گلخانه‌ها یا اماکنی که گرمایش آنها از طریق گاز امکانپذیر نبوده است را از سوخت دوم داده ایم و مشکلی ندارند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان، تعداد جایگاه‌های استان گیلان را ۱۲۵ جایگاه اعلام کرد و گفت: در شرق استان که مشکلاتی در قطع برق وجود داشته است، جایگاه‌ها نیاز خود به برق را از طریق دیزل ژنراتور تأمین کردند که سوخت آن نیز تأمین شده است.

عباسی تصریح کرد: سوخت مورد نیاز نیروگاه لوشان و رشت نیز تأمین شده و مشکلی در زمینه سوخت ندارند. در ارتباط با تأمین سوخت نقاط صعب العبور نیز باید گفت که با توجه به پیش بینی‌های انجام شده و طبق تجربه سالانه، سوخت مورد نیاز این نقاط را پیش از آغاز فصل زمستان تأمین می‌کنیم.

کد خبر 4851017 عرفانه تاجیکی

منبع: مهر

کلیدواژه: بنزین جایگاه سوخت استان گیلان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گازوئیل بارش برف ویروس کرونا قیمت نفت بانک مرکزی ایران قیمت دلار بورس نظام بانکی وزارت جهاد کشاورزی تولید نفت بازار سهام قیمت یورو اوپک وزارت صنعت معدن و تجارت محمد اسلامی وزارت راه و شهرسازی پخش فرآورده های نفتی جایگاه های استان پیش از بارش برف سوخت مورد نیاز نیز تأمین شده سوخت رسانی انجام شده جایگاه ها راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۹۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود ۱۲ هزار نفری نیروی کار د‌ر واحد‌های تولیدی و صنعتی قم

وحید وزیری راد مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی قم با اشاره به کمبود ۱۲ هزار نفری نیروی کار د‌ر واحد‌های تولیدی  استان عنوان کرد: واحد‌های تولیدی  استان قم برای افرادی که متقاضی اشتغال باشند، زمینه شغل ثابت و پایدار را فراهم کرده‌ است.

وی عنوان کرد: همچنین در سامانه جستجوی کار استان قم، نیز افزون بر ۳۰ هزار نفر تقاضای ارتقای شغلی خود را ثبت کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه بخشی از بیکاری موجود در قم از نوع « بیکاری ارادی» است، گفت: برای بسیاری از جوانان فاقد شغل در این استان زمینه لازم برای اشتغال وجود دارد و این افراد با مراجعه به اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و یا سایر مراکز رسمی به واحد‌های تولیدی معرفی خواهند شد.

وزیری راد خاطرنشان کرد: در مراکز فنی و حرفه‌ای استان قم، آموزش‌های مهارتی مبتنی بر نیاز‌های روز و آینده جامعه به کارورزان ارائه می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن، تصریح کرد: تعاونی‌های موفق و امتحان پس داده قم, در این طرح مشارکت فعال دارند.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ‌کدام از متقاضیان معرفی شده به تعاونی‌های قم به‌خاطر عدم واریز آورده یا تاخیر در واریز آن از پروژه اخراج نشده‌اند، گفت: اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم با خرید انبوه تجهیزات و مصالح موردنیاز در مسیر کاهش هزینه‌های تمام شده واحد‌های مسکونی حرکت می‌کند.

وزیری راد عنوان کرد: هم اینک استان قم در طرح نهضت ملی مسکن از نظر سرعت در تامین زمین و پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها در بین ۲ استان برتر کشور قرار گرفته‌است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • انتقال ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه‌های کشور در سال گذشته
  • کمبود ۱۲ هزار نفری نیروی کار د‌ر واحد‌های تولیدی و صنعتی قم
  • تعطیلی آخرین نیروگاه زغال‌سنگ بریتانیا برای پیشبرد هدف کربن‌صفر
  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا
  • توافق گروه ۷ برای تعطیلی نیروگاه‌های زغال سوز تا ۲۰۳۵
  • برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند
  • وجدان مراکز علمی و دانشگاهیان در غرب بیدار شده است
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر