Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه هلندی از اعتراف اتحادیه فوتبال اروپا به اشتباه داور ایتالیایی مصاف تیم‌های فوتبال آژاکس و چلسی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان خبر داده است. ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال آژاکس آمستردام ممکن است به خاطر تصمیماتی که داور مصافش با تیم چلسی در چهارمین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا اتخاذ کرد، از یوفا درخواست غرامتی 12 میلیون یورویی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قضاوت آن بازی که در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن برگزار شد و با تساوی 4-4 خاتمه یافت، بر عهده داور ایتالیایی جان لوکا روکی بود که در دقایق 68 و 69، دالی بلیند و جوئل فلتمان را از آژاکس اخراج کرد. اخراج این دو بازیکن در شرایطی صورت گرفت که میهمان هلندی با نتیجه 4 بر 2 پیش بود اما پس از 9 نفره شده آژاکس، چلسی 2 گل زد و بازی را به تساوی کشاند. به این ترتیب نماینده انگلیس با یک امتیاز این بازی توانست با تنها یک امتیاز اختلاف نسبت به آژاکس به عنوان تیم دوم گروه H راهی مرحله یک هشتم نهایی شود. آژاکس هم که با نتیجه 4 بر 2 می‌توانست صعود کند، از راهیابی به مرحله بعد و کسب پاداش حضور در مرحله حذفی باز ماند.

برگردان جهانبخش به چلسی، گل برتر ماه لیگ برتر انگلیس شد

تصمیم روکی برای اخراج دو بازیکن آژاکس در عرض یک دقیقه واکنش و اعتراض تند مسئولان این باشگاه را به همراه داشت.  با اینکه ادوین فن‌درسار مدیراجرایی باشگاه آژاکس اعلام کرد که این باشگاه هیچ برنامه‌ای برای شکایت علیه اتحادیه فوتبال اروپا ندارد، اکنون نشریه تلگراف نوشته است که تیم پایتخت هلند ممکن است از یوفا درخواست غرامت 12 میلیون یورویی کند چرا که ظاهراً یوفا به صورت غیررسمی به اشتباه روکی که منجر به حذف آژاکس شده، اذعان کرده است.

چلسی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با بایرن مونیخ روبه رو خواهد شد و آژاکس هم در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا به مصاف ختافه خواهد رفت.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط چلسی لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال آژاکس اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چلسی لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال آژاکس اتحادیه فوتبال اروپا یوفا چلسی لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال آژاکس اتحادیه فوتبال اروپا یوفا اتحادیه فوتبال اروپا لیگ قهرمانان اروپا داور ایتالیایی فوتبال آژاکس مرحله یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۹۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس یوفا: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی است

به گزارش "ورزش سه"، الکساندر چفرین، رئیس یوفا، همچنان مخالف جدی برگزاری پروژه سوپرلیگ است و در میان سخنرانی جدیدش به این موضوع اشاره کرد.

چفرین در مجمع عمومی لیگ‌های اروپایی که این جمعه در لندن برگزار شد، گفت:"از مخالفت قاطعانه لیگ‌های اروپایی با پروژه ای اخلاقی سوپرلیگ حمایت کرده و معتقدیم پیامدهای آن چه از نظر ورزشی و چه از نظر اقتصادی، برای تمامی لیگ‌ها فاجعه‌بار خواهد بود. یوفا اهمیت ارتباط مستقیم بین رقابت‌های باشگاهی‌ما و لیگ‌های ملی در سراسر اروپا را می‌شناسد و برای آن ارزش قائل است."

چفرین با حمایت از تقویت روابط بین لیگ‌ها ادامه داد:"ایجاد تفاهم‌نامه جدیدی بین یوفا و لیگ‌های اروپایی نه تنها تعهدات متقابل را رسمی و شفاف می‌کند، بلکه سیگنال واضحی را نیز ارسال می‌کند که یوفا و ذینفعان آن با یکدیگر متحد هستند."

او با تاکید به مخالفت باشگاه‌ها یا سوپرلیگ گفت:"ما با هم، در این چارچوب، برای توسعه پایدار فوتبال در سطح ملی و بین المللی، با تمرکز بر ترویج فوتبال هیجان انگیز، تعادل رقابتی قوی، یکپارچگی مالی و رشد فوتبال در سراسر اروپا کار خواهیم کرد."تاکید رئیس یوفا: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی است

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس یوفا: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی است
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • تلاش مجدد آژاکس برای همکاری با گراهام پاتر
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است
  • پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!
  • سلفی گرفتن میکل آرتتا با هواداران ایتالیایی آرسنال پس از برتری 5-0 مقابل چلسی / فیلم
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس