Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@05:44:14 GMT

رسیدن بازار سرمایه به حد ارزش دلاری خود

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۶۹۹۴۵

رسیدن بازار سرمایه به حد ارزش دلاری خود

پول نیوز - یک کارشناس بازار سرمایه از رشد هیجانی بازار طی هفته های گذشته خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار پول نیوز، بازارسرمایه طی ماه گذشته از شاخص 400 هزار عبور کرد و روند افزایشی به خود گرفت اما؛ بازار روز گذشته کوتاه امد و شاخص بازار امروز کمی استراحت کرد.

علی اصغرزاده صادق مدیرعامل کارگزاری آفتاب درخشان خاورمیانه در گفت و گو با خبرنگار پول نیوز ضمن بیان این مطلب  گفت: درحال حاضر ازش دلاری بازار سرمایه به حد مطلوب خود رسیده است و حتی می تواند بیش از این نیز افزایش پیدا کند که مورد مساوی با افزایش شاخص های بازار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس بازار سرمایه تاکید کرد: ارزش های جایگزنی سهام بر روی ارزش دلاری آن ها نیز تاثیر گذاشته و باعث افزایش شاخص بازار سرمایه شده اند.

وی ادامه داد: به علت اینکه بازارهای موازی بازار سرمایه هیچ گونه جذابیتی برای سرمایه گذاران ندارند سرمایه و نقدینگی موجود در بازار به سمت بازار سرمایه روانه می شود در نهایت می توان گفت بازار سرمایه سودده ترین بازار سرمایه گذاری شناخته می شود.

اصغرزاده در خصوص پولشویی بیان داشت: باتوجه به کنترل حساب های بانکی توسط بانک مرکزی و محدویت سازمان امور مالیاتی کشوری مطمئن ترین مکان سرمایه گذاری بازار سرمایه است چراکه در این بازار پولشویی به پایین ترین حد خود می رسد.

این کارشناس بازار سرمایه پیش بینی کرد: این هیجان بازار به زودی از بین می رود و سهام های بنیادی مسیر رشد و راهکار رشد خود را پیدا می کنند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: کارگزاری عرضه اولیه شاخص بازار ارزش دلاری سهام پول نیوز کارشناس بازار سرمایه پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۹۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب،شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) با رشد ۱۰۶۹ واحدی به ۲,۳۰۴,۴۴۸ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۴۶۵۰ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۱۱.۴ میلیارد سهم بود که طی ۳۴۸,۰۶۸ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۷۵,۹۳۷.۷ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۶۰۹,۵۸۵.۲۱۵ میلیارد ریال شد.

امروز فملی، شبندر و فایرا نمادهای سبز پوش بورس بودند که بیشترین اثر را در رشد شاخص کل بورس داشتند. در سوی دیگر نمادهای پارسان، فولاد و کگل از نمادهای قرمز بودند که اثر منفی بر شاخص داشتند.

در فرابورس نیز نمادهای فجهان، شگویا و وسپهر بیشترین اثر افزایشی را بر شاخص داشتند و نمادهای آریا، آریان و ساروج نمادهایی هستند که اثر کاهنده بر شاخص کل فرابورس داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجارت ۵ میلیارد دلاری گمرکات کردستان در سال گذشته
  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • بورس تغییر جهت داد
  • ۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • ناگفته‌هایی از مزایده زباله در ایران / پول‌سازی ۱۰ میلیارد دلاری آشغال‌ها در سال
  • ارزش دلاری مبادلات تجارت خارجی کردستان به حدود ۵ میلیون دلار رسید
  • پیش‌بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • ارزش دلاری مبادلات تجارت خارجی کردستان به ۵ میلیون دلار رسید
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • هدف گذاری برای تجارت ۱۰میلیارد دلاری ایران و پاکستان