Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرسی مازندران در مجلس خبرگان رهبری با درگذشت آیت‌الله نورالله طبرسی خالی مانده است؛ لذا این سؤال به وجود می‌آید آیا انتخابات اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان مازندران برگزار خواهد شد؟

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با درگذشت آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در روز 19 بهمن 1398، کرسی مازندران در مجلس خبرگان خالی مانده است؛ لذا این سؤال به وجود می‌آید که آیا انتخابات اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان مازندران برگزار خواهد شد؟

در پاسخ به این پرسش باید تأکید کرد؛ چون آیت‌الله طبرسی پس از پایان مهلت ثبت‌نام نامزدهای انتخابات اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، فوت کرده‌اند، انتخابات مجلس خبرگان در استان مازندران، هم‌زمان با انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار نخواهد شد؛ بنابراین مردم مازندران در انتخابات دوم اسفند ماه 1398، تنها به داوطلبان ورود به مجلس شورای اسلامی رأی خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توضیحاتی که ارائه شد، مشخص است تا انتخابات ریاست جمهوری 1400، کرسی مازندران در مجلس خبرگان رهبری خالی خواهد ماند و مردم این استان خواهند توانست در روز انتخابات ریاست جمهوری 1400 علاوه بر رأی دادن به رئیس‌جمهور مدنظر خود، نماینده‌شان را برای تصدی کرسی مجلس خبرگان رهبری انتخاب کنند.

انتهای پیام/4079/

 

منبع: آنا

کلیدواژه: مجلس خبرگان رهبری استان مازندران آیت الله نورالله طبرسی مازندران در مجلس خبرگان رهبری مجلس خبرگان رهبری استان مازندران مازندران برگزار آیا انتخابات الله طبرسی خواهد شد آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۶۹۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی

حسن روحانی در دیدار دوره‌ای با معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم که دیروز برگزار شد، با تبریک روز کارگر و معلم به این دو قشر مهم جامعه، از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد.   به گزارش سایت حسن روحانی او در بخشی از اظهارات خود  از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: من به ایرادات شورای نگهبان پاسخ خواهم داد تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند.   موارد ردصلاحیت یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام و… این پاسخ هم به این دلیل است که باور دارم جایگاه شورای نگهبان مقدس است و این شورا شکل گرفته تا مردم اطمینان حاصل کنند قوانین تدوین‌شده خلاف موازین اسلامی و قانون اساسی نیست.   اگر داوری شورای نگهبان مورد تردید قرار بگیرد، به جمهوریت و اسلامیت ما ضربه وارد خواهد شد. مجلس اقلیت، دولت اقلیت و خبرگان اقلیت به نفع کشور و نظام نیست. به همین جهت باید احساس مسئولیت کنیم، ساکت ننشینیم و مردم را به مشارکت در همه امور و پشتیبانی از نظام و کشور تشویق کنیم کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • انتخابات الکترونیک در کدام حوزه‌های انتخابیه برگزار می‌شود؟
  • تاکید نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری بر باشکوه برگزار کردن اجلاسیه شهدای استان
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائم‌شهر تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • تبلیغات نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه کرمانشاه از فردا آغاز می‌شود
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی