Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خسرو زاده در آئین دیدار با پیمانکارن طرف قرارداد با شهرداری فردیس که صبح چهارشنبه در سالن ایثارگران شهرداری برگزار شد، با بیان اینکه امروز فصل جدیدی از خدمتگذاری به شهروندان فردیسی آغاز شده است، اظهار کرد: پیمانکاران ولی نعمتان سازمان‌های عمران و آبادانی همچون شهرداری‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا در جهت رفع معضلات شهر کار کنیم، گفت: بخشی از دیون پیمانکاران به زمان مدیریت شهری کرج برمی‌گردد و این مهم لزوم انتزاع کامل فردیس از کرج را نشان می‌دهد.

شهردار فردیس با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا دیون پیمانکاران را پرداخت کنیم، تاکید کرد: در صدد هستیم این اقدام را بعد از سیر مراحل قانونی و تشریفات اداری تا پایان سال جاری انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه در نظر است واحد کنترل پروژه‌ها در شهرداری فردیس راه اندازی شود، اضافه کرد: پروژه‌های مختلف عمرانی، خدماتی و … باید بر اساس قوانین، ضوابط و معیارها انجام پذیرد؛ رابطه پیمانکاران و مدیریت شهری رابطه‌ای دو جانبه است که عملکرد مثبت و به موقع هریک در بهبود وضعیت شهر تأثیر به سزایی دارد.

خسرو زاده با اشاره به اینکه معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی شهرداری فردیس به زودی منتصب می‌شود، بیان کرد: یکی از مأموریت‌ها و اهداف این معاونت، برنامه ریزی و بررسی روند اجرایی پروژه‌های عمرانی خواهد بود.

وی با بیان اینکه داشتن نظم و انضباط در کار از اهمیت بالایی برخوردار است، تاکید کرد: جلوگیری از تضییع حقوق پیمانکاران به طور ویژه در دستور کار مدیریت شهری فردیس است؛ انتظاراتی که در هر پروژه از پیمانکاران داریم بر اساس ضوابط و استانداردها احصا و نحوه‌ی اجرا نیز بررسی خواهد شد.

شهردار فردیس تاکید کرد: با همکاری دیگر همکارانم در شهرداری فردیس تلاش می‌کنیم تا پیمانکاران در اجرای پروژه با مشکل مواجه نشوند؛ فلوچارت کاری برای پیمانکاران ترسیم خواهد شد تا همه موارد بر اساس قوانین و مقررات انجام شود.

وی شفافیت در امور را مهم دانست و بیان کرد: شخصاً از روند اجرایی پروژه‌ها بازدید خواهم کرد؛ پروژه‌های شهرداری باید شناسنامه دار باشند.

خسرو زاده با بیان اینکه سال آینده پروژه‌های متعددی در فردیس تعریف و اجرا می‌شود، تصریح کرد: با تدوین بودجه‌ای کارشناسی شده و نظارت ویژه بر نحوه اجرای پروژه‌ها، نمی‌گذاریم پروژه‌ای در این شهر متوقف شود.

وی با بیان اینکه آگهی مناقصات پروژه‌های عمرانی علاوه بر چاپ در روزنامه‌ها، به صورت بنر نیز در شهر اکران می‌شود، خاطرنشان کرد: مدیریت شهری فردیس با شفاف سازی امور، در راستای ارتقای کیفیت کار و افزایش انتفاع شهروندان از خدمات شهرداری، از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا حقوق شهرداری قوانین و مقررات کارشناسی معاونت برنامه ریزی انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شهرداری فردیس مدیریت شهری خسرو زاده پروژه ها بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۰۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر فتحی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه خیران از اصلی‌ترین بازوهای توسعه زیرساخت‌های آموزشی در استان اصفهان هستند، اظهار کرد: در سال گذشته خیران ۹۸۰ میلیارد تومان برای ساخت مدرسه پراخت کردند.

وی با بیان اینکه با پرداخت این مبلغ بیش از نیمی از تعهد خیران در سال گذشته پرداخت شده است، تصریح کرد: باید توجه داشت که تعداد خیران مدرسه ساز استان اصفهان یک هزار و ۷۰۰ نفر است که در کنار ۱۰۰ نفر پرسنل اداره کل نوسازی و بهسازی مدارس استان بهره برداری از ۴۵۰ طرح آموزشی و پرورشی را در دستور کار دارند.

مدیرکل نوسازی و بهسازی مدارس استان اصفهان با اشاره به سهم بسیار خیران در ساخت مدارس استان اصفهان افزود: می‌توان گفت ۸۰ درصد از مدارس استان اصفهان به صورت مشارکت صد در صدی خیران ساخته شده است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های این اداره کل در سال جاری نیز ابراز کرد: ۱۰۰ طرح آموزشی در قالب ۵۰۰ کلاس درس امسال تحویل آموزش و پرورش خواهد شد که بسیاری از این طرح‌ها در پروژه‌های مسکن مهر و مناطق پر جمعیت ساخته خواهد شد.

کد خبر 6098034

دیگر خبرها

  • مدل جدید اعتبارسنجی بانکی امسال عملیاتی می‌شود
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • اسرائیل پاسخی به مطالبات مقاومت فلسطین نمی‌دهد
  • از افزایش تابلوهای اعلام وضعیت پارامترهای سلامت هوا تا طرح تهاتر مطالبات بانک شهر با املاک
  • هیچ یک از قطعات راه آهن استان نباید معطل بماند
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال