Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@03:16:39 GMT

انتخابات پرشور امنیت کشور را بیمه می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۱۰۲۱

انتخابات پرشور امنیت کشور را بیمه می‌کند

پژمان امجدیان روز چهارشنبه در نشست با معتمدین این شهرستان افزود: انتخابات امری انسجام پذیر و وحدت بخش است که مشارکت حداکثری مردم در این عرصه هم در بعد داخلی و هم در بعد بین المللی برای کشور بسیار مهم و حیاتی است.

وی تصریح کرد: بخش عمده ای از اقتدار امروز ایران اسلامی نشات گرفته از مردمی بودن انقلاب و برگزاری همین انتخابات ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرماندار روانسر با بیان اینکه افراد تایید صلاحیت شده مورد تایید و وثوق نظام هستند، ادامه داد: این مردم هستند که باید با انتخابی اصلح سرنوشت خودشان و کشورشان را رقم بزنند.

امجدیان با تاکید بر اینکه معتمدین با توجه به نفوذی که دارند مردم را به حضور گسترده تر در انتخابات ترغیب نمایند اضافه کرد: انتخابات برای نظام، نقطه قوت است اما دشمنان برای تبدیل این نقطه قوت به ضعف تلاش می کنند و باید هوشیار باشیم.

وی گفت: تحریم‌های ظالمانه آمریکا و همدستانش از همه لحاظ کشور را تحت فشار قرار داده است اما شرکت پرشور مردم در انتخابات هم موجبات دلگرمی و تلاش بیشتر مسوولین کشور را به دنبال خواهد داشت و هم موجب یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب اسلامی می شود.

وی اظهار داشت: دغدغه مجموعه فرمانداری، هیات های اجرایی و نظارت و دیگر عوامل انتخابات صیانت از آرای مردم و برگزاری انتخاباتی سالم است.

 در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که دوم اسفند ماه سالجاری برگزار می‌شود، شهرستان روانسر ستاد فرعی حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات است.

حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات شامل شهرستان های پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی است که دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس است.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

برچسب‌ها روانسر فرمانداری روانسر انتخابات مجلس شورای اسلامی پروندهٔ خبری گام سوم برای مجلس یازدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روانسر فرمانداری روانسر انتخابات مجلس شورای اسلامی روانسر فرمانداری روانسر انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۱۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

ایسنا/لرستان استاندار لرستان با تاکید بر اجرای صحیح، سالم‌ و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

ابوطالب شفقت روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت در جلسه هیات استانی بررسی تبلیغات انتخابات با تاکید بر اجرای صحیح، سالم‌ و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

استاندار لرستان با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات استان برای برگزاری دور دوم انتخابات افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرآیند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صدا و سیمای مرکز استان انجام خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از رئیس رسانه ملی برای عملکرد مطلوب در دور اول انتخابات برای کاهش هزینه‌های کاذب انتخاباتی در کشور و تاثیر مثبت در افزایش مشارکت مردم گفت: در صدا و سیمای مرکز  لرستان نیز همانند دور نخست انتخابات به منظور انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات به منظور رعایت عدالت و سلامت مناظرات، برنامه‌های لازم تدارک‌ دیده شده است.

استاندار لرستان با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پُر شور مردم بودیم و ان‌شاء الله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه