Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد در ادامه بازدیدهای منطقه‌ای خود در راستای بررسی اقدامات مناطق ۱۳ گانه شهرداری مشهد در استقبال از بهار ۹۹ با حضور در مناطق ۴ و ۶ از استقرار گسترده جشنواره های تعاملی در نقاط مختلف این مناطق خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مهدی یعقوبی با اشاره به اینکه منطقه ۴ و ۶ امسال متفاوت تر از سال های گذشته به استقبال از نوروز ۹۹ خواهد رفت، گفت: در سال ۹۹ با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته برای اولین بار در مناطق ۴ و ۶ جشنواره های تعاملی را خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از جمله جشنواره های تعاملی در سطح منطقه ۴ می توان به جشنواره شادی بهار ورودی پارک ارم، مسیر بهاری در بولوار طبرسی شمالی اشاره کرد.

یعقوبی در خصوص المان های طراحی شده در سطح منطقه ۴ گفت: باغ ایرانی، استند گلدان رنگی، مسیر سبز سایه بان رنگی، گلدان معلق، دفتر بهاری، المان فیلتر چراغ، پرنده های سنتی و ... از جمله المان ها در این منطقه است.

معاون شهردار مشهد گفت: ۱۵ نقطه از سطح منطقه ۴ با حدود ۳۹۳ هزار گل در مساحت حدود ۴۶۶۰ متر گلکاری می شود. همچنین در این منطقه ۳۸ فلاورباکس در ۷ آدرس جانمایی خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد در خصوص پروژه های پیش بینی شده در منطقه ۶ نیز اظهار کرد: در ورودی پارک رجا جشنواره گل شهر را به عنوان اولین جشنواره تعاملی خواهیم داشت، همچنین المان های عمو گل فروش، بالون گل، الحاقیات درختچه، سر درب ورودی، هنر تزیین درختان و ایجاد پارکلت برای اولین بار خواهیم داشت.

یعقوبی به گلکاری نقاط ویژه در ۲۵ آدرس اشاره کرد و گفت: با بیش از ۶۷۶ هزار گل در مساحت حدود ۱۳ هزار و ۶۰۰ متر مکعب گلکاری خواهیم داشت، همچنین در این منطقه ۳۶ فلاورباکس در ۱۰ آدرس جانمایی می شود.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جشنواره های بهاری نوروز 99 شهرداری مشهد جشنواره های تعاملی شهرداری مشهد سطح منطقه ۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۱۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: جشنواره شهید مطهری به صورت متمرکز، ۱۲ اردیبهشت ماه در تهران و پس از آن در قطب‌های کلان منطقه ۹ آموزشی برگزار می‌شود و مشارکت دانشجویان در حوزه اجرایی و پنل‌های آموزشی، یکی از رویداد‌های جدید آموزشی در این دوره از جشنواره شهید مطهری است.   دکتر حمیدرضا کیانی فر افزود: هفت پنل و رویداد آموزشی توسط دانشجویان اجرایی می‌شود که محوریت آنها بر مبنای حضور دانشجو در حوزه آموزش به عنوان دستیار یا کمک کننده آموزش است.   وی با بیان اینکه توانمندی دانشجویان در حوزه هوش مصنوعی، آموزش رباتیک و واقعیت افزوده، مثال زدنی است، اظهار داشت: بر این اساس هفت پنل آموزشی توسط این دانشجویان ارائه می‌شود و در مجموع ۲۹ رویداد آموزشی برای هفدهمین دوره جشنواره شهید مطهری در نظر گرفته شده است.   مدیر توسعه آموزش علو م پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در این پنل‌ها به مشکلات آموزشی کلان منطقه ۹ و راهکار‌های آن پرداخته می‌شود، گفت: علاوه بر این سه مسابقه در زمینه یادگیری و آموزش برگزار می‌شود که مسابقه اتاق فرار آموزشی یکی از رخداد‌های جذاب این دوره برای دانشجویان خواهد بود.   دکتر کیانی فر با اشاره به اینکه یک مسابقه علمی نیز در افتتاحیه برای دانشجویان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در این جشنواره از تعداد قابل توجهی از اساتید و دانشجویان برتر قدردانی می‌شود و از فرایند‌هایی که طی سال گذشته ارائه و داوری شده نیز قدردانی به عمل می‌آید.   وی ادامه داد: جایزه تداوم آموزشی نیز به کسانی تعلق می‌گیرد که در طی پنج سال یا بیشتر، اقدام نوآورانه و مورد تایید آموزش را به طور مستمر انجام داده است.   مدیر توسعه آموزش علو م پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ابراز کرد: برای اولین بار از استاد و دانشجویان پایان نامه‌های برتر در حوزه آموزش علوم پزشکی قدردانی می‌شود.   وی با بیان اینکه در این جشنواره غرفه‌های در اختیار دانشگاه‌های کلان منطقه ۹ قرار می‌گیرد و به غرفه برتر جایزه ویژه اهدا می‌شود، تصریح کرد: در مجموع بیشتر از ۱۰۰ نفر در هفدهمین جشنواره مطهری قدردانی خواهند شد.   دکتر کیانی فر ابراز کرد: افتتاحیه این جشنواره با حضور موثر دانشجویان و اختتامیه با حضور دانشجویان و اساتید برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد
  • رایزن فرهنگی پشت‌ِ میزنشین نمی‌خواهیم / سرانجام ساخت فیلم سینمایی درباره اقبال لاهوری
  • برگزاری همایش پیاده روی در طبیعت بهاری
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • باران بهاری و تگرگ مهمان کرمانشاهیان می‌شود