Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-02@22:09:35 GMT

قول کریم باقری به هواداران ناراضی پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۱۳۷۱

قول کریم باقری به هواداران ناراضی پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب الدحیل قطر شد.

بعد از این بازی تعدادی از هواداران پرسپولیس خودشان را به اتوبوس این تیم که مقابل در اصلی ورزشگاه پارک بوده رساندند. برخی از این هواداران هنگام خروج بازیکنان از ورزشگاه به آنها انتقاد کردند که چرا گل اول را به آن صورت دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان پرسپولیس، اما به این اعتراض‌ها واکنشی نشان ندادند و حرفی نزدند. در این بین کریم باقری به سمت هواداران رفت و با آنها صحبت کرد. باقری خطاب به هواداران گفت که این شکست جبران می‌شود و هنوز هفته اول لیگ قهرمانان آسیا است و اتفاقی رخ نداده.

در این بین یکی از هواداران حاضر در ورزشگاه هم خاطر جالبی تعریف کرد. او مدعی شد در جام ملت‌های آسیا و برای بازی ایران و ژاپن از قطر به امارات رفته بود تا از تیم ملی حمایت کند که تیم ملی به خاطر اعتراض بی‌مورد بازیکنان و رها کردن بازیکن ژاپن گل خورد، دقیقا اتفاقی که در بازی شب گذشته پرسپولیس و الدحیل رخ داد و این هواداران بازهم در ورزشگاه حضور داشت.

256 43

کد خبر 1351734

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس کریم باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۱۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مغانلو به سمت نیمکت پرسپولیس رفت، رضاییان و احمدزاده نه!

مهاجم سپاهان تنها طلایی‌پوشی بود که با نیمکت‌نشینان پرسپولیس خوش و بش کرد.

طرفداری | تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان در یکی از حساس‌ترین دیدار‌های هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر، از ساعت 19:30 امروز (چهارشنبه) در حالی ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند که ظرفیت قابل اسکان استادیوم تکمیل شده است.

هواداران پرسپولیس در زمان گرم کردن بازیکنان سپاهان، شعارهای تندی علیه طلایی‌پوشان سر دادند.

از بین بازیکنان سپاهان مانند فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو و رامین رضاییان که سابقه بازی در پرسپولیس را دارند، تنها مغانلو در مراسم آغازین بازی به سمت نیمکت پرسپولیس رفت.

هواداران پرسپولیس با پرچم‌های بزرگ و کوچک خود، نمای زیبایی در مراسم آغازین بازی خلق کردند.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • پرسپولیس، پرتماشاگرترین با بلیت 300 هزار تومانی
  • کنایه تند درویش به سپاهان/چه قدرتی پشت این تیم است؟
  • پرحاشیه و بی‌کیفیت مثل پرسپولیس - سپاهان/ فقط اعتراض و فریاد!
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • مغانلو به سمت نیمکت پرسپولیس رفت، رضاییان و احمدزاده نه!
  • سرمربی زودتر از بازیکنان در چمن/ قدیمی ها هو شدند
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند