Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از نامزدهای ریاست فدراسیون ورزش همگانی در نامه‌ای به وزیر ورزش خواستار بررسی زمان انتخابات شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ثبت‌نام از نامزدهای ریاست فدراسیون ورزش همگانی 22 مهرماه امسال به پایان رسید و سوابق مدیریتی و مدارک 9 نفر از نامزدها به تایید رسید اما با وجود گذشت بیش از 4 ماه از پایان ثبت‌نام هنوز وزارت ورزش زمان انتخابات این فدراسیون را اعلام نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فدراسیون در حالی با سرپرست اداره می‌شود که در این فاصله با حاشیه‌های زیادی هم روبه‌رو بوده است. معرفی افشین ملایی به عنوان سرپرست و کناره‌گیری وی بعد از 6 ماه به دلیل ثبت‌نام برای ریاست فدراسیون یکی از مهمترین مسائلی بوده که انتقاد برخی از کاندیداها را به دنبال داشته است.

افشین ملایی در زمان سرپرستی فدراسیون اعلام کرده بود برنامه‌ای برای ریاست ندارد اما بعد از 6 ماه فعالیت تصمیم گرفت تا برای ثبت‌نام اقدام کند. با انصراف وی، مهرماه امسال احمد گواری به عنوان سرپرست معرفی شد.

تمام این اتفاقات و با توجه به فعالیت ملایی به عنوان مدیرکل همگانی وزارت ورزش، کاندیداها در نامه‌ای به مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان اعلام کردند عدالت در این انتخابات رعایت نشده و مشخص نیست با وجود گذشت 10 ماه از سرپرستی این فدراسیون چرا وزارت ورزش انتخابات را برگزار نمی‌کند.

متن نامه به شرح زیر است:

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس ریاست فدراسیون زمان انتخابات وزارت ورزش نامه ای ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۱۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام جام هواداری تمدید شد

اسماعیل پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: مهلت ثبت نام شرکت در مسابقات فوتبال گل کوچک محلات با عنوان جام هواداری تا پایان اردیبهشت تمدید شد.

او افزود:رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها نسبت به تشکیل جلسه و برنامه ریزی و هدایت متقاضیان تلاش جدی بعمل آورند تا در مدت زمان باقیمانده ضمن اطلاع رسانی مناسب، حضور حداکثری در این رویداد ملی از استان مازندران داشته باشیم.

معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل گفت: علاقمندان جهت ثبت نان به سامانه رویداد‌های ورزشی فدراسیون ورزش همگانی مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • از حق اعتراض مسالمت آمیز مردم آمریکا حمایت می‌کنیم
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • خبرخوش رئیس صدا و سیما درباره حق‌پخش فوتبال
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی