Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-27@15:38:29 GMT

ترافیک ماه‌های پایانی سال اجتناب ناپذیر است

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۲۰۷۸

ترافیک ماه‌های پایانی سال اجتناب ناپذیر است

تین نیوز

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بخشی از ترافیک ماه‌های پایانی سال اجتناب ناپذیر است‌، گفت: اجرای طرح ترافیک در پایتخت مستلزم بررسی‌های دوره‌ای به صورت منظم و دقیق است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از فارس، آرش میلانی عضو شورای شهر تهران درباره اجرای طرح ترافیک در پایتخت و برخی از انتقادات شهروندان در این زمینه اظهار داشت: سال گذشته همزمان با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال پلیس راهور با هماهنگی شهرداری تهران اقداماتی را برای تغییر در این طرح انجام داد که امسال بعید می‌دانم در فرمول طرحی یا ضرایب آن تغییر داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بخشی از ترافیک شب عید طبیعی است و نمی‌توان اقدامی برای آن انجام داد،‌گفت: گاهی ترافیک در تهران اجتناب‌ناپذیر است که تقویت حمل و نقل عمومی به ویژه مترو راهکاری اصلی برای مقابله با این مسأله محسوب می‌شود.

این عضو شورای شهر تهران تأکید کرد: در صورتی که طرح ترافیک سختگیرانه‌تر اجرا شود قطعا مشکلاتی خواهد داشت و نارضایتی‌هایی به همراه دارد اما آنچه مسلم است این است که مباحث ترافیکی از جمله اجرای طرح ترافیک در پایتخت مستلزم بررسی‌های دوره‌ای به صورت منظم و دقیق است.

میلانی خاطرنشان کرد: اخیراً‌ در صحن شورای شهر بحثی در مورد طرح ترافیک و بازنگری آن مطرح شد و باید به نظرم اقداماتی انجام داد که برای سال 99 اثربخشی طرح ترافیک در پایتخت بیشتر باشد.

وی خاطرنشان کرد: پلیس و معاونت حمل و نقل ترافیک با توجه به موضوعاتی همچون سهمیه‌های مجاز،‌ ساعت تردد و ظرفیت 20 روز رایگان می‌تواند برنامه‌ریزی‌های جدید در زمینه طرح ترافیک داشته باشند.

به گزارش فارس،‌ عمار سعیدیانفر مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک شهرداری تهران نیز خبر از رزروی شدن طرح ترافیک در سال 99 داد و اظهار داشت: رزروی شدن طرح ترافیک به صورتی بوده که شهروندان می‌توانند از چهارشنبه هر هفته برای هفته بعد طرح ترافیک رزرو کنند و تا 6 صبح هر روز امکان حذف و کنسلی آن وجود دارد.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: اگر شهروندان به هر علتی طرح ترافیک خود را رزرو نکنند و وارد طرح شوند تا ساعت 24 همان روز فرصت دارند رزرو لازم را انجام دهند البته به شرطی که سقف رزرو‌ها در آن روز پر نشده باشد.

وی گفت: اگر به سقف رزرو در روز رسیده باشیم بیشترین رقم ورود به محدوده طرح ترافیک از شهروندانی که ورود به طرح ترافیک (بدون رزرو) انجام داده باشند اخذ می‌شود. پس بهترین شرایط، رزرو قبلی طرح ترافیک قبل از ورود به طرح ترافیک خواهد بود. 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: عضو شورای شهر تهران اجرای طرح ترافیک در پایتخت عضو شورای شهر تهران اجتناب ناپذیر پایانی سال حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۲۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین تصادفات تهران در این مناطق رخ می‌دهد

به گزارش خبرآنلاین، رییس پلیس راهور پایتخت از وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها خبر داد.

ایسنا در خبری نوشت: سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور در این نشست مشترک مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: طبق آمار، ۵۹ درصد تصادفات شهر تهران در بزرگراه ها رخ داده که مهمترین عامل آن سرعت غیرمجاز بوده است.

وی تاکید کرد: مناطق ۴ و ۱۲ در صدر آمار تصادفات در پایتخت قرار دارند.

وی افزود: هر چقدر حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کند شاهد کاهش حضور خودروهای شخصی در معابر، روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

شهریار افندی‌زاده، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز با اشاره به تردد ۲۵ میلیونی مردم پایتخت با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی گفت: ارتقای هوشمندسازی سیستم حمل ونقل شهر تهران از اهداف این نشست است. ضمن اینکه کارهای مشترکی در بحث پارکینگ های حاشیه ای و مدیریت بار در سیستم شبکه معابر خواهیم داشت.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899480

دیگر خبرها

  • ساخت یک بزرگراه جدید در تهران
  • پلیس راهور تهران : طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
  • طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد​
  • خبر مهم درباره اجرای طرح ترافیک جدید
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌شود
  • «طرح ترافیک جدید» امسال اجرایی می‌شود؟
  • طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
  • اخباری: به ستوه‌ آمده‌ایم، برایمان دعا کنید!
  • بیشترین تصادفات تهران در این مناطق رخ می‌دهد
  • ۵۰ میلیارد تومان دیگر به حل مشکلات پسماند گیلان اختصاص یافت