Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم آلمانی لایپزیش بند آزادسازی 60 میلیون یورویی در قراردادش دارد.

طرفداری- انتقال تیمو ورنر به لیورپول، خبری است که طی ماه های گذشته در رسانه ها مطرح شده و این در حالی است که بایرن مونیخ نیز همچنان وضعیت مهاجم جوان لایپزیش را زیر نظر دارد.

کریستین فالک از بیلد گزارش داد که یورگن کلوپ علاقه مند است تا ورنر به لیورپول بپیوندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم جوان می تواند در تابستان از لایپزش جدا شود زیر بند آزادسازی 60 میلیون یورویی در قراردادش دارد.

البته لیورپول در این راه رقیبی مانند بایرن مونیخ پیش رو دارد. بایرن مونیخ به دلیل عدم علاقه نیکو کواچ به خرید تیمو ورنر پیش از این در تابستان از خرید مهاجم جوان لایپزیش خودداری کرده بود؛ این در حالی بود که خود بازیکن خواهان انتقال به بایرن مونیخ بود.

حال شرایط تغییر کرده و به نظر می رسد یورگن کلوپ برای تقویت خط حمله خود می خواهد ورنر را به آنفیلد بیاورد. پیش از این عدم انتقال تیمو ورنر به لیورپول در ژانویه 2020 را خبرگزاری ها اعلام کرده بودند و به نظر می رسد با توجه به بند آزادسازی 60 میلیون یورویی و همچنین حضور محمد صلاح و سادیو مانه در جام ملت های آفریقا در سال بعد، کلوپ به فکر تقویت خط حمله خود افتاده است.

ورنر در 4 فصل اخیر عضو لایپزش بوده و در مجموع تاکنون 86 گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بند آزادسازی 60 میلیون یورویی ورنر به لیورپول بایرن مونیخ یورگن کلوپ مهاجم جوان تیمو ورنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۲۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نه بایرن مونیخ و نه توماس توخل، هیچ‌کدام علاقه‌ای به ادامه دادن با یکدیگر ندارند

به نظر نمی‌رسد هیچ شانسی برای ادامه یافتن همکاری توماس توخل و بایرن مونیخ پس از این فصل وجود داشته باشد

طرفداری | در حالی که این روزها گفته می‌شود رالف رانگنیک گزینه اول بایرن مونیخ است اما شایعاتی درباره احتمال ماندن توماس توخل منتشر شده‌اند که باعث ایجاد بحث‌های زیادی شده است.

از سوی دیگر تعداد زیادی نیز از هواداران بایرن مونیخ در یک کارزار اینترنتی در مخالفت با حضور رانگنیک، خواستار ماندن توخل در این تیم شده‌اند که این روزها سروصدای زیادی به پا کرده است.

بیش‌تر بخوانید: 

توماس توخل مشکلی با ماندگاری در بایرن مونیخ ندارد

ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران

به گزارش کریستین فالک و توبی آلتشفل از بیلد؛ توماس توخل هیچ قصدی برای ماندن در بایرن مونیخ پس از پایان این فصل ندارد. این سرمربی تصمیم باشگاه را پذیرفته و دیگر علاقه‌ای هم به ادامه دادن این‌کار ندارد. توخل می‌خواهد به انگلیس بازگردد و یکی از نام‌های مورد بحث در منچستریونایتد است.

علاوه بر این، هرگاه این سؤال پرسیده شد که امکان ماندن توخل وجود دارد، پاسخ همیشگی سران بایرن «نه» بوده است. این تصمیم نیز همچنان پابرجاست. دلایل واضحی وجود داشت که این تصمیم گرفته شد و باشگاه به هیچ عنوان قصد عقب‌نشینی از آن را ندارد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ادعای ستاره سابق لیورپول درمورد جانشین کلوپ
  • نه بایرن مونیخ و نه توماس توخل، هیچ‌کدام علاقه‌ای به ادامه دادن با یکدیگر ندارند
  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا
  • آرنه اسلوت: دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم؛ منتظر توافق دو باشگاه هستم
  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!
  • خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول / فیلم
  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت