Web Analytics Made Easy - Statcounter

طولابی با اشاره به بیان اینکه تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از فردا آغاز می شود، گفت: امروز آخرین فرصت افتتاح حساب در راستاس اجرای قانون شفافیت مالی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « جعفر طولابی» امروز(23 بهمن) در جلسه توجیهی با رییس ستادهای تبلیغاتی نامزدهای مجلس یازدهم، افزود: نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی تا پایان وقت اداری امروز فرصت دارند برای افتتاح حساب در راستای اجرای قانون شفافیت مالی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار خرم آباد با بیان اینکه این حساب ویژه باید قبل از شروع تبلیغات انتخاباتی افتتاح شود، اظهار داشت: باید صورت اسناد مالی این حساب حداکثر تا ۲۰ روز پس از برگزاری انتخابات به فرمانداری تحویل داده شود.

 

وی با بیان اینکه تاکنون برخی از نامزدهای انتخابات در این راستان اقدامی انحام نداده اند،افزود: انجام نشدن این طرح جرم است و نامزدها باید پاسخگو باشند.

 

طولابی بیان کرد: حمایت های  شخصیت های حقیقی،  تشکل ها  و احزاب از نامزدهای انتخابات باید به این حساب واریز شود.

 

وی با بیان اینکه اسناد پرداختی و هزینه ای باید شفاف و روشن باشد،افزود: این حساب بستر شفاف سازی هزینه های حوزه انتخابات است.

 

طولابی با بیان اینکه اینکه تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از فردا آغاز می شود، ادامه داد: نامزدهای از بیان وعده های غیر ممکن پرهیز کنند.

 

وی با اشاره به رصد فعالیت های تبلیغاتی، گفت: تخلفات با مستندات به مراجع قانونی اعلام می شود.

 

فرماندار خرم آباد با تاکید بر قانون مداری در مراحل مختلف برگزاری انتخابات، تاکید کرد: طرفداران نامزدها در روز برگزاری انتخابات و یا هنگام شمارش آرا از تجمع بی مورد در محل شعب و یا فرمانداری پرهیز کنند.

 

 طولابی با اشاره به محدودیت های انتخاباتی در شهر خرم آباد، گفت: از میداشت امام خمینی (ره) شهرستان خرم آباد تا پل انقلاب و خیابان های منتهی به این محور ایجاد ستاد انتخاباتی ممنوع است.

 

فرمانداری خرم آباد اظهار کرد: در مناطق ممنوع هرگونه دیوار نویسی، راه اندازی کاروان خودرویی، نصب بلندگوی سیار و تهیه پوستر و عکس در ابعاد غیر قانونی ممنوع است.

 

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: دیوار نویسی محدودیت انتخابات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزاری انتخابات افتتاح حساب شفافیت مالی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۲۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه به یارانه‌بگیران/ چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟

به گزارش خبرنگار مهر، سال گذشته سرمایه دهک‌های مختلف دو بار مورد ارزیابی قرار گرفت و میزان درآمد خانوار رصد شد. با افزایش حجم سرمایه در نوبت‌های ارزیابی سطح درآمدی خانوارها برخی از فهرست دریافت یارانه حذف می‌شوند.

بخشی از گردش مالی بعضی افراد مربوط به تنخواه شرکت‌های آنها بوده که عموماً ماهانه مبلغی برای هزینه کرد ماهانه از سوی مدیریت به حساب شخصی این افراد واریز می‌شود. این امر حجم سرمایه و گردش مالی حساب شخصی افراد را افزایش داده و منجر به حذف آنها از فهرست دهک‌های مشمول یارانه می‌شود؛ بنابراین لازم است این گردش مالی با حساب شرکت و حق برداشت تن خواه بگیران انجام شود.

امسال پیش از شهریور میزان درآمد و حجم سرمایه خانوارها مورد بازبینی و ارزیابی مجدد قرار می‌گیرد و بخشی از خانوارها با افزایش ارزش ریالی اموال از فهرست یارانه بگیران حذف شده و بعضی هم ممکن است جابجایی دهک برای آنها اتفاق بیفتد.

کد خبر 6095910 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • گفت‌وگوی مستقیم نامزدهای انتخابات با مردم در «فرصت انتخاب» و «نماینده مردم»
  • با نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان اردبیل آشنا شوید
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در زنجان و طارم
  • چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟
  • فهرست نامزدهای مورد حمایت جبهه «ایران قوی» منتشر شد
  • توصیه به یارانه‌بگیران/ چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟