Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار رباط کریم گفت: افتتاح طرح‌های عمرانی رباط کریم نسبت به سال گذشته از رشد ۳ برابری برخوردار بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ورامین، سید مهدی ساداتی در آئین افتتاح ۸۳ پروژه عمرانی رباط کریم که با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: رباط کریم قلب تپنده صنعت استان تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ساداتی با اشاره به اینکه علیرغم همه کمبودها در منابع بودجه‌ای امسال شاهد اجرای طرح‌های خوبی در شهرستان رباط کریم بوده ایم افزود: وحدت و همدلی بین مسئولین رباط کریم در حد اعلی وجود دارد و این حجم از افتتاح طرح‌ها بیانگر همین امر است.

 

فرماندار رباط کریم گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده ستاد تسهیل استان تهران را در شهرستان رباط کریم تشکیل دادیم و مشکلات صنایع این شهرستان را حل خواهیم کرد.



وی در ادامه از رشد ۳ برابری افتتاح طرح‌های عمرانی شهرستان رباط کریم در مقایسه با دهه فجر سال گذشته خبر داد و عنوان داشت: طرح‌های مبلمان شهری با جدیت تمام در رباط کریم عملیاتی و اجرا خواهد شد.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: ساداتی فرماندار رباط کریم افتتاح پروژه های عمرانی ایام الله دهه فجر افتتاح طرح های عمرانی شهرستان رباط کریم عمرانی رباط کریم رشد ۳ برابری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۲۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۰ برابری طرح حوزه راه شهرستان مهریز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمد رستگاری در دیدار با احمد آخوندی سرپرست فرمانداری شهرستان مهریز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده حوزه راه در شهرستان مهریز گفت: طی حدود ۳۰ ماه گذشته (در دولت سیزدهم) تعداد قرارداد‌های طرح‌های حوزه راه از ۱۲ به ۵۲ مورد و میزان ریالی آن نیز از ۳۱ به ۳۰۸ میلیارد تومان افزایش یافته که نشان دهنده رشد ۱۰ برابری است.

وی با تشریح طرح‌های بزرگ روشنایی بزرگراه یزد – مهریز، محور زردین – منشاد، روکش محور‌های اصلی، تبدیل آبنما محور گردکوه – بهادران به پل، ایمن‌سازی محور مهریز – تنگچنار، ساماندهی میدان ورودی شهر، روکش محور مروست و ... افزود: انجام برخی از طرح‌های و تعریف طرح‌های جدید در راستای خدمت‌رسانی به مردم نیازمند تزریق اعتبارات استانی و ملی است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد در رابطه با مشکلات و مسائل حوزه حمل‌ونقل شهرستان مهریز نیز، تصریح کرد: با راه‌اندازی سامانه اعلام بار مجازی در شهرستان ضمن رفع مشکلات عمده حوزه حمل‌ونقل، می‌توانیم شاهد برقراری عدالت بین رانندگان و توزیع بار عادلانه باشیم.

سرپرست فرمانداری مهریز در این دیدار بر ساماندهی مسیر سنتو ورودی مهریز از سمت استان کرمان و رفع مشکلات حوزه راهداری و مشکلات حوزه حمل و نقل رانندگان تاکید کرد.

احمد آخوندی ادامه داد: باید بر اساس طرحی منظم و استاندارد مسیر سنتو با همکاری کسبه سروسامان یابد و از این اوضاع نابسامانی درآید.

دیگر خبرها

  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • افتتاح دو طرح عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • رشد ۱۰ برابری طرح حوزه راه شهرستان مهریز