Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@03:10:14 GMT

لیست نهایی ائتلاف اصولگرایان در مشهد اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۲۸۸۰

لیست نهایی ائتلاف اصولگرایان در مشهد اعلام شد

ایسنا/خراسان رضوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خراسان رضوی در بیانیه‌ای 5 نفر لیست شهرستان مشهد و کلات را منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خراسان رضوی در بیانیه‌ای 5 نفر نهایی لیست مشهد و کلات را منتشر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه شماره چهار شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان خراسان رضوی

تاریخ انقلاب اسلامی و قبل از آن گواه است که شما مردم خراسان در جوار مضجع شریف رضوی (ع)، همیشه پرچمدار قیام و جهاد و احیاءکننده امر اهل بیت عصمت و طهارت بوده و امروز شایستگی پایتختی معنوی جهان اسلام را کسب کرده‌اید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از میان شما، فرزند محبوب، صالح، الهی و کم‌نظیر این مرز و بوم حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای امروز در جایگاه رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت امر مسلمین جهان چون خورشیدی درخشنده و بی‌‎نظیر همچون امام فقید و راحل، بنیانگذار انقلاب اسلامی، در حال رقم زدن آینده تابناک کشور و جهان اسلام است و نیز فرزند سرباز دیگر شما سردار قاآنی امروز در جایگاه حساس و مهم فرماندهی سپاه قدس راه و مشی سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را در حفظ ثبات و امنیت منطقه و پاکسازی آن از لوث تروریست‌های افراطی و تکفیری و دفاع از حرم اهل بیت و آزادی قدس از چنگال اشغالگران کودک‌کش صهیونیست و فرماندهی رزمندگان بدون مرز اسلام تداوم می‌بخشد.

اکنون در اولین آزمون مهم و سرنوشت‌ساز تشکیل مجلسی در تراز گام دوم انقلاب باید مثل همیشه، پرچمداری خود را در اصلح‌گزینی و سپردن امانت مهم و ثقیل وکالت مردم به اهلش اثبات و افرادی در سطح بالا را برای مجلس انتخاب نمایید.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی مرکب از عناصر و شخصیت‌های دغدغه‌مند نسبت به مشکلات شما مردم عزیز از ظرفیت‌های ده‌ها تشکل سیاسی و ده‌ها تشکل فرهنگی و اجتماعی مردمی از جوانان انقلابی و ده‌ها نفر فعالان بانفوذ عرصه‌های علمی، دانشگاهی و حوزوی و معتمدین مورد وثوق مردم در مساجد و محلات، با درک و شناخت دقیق از مشکلات اقتصادی و کاستی‌ها و ضعف‌های موجود کشور بر اساس نگاهی آسیب‌شناسانه از وضع موجود و توجه به افق روشن آینده انقلاب اسلامی در دولت‌سازی و جامعه‌سازی اسلامی برای تحقق تمدن نوین اسلامی و تامین انتظارات و مطالبات به حق شما مردم عزیز، تلاش کرد تا زمینه شکل‌گیری مجلسی قوی و در تراز دهه پنجم انقلاب را که بتواند در جهت حل مشکلات کشور بهتر از گذشته ایفای نقش نماید، به سرانجام رساند .

اینک همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در آستانه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، نتیجه بررسی‌های دقیق و کارشناسانه خود را برای معرفی نامزدهای اصلح و در تراز گام دوم انقلاب به شما مردم عزیز اعلام می‌نماید.

الف) - شاخص گرانی در ارزیابی نامزدها

این شورا با تشکیل کارگروهی از کارشناسان باتجربه و جوان از اضلاع چهارگانه سیاسی و فرهنگی اجتماعی، معتمدین و فعالان حوزه و دانشگاه براساس رهنمودهای امام و رهبری قوانین موضوعه، شاخص‌های قابل سنجه و اندازه‌گیری کیفی و کمی را بدون هیچ ذهنیت و تعصبات گروهی و جناحی تدوین و پس از تصویب شورای مرکزی توسط کارگروه تخصصی انتخابی به صورت عادلانه، منصفانه و متعهدانه از طریق بررسی برنامه و کارنامه و مصاحبه حضوری با 50 نامزد توانست 20 نفر دارای امتیازات بالا از تدین و کارآمدی را به مجمع عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب معرفی نماید.

طبق بررسی‌ها تمامی این 20 نفر که در بین آنان 10 نفر با تجربه اجرائی و سیاسی و10 نفر از جوانان کارآمد و متخصص که یک سوم کل آنها نیز از بانوان بودند: 1- به مسائل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و امنیتی کشور و حوزه انتخابیه آگاه بودند. 2- با سیاست‌های کلان و ابلاغی رهبر معظم انقلاب برای اداره کشور و قانون‌گذاری آشنا بودند. 3- التزام عملی آنها به اسلام و ولایت و نظام اسلامی اثبات شده بود. 4- از کارآمدی علمی و تخصصی کافی و لازم برای قانون‌گذاری و نظارت بر مجریان و پیگیری مطالبات مردم برخوردار بودند. 5- از سلامت اخلاقی، پاکدستی اقتصادی، روحیه و تفکر انقلابی و مردمی برخوردار بودند. 6- در مواضع سیاسی و اجتماعی خود در قبال مسائل مهم و سرنوشت‌ساز کشور و نظام اسلامی در عین آزاداندیشی با مواضع رهبر معظم انقلاب و اسلام و قانون اساسی زاویه نداشتند.

به یقین شناخت چنین سرمایه‌های انسانی ارزشمندی از جوانان و تجربه اندوخته‌های این شهر غنیمتی گران‌سنگ برای استان محسوب می‌گردند که قطعا به علت محدودیت کرسی‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی امکان بهره‌‎گیری از همه آنها میسر نبود و باید از آنان در دیگر سنگرها استفاده مطلوب شود.

شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب استان خراسان رضوی از میان تشکل‌های سیاسی و فرهنگی، اجتماعی و فعالان حوزه و دانشگاه و معتمدین محلات و مساجد و حاشیه شهر مشهد که 1- به مبانی و ارزش‌های انقلاب پایبند 2-به قانون اساسی و اسلام و ولایت ملتزم 3- به تقوای دینی و سیاسی اشتهار 4- به جهت‌گیری گام دوم انقلاب معتقد 5- به همدلی، هماهنگی و وحدت نیروهای انقلاب معتقد و از فردگرایی و تک‌روی پرهیز می‌کنند،
مجمع عمومی 360 نفره‌ای را تشکیل و در یک جلسه 10 ساعته ضمن شنیدن برنامه‌ها، توانمندی‌ها و دیدگاه‌‎های یک یک20 نامزد دارای امتیاز بالا در زمینه مسائل کشور و مجلس و حوزه انتخابیه مشهد، توانستند پنج نفر از آنان را جهت اعلام فهرست مورد حمایت شورای ائتلاف به مردم عزیز در یک فرایند شفاف و با حضور تمام نامزدها که به صورت زنده از شبکه مجازی برای همه قابل رویت بود، انتخاب نمایند.

نامزدهای مورد حمایت به ترتیب حروف الفبا 1-حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر، 2-حجت‌الاسلام محمدحسین حسین‌زاده بحرینی، 3-خانم فاطمه رحمانی، 4- سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و 5- جواد کریمی قدوسی هستند.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان خراسان طبق بررسی‌های خود به این باور رسیده که نامبردگان فوق الف) از ویژگی‌های مورد تاکید مقام معظم رهبری برای ایفای وظیفه نمایندگی شما مردم خداجوی در مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم برخوردارند. ب) از شجاعت لازم در ابراز نظر و مواضع انقلابی در قبال مسائل کشور و دشمنان انقلاب و نظام و ولایت به ویژه استکبار جهانی برخوردارند . ج) از کارآمدی بالا و لازم برای ایفای وظیفه نمایندگی در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و امنیتی برخوردارند. د) امتحان خود را در مردمی بودن، ساده‌زیستی، پرهیز از اشرافی‌گری، عدم وابستگی به کانون‌های قدرت، ثروت، آزادگی و استقلال در رای، توجه به محرومین و مشکلات حاشیه شهر و انجام وظیفه نظارتی امربه معروف و نهی از منکر به خوبی پس داده‌اند.

ه) از موقعیت و جایگاه خود در هر مقامی سوءاستفاده نکرده و با فساد، رانت‌خواری و رابطه‌بازی مقابله کرده‌اند. و) دارای حرف و طرح‌های نو و مفید برای حل مشکلات کشور در زمینه‌های گوناگون هستند. ز)کاملا به مشکلات و ریشه‌‎ها و علل شرایط سخت فعلی کشور آگاه بوده و راهکارهای حل آن را دغدغه‌مند دنبال می‌کنند. ح) در همراهی و نصرت ولی امر مسلمین و مقام معظم رهبری در برداشتن موانع رشد و پیشرفت کشور و حفظ دستاوردهای گران‌سنگ انقلاب و تحقق بیانیه گاه دوم انقلاب دریغ و کوتاهی نخواهند کرد. ط) از شور و نشاط جوانی و روحیه انقلابی و مطالبه‌گری برخوردار بوده و در نظارت و نقد منصفانه مجریان تطمیع‌پذیر و تهدیدپذیر نیستند. ی) از میان شما مردم و از جنس مردم و درد آشنا و مدافع حقوق اساسی شما مردم هستند. ک) نسبت به انجام وظایف نمایندگی در قبال موکلین خود و این شورا پاسخگو خواهند بود.

امیدواریم با رای و انتخاب شما مردم فهیم و فرهیخته اعم از علما، دانشگاهیان، بازاریان، کشاورزان، روستاییان، کارمندان، جوانان، دانشجویان، ورزشکاران، هنرمندان و تمامی اقشار به ویژه قشر بانوان انقلابی و مومن شهرستان مشهد و کلات بتوانیم سهم خود را در ساختن ایران سربلند و قوی با مجلس قوی برای ایجاد شتاب در دستیابی به آرمان‌های انقلاب اسلامی به ویژه تمدن نوین اسلامی و تشکیل دولتی جوان، کارآمد، دست‌پاک و انقلابی سهیم و شریک باشید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات 98 شورای ائتلاف نیروهای انقلاب انقلاب اسلامی گام دوم انقلاب شما مردم عزیز استان خراسان خراسان رضوی مشهد و کلات بررسی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۲۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در آیین گرامیداشت روز شورا، گفت: شورا‌های اسلامی شهر و روستا نمادی از مردم‌سالاری دینی و همچنین ظرفیتی عظیم برای خدمت رسانی به شهروندان جامعه به شمار می‌روند که آن را باید یکی از ثمرات انقلاب شکوهمند اسلامی دانست.

وی با اشاره به آغاز طرح هادی در تعدادی از روستا‌های مهاباد، افزود: همچنین در بخش تامین مسکن مردم بیش از ۷ هزار قطعه‌زمین در بخش روستایی برای ساخت‌مسکن مردم طی ماه آینده واگذار خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: در قابل این طرح هر قطعه به یک یا چند متقاضی واگذار خواهد شد و در کنار آن نیز تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای هر واحد از طرف دولت پرداخت خواهد شد.

عباسی با بیان اینکه شورا‌ها به عنوان برگزیده مردمی احترام ویژه‌ای در بین مسئولان دارند، ادامه داد: طبق دستور قرآن‌کریم «و امرهم شوری بینهم»، مجلس شورای اسلامی، شورای استان، شهرستان، شهر، محل، بخش، روستا و نظایر اینها از ارکان تصمیم‌گیری و اداره امور کشور هستند که در راستای خدمت‌گزاری صادقانه به مردم فعالیت می‌کنند.

فرماندار ویژه مهاباد همچنین به اشاره به حوادث‌غزه و جنایات رژیم‌صهیونیستی گفت: تاکنون بیش از ۳۴ هزار نفر در سرزمین‌های اشغالی جان خود را از دست دادند که بخش اعظم آنها کودکان و زنان بی گناه هستند.

عباسی بیان کرد: جنایت‌های این رژیم غاصب باعث شده که اساتید و دانشجویان کشور‌های‌غربی نیز علیه این نسل‌کشی واکنش نشان دهند.

وی با اشاره عملیات‌موفق‌وعده‌صادق نیز گفت: طبق وعده رهبر‌معظم‌انقلاب مبنی بر تنبیه رژیم‌صهیونیستی عملیات وعده صادق در حالی موفقیت آمیز بود که بیش از ۱۰ کشور به حمایت از رژیم‌صهیونیستی آماده شده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد
  • نیروهای یگان ویژه موجب ارتقاء احساس امنیت شهروندان است
  • لیست مشترک جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات+ جزئیات
  • پیشنهاد پایداری به شانا برای تکمیل لیست در دور دوم انتخابات
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد