Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسن کوماسی ظهر چهارشنبه در جلسه توجیهی ویدئو کنفرانسی که در خصوص نحوه تنظیم و شرایط پذیرش اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال ۱۳۹۸ و با حضور مسئولان این اداره کل تشکیل شد، افزود: پذیرش درآمد مشمول مالیات و مالیات ابرازی مؤدی منوط به ارائه اظهارنامه‌های مالیاتی است که بر اساس مقررات و اطلاعات واقعی و تنظیم شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مؤدیان باید اطلاعات صحیح درآمد و هزینه خود را در اظهارنامه مالیاتیشان درج کنند چرا که این اطلاعات با بانک‌های اطلاعات مالیاتی سازمان امور مالیاتی تطبیق داده می‌شود و در صورتی که راستی اطلاعات اظهارنامه تسلیمی مؤدی تأیید نشود، اظهارنامه مورد پذیرش قرار نمی‌گیرد.

مدیرکل دستگاه مالیاتی استان تصریح کرد: در صورتی که مؤدی فعالیت اقتصادی خود را کتمان کرده باشد یا درآمد ابراز نشده‌ای از وی از طریق پایگاه‌های اطلاعاتی سازمان شناسایی شود، نام مؤدی در لیست مؤدیان پرریسک قرار می‌گیرد و ضمن اینکه درآمد ابرازی مؤدی مورد پذیرش قرار نمی‌گیرد، سازمان بر اساس میزان فعالیت و اطلاعات به دست آمده برای وی «اظهارنامه برآوردی» صادر می‌کند.

کوماسی در ادامه از مؤدیان مالیاتی استان خواست مقدمات لازم جهت تهیه اظهارنامه‌های مالیاتی مبتنی بر اسناد و مدارک مثبته را قبل از آغاز زمان ارائه اظهارنامه‌های مالیاتی عملکرد سال ۱۳۹۸، مورد اهتمام قرار دهند.

وی با اشاره به حذف شیوه رسیدگی علی الراس از نظام مالیاتی بر اساس اصلاحیه قانون مالیات‌های مستقیم مصوب ۱۳۹۴.۰۴.۳۱ از قبول حداکثری اظهارنامه‌های مالیاتی عملکرد سال ۱۳۹۸ اشخاص حقیقی و حقوقی از سال آینده بدون رسیدگی علی الراس خبر داد.

وی افزود: با توجه به حذف ضریب علی الراس از سال آینده، تعیین سود و زیان مؤدیانی که بر اساس موتور ریسک سامانه سنیم، در گروه مؤدیان پرریسک قرار گرفته‌اند بر اساس رسیدگی به اسناد و مدارک آنها انجام خواهد شدو چنانچه این مؤدیان اسناد و مدارک هزینه ا ی قابل ارائه نداشته باشند، قطعاً درآمد مشمول آنها بسیار فراتر از مبالغ سال‌های قبل تعیین خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت و لزوم آگاهی مؤدیان مالیاتی در خصوص تغییر در نحوه تنظیم و شرایط پذیرش اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال ۹۸، بر نقش رسانه‌های جمعی استان در این زمینه تاکید کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا درآمد قانون مالیات مالیاتی اظهارنامه انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مالیاتی عملکرد سال ۱۳۹۸ اظهارنامه های مالیاتی اظهارنامه مالیاتی اسناد و مدارک سال آینده علی الراس بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۲۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ بدون آرامش، قبر مارادونا حفر می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که با وجود گذشت بیشتر از سه سال از درگذشت مارادونا، او هنوز به آرامش نرسیده است و شاید اتفاقات عجیب دیگری برای این اسطوره فوتبال آرژانتین در پیش باشد که باعث نگرانی هوادارانش شده است.

مارادونا در نوامبر سال 2020 در سن 60 سالگی و بر اثر حمله قلبی از دنیا رفت و تصمیم بر این شد که در آرامگاه خصوصی بلا ویستا به خاک سپرده شود، آرامگاهی که در حومه پایتخت آرژانتین قرار داشت و دسترسی به آن برای عموم آزاد نبود.

اما حالا این احتمال وجود دارد که او بار دیگر نبش قبر شود. حداقل این درخواستی است که خانواده او دارند. آنها می‌خواهند که بقایای پیکر این بازیکن سابق تیم ملی آرژانتین به مقبره‌ای در بوینس آیرس منتقل شود و برای این کار به صورت رسمی هم اقدام کرده‌اند.

رسانه‌های آرژانتینی مدعی شده‌اند که نامه‌ای به دادگاه این کشور ارسال شده که در آن تاکید شده که مقبره یادبود دل دیز مکانی بسیار امن‌تر از محل فعلی دفن مارادوناست و این که همه مردم باید فرصت ادای احترام به بزرگ‌ترین نماد فوتبال آرژانتین را داشته باشند.

دالما، جیانینا و جانا، دختران مارادونا، به همراه ورونیکا اوجدا، همسر سابق او و مادر دیه‌گو جونیور که پسر او است، به صورت رسمی این درخواست را به ثبت رسانده‌اند.

حالا دادگاهی در منطقه بوینس آیرس مسئولیت بررسی و رسیدگی به درخواست این خانواده را برعهده دارد و باید شرایط را برای نبش قبر بدون اشکال و انجام این انتقال تحت تدابیر درست امنیتی و به صورت خصوصی و محرمانه بررسی کند.

مارادونا در تاریخ 25 نوامبر 2020 در اقامتگاه خصوصی در شمال بوینس آیرس از دنیا رفت. او چند هفته پیش از آن تحت عمل جراحی مغز قرار گرفته بود. بر اساس تحقیقات انجام شده، این احتمال وجود دارد که اشتباهات بزرگی در رسیدگی به وضعیت او در خانه رخ داده باشد.

قرار است دادگاهی در تاریخ چهارم جولای برای رسیدگی به اشتباهات دکتر لئوپولدو لوکه، آگوستینا کوساچوف و همچنین روانشناس و سه پرستار او برگزار شود. دادستانی کل این افراد را به قتل متهم کرده است. تمامی آنها این اتهامات را رد کرده‌اند. اگر این اتهامات ثابت شود، این افراد ممکن است با محکومیتی سنگین تا 25 سال زندان روبرو شوند.

دیگر خبرها

  • آمادگی حداکثری برای محافظت از گندم‌های خریداری شده در کشور
  • وضعیت هوای پایتخت چگونه است؟
  • چگونه مالیات کمتری بدهیم؟
  • زمان ارسال اظهارنامه مالیات عملکرد اشخاص حقوقی و شرکت‌ها
  • بهانه‌ طلافروشان برای عدم ثبت معاملات به پایان رسید | مبادلات طلا ساماندهی خواهد شد؟ | پاسخ سازمان مالیاتی به ابهامات صنف طلافروشان
  • بهانه‎ طلافروشان برای عدم ثبت معاملات به پایان رسید
  • آخرین وضعیت کیفیت هوای پایتخت
  • نیمه پنهان مالیات‌ستانی
  • مرگ بدون آرامش، قبر مارادونا حفر می‌شود!
  • تمدید مهلت تکمیل اظهار نامه مالیاتی