Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-07@02:29:49 GMT

تکلیف سهمیه بنزین نوروز امروز مشخص می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۲۹۵۹

صراط:

حمید قاسمی معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت سهمیه بنزین نوروز گفت: در حال حاضر چیزی مبنی بر واریز سهمیه بنزين نوروز به ما ابلاغ و مشخص نشده است.

او ادامه داد: تمامی واریزهای بنزین با دستور وزارت کشور انجام می‌شود و اگر این موضوع ابلاغ شود ما سهمیه نوروز خودروها را واریزمی‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی اضافه کرد: در حال حاضر هیچگونه تصمیمی مبنی بر بنزین سفر در نظر گرفته نشده و چیزی هم به شرکت پخش فرآوردهای نفتی ابلاغ نشده است.

آخرین تصمیمات هئیت دولت برای سهمیه بنزین ایام نوروز

قاسمی در ادامه با اشاره به تصمیم امروز هئیت دولت مبنی بر سهمیه بنزین ایام نوروز خودروها اضافه کرد: قرار است در جلسه امروز درباره این موضوع تصمیم‌گیری شود که تا آخر وقت امروز این موضوع بررسی و نتیجه آن اعلام می‌شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: بنزین نوروز سهمیه بنزین صراط پخش فرآوردهای نفتی سهمیه بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۲۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس پس از حذف این تیم از رقابت‌های جام حذفی مذاکره با بازیکنان فعلی خود را که در پایان فصل به دلیل اتمام قرارداد بازیکن آزاد محسوب می‌شوند را آغاز کرد تا آنها را پای میز مذاکره با این تیم بکشاند.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی بازیکنان فصل جاری پرسپولیس هستند که با پایان یافتن لیگ بیست و سوم می‌توانند این تیم را ترک کنند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه نیز میز مذاکره را برای تمدید قرارداد با آنها فراهم کرد تا نفراتی همچون مرتضی پورعلی گنجی و مهدی ترابی خواسته‌های خود را مطرح کنند.

با این حال اکثر بازیکنان پرسپولیس تصمیم گرفتند موضوع تمدید قرارداد را به پایان فصل موکول کنند تا ضمن تمرکز روی بازی‌های فصل جاری در خصوص آئین نامه‌های نقل و انتقالاتی جدید سازمان لیگ فوتبال نیز اطلاعات لازم را کسب کنند و سپس درباره قرارداد خود تصمیم‌گیری کنند.

درویش به تمام بازیکنانی که در پایان فصل، آزاد محسوب می‌شوند پیشنهاد تمدید قرارداد فرستاده است تا شایعه حضور سه بازیکن در لیست مازاد این تیم رد شود.

همچنین اوسمار ویه‌را سرمربی پرسپولیس نیز هیچ لیست ورود و خروجی به باشگاه ارائه نکرده است تا باشگاه با گزینه‌های خارج از لیست این تیم هم صحبتی را آغاز نکرده باشد.

کد خبر 6097192

دیگر خبرها

  • تکلیف قهرمان روز آخر مشخص می‌شود
  • تکلیف سردار آزمون با رم مشخص شد
  • اقدام عجیب وزارت بهداشت؛ تعیین سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس حجاب!
  • حماس: عملیات «کرم ابو سالم» پیامی بود مبنی بر آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟!
  • تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • اثرات تورم بر زندگی مردم با اختصاص سهمیه بنزین به نفر خنثی می شود
  • تکلیف لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد