Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@23:00:59 GMT

برتری پلیس از منظر خدمات الکترونیک در ارزیابی دولت

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۳۰۷۷

برتری پلیس از منظر خدمات الکترونیک در ارزیابی دولت

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار احمد دولت خواه افزود: سالانه دستگاه ها و سازمان های مختلف اجرایی کشور، از منظر توسعه شبکه های آی تی و  بهره مندی از فناوری های نوین ارتباطی و فرآیند مکانیزه شدن، توسط  سازمان امور اداری و استخدامی نهاد ریاست جمهوری  مورد ارزیابی قرار می گیرند.

وی ادامه داد: سال گذشته بر مبنای ارزیابی سازمان امور اداری و استخدامی نهاد ریاست جمهوری، سه نهاد؛ نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، سازمان سنجش و  سازمان امور مالیاتی کشور،  مشترکا در رقابت با  میان ۵۷ دستگاه، حا ئز رتبه برتر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات نیروی انتظامی ادامه داد: امسال، نیروی انتظامی در این ارزیابی و در رقابت با ۹۱ دستگاه،   رتبه برتر را از آن خود کرد و گوی سبقت را  ربود و حائز دریافت تقدیر نامه تعالی نیز شد.

دولت خواه اضافه کرد: کسب چنین موفقیتی در نتیجه برنامه ریزی و  تمرکز در حوزه زیر ساختی و زیر بنایی حاصل شده است؛ البته نمی توان انکار کرد که این موفقیت محصول تلاش همگانی است؛ مهندسان و کارشناسان معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات نیروی انتظامی چونان سربازان گمنام برای  تحقق اهداف والای سازمانی و خدمت به مردم  از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

وی با اشاره به موفقیت نیروی انتظامی در سایر رقابت های سازمانی در حوزه خدمات دهی الکترونیک و بهره مندی از فناوری های نوین اطلاعاتی و ارتباطی گفت: پلیس در جشنواره مالک اشتر ستاد کل نیروهای مسلح سال جاری  نیز توانست عنوان اولی در حوزه فاوایی را  از آن خود کند

دولت خواه افزود: البته معتقدیم که ظرفیت نیروی انتظامی در استخدام و به کارگیری فناوری های اطلاعاتی و ارتباطاتی و ارائه خدمات الکترونیک بیش از این است و برنامه ریزی هدفمند بتوانیم موفقیت های بیشتری کسب  و به دستاوردهای بالاتری برسیم تا روند خدمات دهی به مردم را تسهیل و تسریع کنیم.

وی با اشاره به عزم نیروی انتظامی برای تحقق هوشمند سازی تا پایان سال ۱۴۰۰ گفت: برای تحقق این هدف اولویت دار، همه توان و ظرفیت خود را به کار می گیریم و به میدان می آوریم.

برچسب‌ها فناوری اطلاعات فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فناوری اطلاعات فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران دولت فناوری اطلاعات فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران دولت نیروی انتظامی فناوری اطلاعات سازمان امور دولت خواه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۳۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری قم به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود

به نقل از شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به پلمب تعدادی از چاه‌های آب شهرداری قم اظهار داشت: متأسفانه شرکت آب منطقه‌ای در روز دوشنبه مورخ سوم اردیبهشت نسبت به پلمب کامل و انسداد ۴ حلقه چاه آب خام فضای سبز اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه این چاه‌ها متعلق به شهرداری قم بوده و سالیان سال جهت آبیاری درختان و فضای سبز استفاده‌شده است، ابراز کرد: این چاه‌ها در راستای جداسازی کامل آب شرب از آب خام بوده و قطعاً این اقدام غیرمسئولانه آب منطقه‌ای باعث نابودی کامل فضای سبز و درختان شهر خواهد شد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم ادامه داد: نگهداری از درختان و فضای سبز همواره در بیان رهبر معظم انقلاب مطرح‌شده و ایشان بار‌ها از مسئولین و آحاد مردم درخواست داشتند که در حفظ، نگهداری و پاسداری از این مظهر حیات اهتمام ویژه‌ای داشته باشند که این اقدام شرکت آب منطقه‌ای برخلاف منویات رهبر معظم انقلاب بوده و آسیب بسیار جدی به درختان، محیط‌زیست و فضای سبز شهر کریمه اهل‌بیت (س) وارد خواهند نمود.

جوادیان اضافه کرد: قطعاً تمامی مسئولیت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی این اقدام تأسف‌برانگیز بر عهده شرکت آب منطقه‌ای قم خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • هوشمندسازی خدمات حوزه مشاوره و سلامت دانشجویی با به‌کارگیری هوش مصنوعی
  • تکرار قصه حساس «گشت ارشاد» در خیابان‌ها | دولت رئیسی مدافع اصلی رویکردهای تند در حجاب | بعد از فوت مهسا امینی چه گفتند؟
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • تجلیل پلیس ازراننده تاکسی که به بانوان باحجاب خدمات رایگان می دهد
  • موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر
  • واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری قم به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • اصولگرایانِ منتقد «گشت ارشاد»، تغییر موضع داده اند؟ /دولت رئیسی همچنان مدافع رویکردهای تند و سلبی در موضوع حجاب
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی