Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، همزمان با دهه مبارکه فجر به پاس سال‌ها زحمات و فداکاری‌های سپهبد شهید  حاج قاسم سلیمانی  در هشت سال دفاع مقدس و نبرد علیه داعش، پاسگاهی در نقطه صفر مرزی به نام آن شهید والامقام نامگذاری گردید.

سرهنگ حمزه قاسمی  فرمانده هنگ مرزی سرخس در ابتدای این مراسم ضمن خیرمقدم و تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر به مدعوین گفت: بر اساس تدابیر سردار فرماندهی، نام این پاسگاه همزمان با چهلمین روز شهادت سردار دل‌ها بنام سپهبد شهید  حاج قاسم سلیمانی  نامگذاری گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: شهید والا مقام در هشت سال دوران دفاع مقدس و نبرد با داعش سال‌ها مجاهدت و فداکاری نمود و بالاخره با آرزوی دیرینه خود که شهادت بود نائل گشت؛ لذا به پاس سال‌ها جهاد و ایثار ، توسط اعضای  شورای تامین از تابلوی این پاسگاه به نام آن شهید رونمایی خواهد شد.امیدواریم که بتوانیم راه آن شهید عزیز را در دفاع از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی ادامه دهیم.

 رجبی مقدم  فرماندار سرخس درادامه این مراسم ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی مرزبانان در جهت ایجاد امنیت پایدار مرز و تبریک دهه مبارک فجر از سال‌ها مجاهدت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی تجلیل نمود و تغییر نام پاسگاه به نام این شهید را کاری به جا دانست.

در پایان این مراسم تابلوی پاسگاه مرزی به نام شهید سپهبد  حاج قاسم سلیمانی  توسط فرماندار شهرستان رونمایی گردید.   انتهای پیام//ز.گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهید حاج قاسم سلیمانی سردار دل ها دهه فجر نامگذاری پاسگاه آن شهید سال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۳۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدرضا ثبوتی  اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

 آیت الله سلیمانی روز چهارشنبه، ‌ششم اردیبهشت ماه برای انجام امور بانکی به یکی از بانک‌های بابلسر در محدوده میدان شهربانی مراجعه کرد که به ضرب گلوله نگهبان بانک مجروح و بر اثر شدت جراحات، جان باخت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • سازمان ملل و مجامع بین‌المللی، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • ایجاد بازارچه مرزی سرخس در انتظار منطقه آزادشدن
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • تمجید از پایانی که آغازگر حیات شد/نامگذاری یکی از خیابان‌های سنندج بنام آرمان بنفشی