Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@02:28:37 GMT

لیورپول در فکر تمدید قرارداد با فن دایک

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۳۸۵۱

لیورپول در فکر تمدید قرارداد با فن دایک

لیورپول قصد دارد قرارداد ویرژیل فن دایک، مدافع 28 ساله و هلندی اش را تمدید کند.

به گزارش "ورزش سه"، ویرژیل فن دایک یکی از بهترین بازیکنان لیورپول در سال های اخیر بوده و این باشگاه قصد ندارد به هیچ عنوان اجازه جدایی او را صادر کند. دیلی میل مدعی شد لیورپول آماده است تا با ارائه قرارداد جدیدی به مدافع هلندی به ارزش 50 میلیون پوند، آینده ویرژیل فن دایک را در آنفیلد تضمین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

این بازیکن ارزشمند که در ژانویه 2018 با قراردادی پنج ساله از ساوتهمپتون به لیورپول پیوست، با پیشنهادی برای تمدید به مدت پنج فصل دیگر مواجه شده است. دستمزدهای فعلی فن دایک با مبلغ 125 هزار پوند بوده که در قرارداد جدید به حدود 150 هزار پوند افزایش می یابد.

 

از زمان ورود ویرژیل فن دایک به رختکن لیورپول، این تیم دچار تحول بزرگی شده و اشتباهات خط دفاعی مرسی سایدی ها به حداقل رسیده است. همچنین خصوصیت رهبری این بازیکن در میدان تاثیر زیادی روی دیگر بازیکنان گذاشته و به همین دلیل لیورپول قصد دارد پیشنهاد جدیدی برای حفط این بازیکن به او ارائه دهد. ویرژیل فن دایک چندی قبل تا آستانه کسب عنوان بهترین بازیکن جهان نیز پیش رفت، اما در نهایت با اختلاف کوچکی نسبت به لیونل مسی به رتبه دوم بسنده کرد.

 

ویرجیل فن دایک لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ویرجیل فن دایک لیورپول ویرژیل فن دایک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۳۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ فعال‌سازی بند فسخ قرارداد برونو گیمارش مشخص شد

برونو گیمارش به مدت یک ماه با 100 میلیون پوند در دسترس خواهد بود. 

طرفداری | تیم‌های علاقه‌مند تا تاریخ مشخصی می‌توانند با 100 میلیون پوند او را به خدمت بگیرند. 

به گزارش فابریتزیو رومانو؛ برونو گیمارش در قرارداد خود بند آزادسازی به ارزش 100 میلیون پوند دارد. تیم‌های علاقه‌مند به این بازیکن می‌توانند از آخرین هفته ماه مِی میلادی تا روز آغازین آخرین هفته ماه ژوئن این بند را فعال کنند (4 خرداد تا 4 تیر). از ماه جولای و اوت، تنها با مذاکره با نیوکاسل می‌توان برونو گیمارش را به خدمت گرفت. روزهای گذشته نشریه تلگراف از علاقه منچسترسیتی و آرسنال به هافبک برزیلی نیوکاسل پرده برداشته بود. هافبک 26 ساله طی فصل جاری 4 گل و 6 پاس گل در لیگ برتر به ثبت رسانده است. 

پس از دکلان رایس؛ جنگ منچسترسیتی و آرسنال برای برونو گیمارش

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تاریخ فعال‌سازی بند فسخ قرارداد برونو گیمارش مشخص شد
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست
  • ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • خداحافظ نایکی: لیورپول با آدیداس بست
  • خداخافظ نایکی: لیورپول با آدیداس بست
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو