Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-08@17:46:16 GMT

پیامک سهمیه سوخت مسافرت نوروزی کلاهبرداری است

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۴۴۷۱

ساعت24-معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: شارژ ۲۰۰ لیتر سهمیه سوخت ویژه مسافرت‌های نوروزی کلاهبرداری است.

سرهنگ محمود خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: پیامک‌های ارسال شده با عنوان شارژ ۲۰۰ لیتر بنزین ویژه سفرهای نوروزی کلاهبرداری است.

سرهنگ خلجی افزود: در چند روز گذشته پیامک‌هایی با عنوان شارژ ۲۰۰ لیتر بنزین ویژه سفرهای نوروزی به شهروندان یکی از شهرستان‌های استان ارسال شده و در این پیامک‌ها از شهروندان خواسته شده که برای دریافت شارژ کارت سوخت خود، از طریق لینک یک سایت جعلی مبالغی را به حساب اعلام شده واریز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: بعد ار آن کلاهبرداران، متقاضیان را به درگاه‌های جعلی موسوم به فیشینگ هدایت و نسبت به برداشت غیرمجاز از حساب آن‌ها اقدام می‌کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: هموطنان همواره مراقب تله کلاهبرداران بوده و به پیامک‌هایی که از سوی مبادی غیررسمی به آن‌ها ارسال می‌شود آگاه باشند و اخبار حوزه موصوف را صرفاً از سوی خبرگزاری‌های رسمی و رسانه ملی دنبال کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ساعت24

کلیدواژه: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی نوروزی کلاهبرداری پیامک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۴۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام از تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند خبر داد و گفت: آبرسانی ۱۴ روستای باقیمانده باید هر چه سریع‌تر آبرسانی شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، سعید هژبری امروز-امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت‌_ در نشست با فرماندار هلیلان، شهردار و اعضای شورای شهر توحید و کهره و مدیر امور شهری استانداری با اشاره به اینکه هفته آینده کمیته فنی طرح جامع هلیلان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این طرح در کارگروه برنامه‌ریزی استان به تصویب خواهد رسید.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان ارشد استان نگاهی ویژه به توسعه همه‌جانبه شهرستان هلیلان و تقویت زیرساخت‌های شهری آن دارند، افزود: در بودجه اربعین، با اختصاص ماشین‌آلات و سهمیه قیر کمک‌های خوبی به شهر هلیلان شده است.

معاون عمرانی استاندار ایلام با اشاره به اینکه نحوه مدیریت سهمیه قیر یکی از ملاک‌های ارزیابی شهرداران استان است، گفت: در صورت توجیه فنی و اقتصادی، آماده ارائه تسهیلات و حمایت جهت راه‌اندازی کارخانه آسفالت و سنگ‌شکن در هلیلان هستیم.

هژبری از تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند خبر داد و گفت: آبرسانی ۱۴ روستای باقیمانده باید هر چه سریع‌تر آبرسانی شوند.

کد خبر 751237

دیگر خبرها

  • بازیکنان پرسپولیس منتظر پیامک ویژه بانکی!
  • ارسال پیامک تذکر حجاب به ۳۲۱ سرنشین خودرو
  • بازنگری سهمیه سوخت عملیات مکانیزه زراعی و باغی
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳
  • گول پیامک‌های جعلی را نخورید
  • ۳۰۰هزار وانت‌بار فاقد بیمه در نوبت بعدی اجرای طرح عدم تخصیص سهمیه سوخت
  • تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند
  • «جایزه صد میلیون تومانی» ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!
  • چطور پیامک‌های جعلی را بشناسیم؟
  • کلاهبرداری با کارت سوخت در پمپ بنزین ها | بپا سوخت ندی!