Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات فوتبال چمنی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی «جام فجر» با رژه گروه‌های ورزشی به ميزبانی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد صبح امروز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مشهد، مسابقات فوتبال چمنی دانشجویان برادر دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی از صبح امروز آغاز شد و به مدت پنج روز به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات با حضور 6 تیم ورزشی از واحدهای قوچان، سبزوار، نیشابور، بردسكن، سرخس و مشهد در زمین چمن 22 بهمن دانشگاه فردوسی مشهد انجام خواهد شد و این تیم‌ها در این مدت برای قهرمانی به رقابت خواهند پرداخت.

در آیین افتتاحیه این مسابقات علی‌اکبر یساقی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و چند تن از مدیران ورزشی دانشگاه حضور داشتند.

انتهای پیام/4103/

منبع: آنا

کلیدواژه: مسابقات فوتبال دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی مسابقات فوتبال آغاز شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۴۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل

مسابقات والیبال دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه ۲ استان‌های شمالی کشور امروز به میزبانی دانشگاه شمال آمل آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، مسابقات والیبال دانشجویان امروز با حضور تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات در محل برگزاری این مسابقات با حضور مسئولان دانشگاهی برگزار شد و سرپرست تیم های شرکت‌کننده و تیم‌های مدعو از مقابل جایگاه ویژه مسابقات رژه رفتند.

رئیس دانشگاه شمال آمل به تیم‌های شرکت کننده دراین دوره از مسابقات اشاره کرد و اظهار داشت: دراین مسابقات هفت تیم از دانشگاه استان‌های مازندران، گیلان وگلستان شرکت کردند که به صورت دوره‌ای با هم رقابت می‌کنند.

حسین رنجبر افزود: تیم‌های شرکت کننده در مسابقات در دو گروه سه و چهار تیمی با هم رقابت می‌کنند و در نهایت دو تیم از هر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کنند.

وی با بیان اینکه مسابقات به مدت یک هفته به میزبانی سالن ورزشی شمال مرعش دانشگاه شمال آمل برگزار خواهد شد یادآور شد: تیم قهرمان این دوره از مسابقات به عنوان تیم منتخب منطقه 2 به مسابقات سراسری والیبال دانشجویان پسر دانشگاه‌ها وموسسات آموزش عالی صعود می‌کند.

رئیس دانشگاه شمال آمل همچنین یادآور شد: این دانشگاه به واسطه برخورداری از امکانات زیرساختی و سالن های مجهز میزبانی این مسابقات را برعهده گرفته است.

وی گفت: وزارت علوم به درخواست دانشگاه شمال این میزبانی را به این واحد دانشگاهی واگذار کرد.

 رنجبر گفت: شهرستان آمل یکی از قطب‌های اصلی والیبال کشور بوده و والیبال دراین شهرستان از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است.

وی افزود: برگزاری این مسابقات در سطح دانشجویی به شناسایی استعدادهای جدید و معرفی به تیم‌های شرکت کننده درلیگ  والیبال منجر می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی، رتبه دوم کشور در جذب نخبگان به دانشگاه فرهنگیان
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • رادین مشهد قهرمان تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان شد
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد