Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@04:23:31 GMT

خودکفا شدن بیش‌از ٢٠٠ نفر در ایرانشهر

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۴۸۰۴

خودکفا شدن بیش‌از ٢٠٠ نفر در ایرانشهر

محمدعلی تراقویی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از برنامه‌های کمیته امداد و بهزیستی ایرانشهر توانمندسازی، توسعه کسب و کار مشاغل خرد و خانگی است که جایگاه صنایع دستی در بین طرح‌های خانگی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. 

وی با بیان اینکه با راه‌اندازی کارگاه‌های صنایع دستی بویژه سوزن دوزی زمینه خودکفایی مددجویان ایرانشهر فراهم شده است افزود: توسعه صنایع دستی در راس برنامه‌های کمیته امداد برای اشتغالزایی مددجویان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره بهزیستی ایرانشهر نیز گفت: بخش صنایع‌دستی با توجه به اینکه به سرمایه اولیه کمی نیاز دارد می‌تواند بسیاری از مشکلات بیکاری در روستاها و شهرهای کوچک را رفع کند.

ابراهیم نرماشیری افزود: تسهیلاتی در راستای توسعه کارگاه‌های صنایع دستی، ایجاد اشتغال، ایجاد فرصت‌های جدید شغلی، گسترش و توسعه صنایع دستی به مستمری بگیران پرداخت می‌شود.

وی بیان کرد: تلاش ما بر توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای مددجویان است. 

برچسب‌ها تسهیلات بانکی کمیته امداد امام خمینی (ره) اشتغال زایی خودکفایی ایرانشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی کمیته امداد امام خمینی ره اشتغال زایی خودکفایی ایرانشهر تسهیلات بانکی کمیته امداد امام خمینی ره اشتغال زایی خودکفایی ایرانشهر کمیته امداد صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۴۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

٣٨٥ هنرمند واجد شرایط صنایع‌دستی کردستان بیمه شدند

سعید نظری گفت: با توجه به اهمیت موضوع برای این اداره‌کل و نیز درخواست صنعتگران، این معاونت در پیگیری‌های بعمل آمده برای برقراری بیمه صنعتگران موفق شد با تمامی مشکلات موجود و تعداد بسیار زیاد متقاضی، شرایط را برای اجرای بیمه ٣٨٥ نفر از واجدان شرایط به سرانجام برساند.

 معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان افزود: این بیمه شده‌ها در رشته‌های صنایع دستی شامل کردی‌دوزی، البسه محلی، گلیم‌بافی، کلاش‌بافی، نازک‌کاری، منبت، معرق، خراطی، مشبک، سازسازی، دف، ارغوان‌بافی و ... فعالیت دارند.

 وی بیان کرد: هنرمندان عرصه صنایع‌دستی کردستان شهره جهانی داشته و دستان هنرمند آنان آثاری را خلق می‌کند که مایه مباهات هر ایرانی است و بر ذخیره فرهنگ و هنر جهان می‌افزایند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ٣٨٥ هنرمند واجد شرایط صنایع‌دستی کردستان بیمه شدند
  •  توسعه گردشگری با مشارکت مردم میسر می‌شود
  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • ایجاد کد تعرفه اختصاصی برای صادرات «گیوه»
  • ایجاد کد تعرفه اختصاصی برای صادرات گیوه
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • جلوی مازوت‌سوزی باید گرفته شود
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه