Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد برادران برنده سیمرغ بلورین بهترین جلوه‌های ویژه بصری جشنواره فیلم فجر، با آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین دیدار کرد.

به گزارش ایکنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، امروز 23 بهمن در دیدار با محمد برادران و تیم جلوه‌های ویژه فیلم خروج به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا که در جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت سیمرغ بهترین جلوه‌های ویژه بصری شد، اظهار کرد: خدای متعال فرموده اگر تقوای الهی پیشه کنید و برای اعتلای دین تلاش و کوشش کنید، راه‌ها را برای شما باز می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بزرگان دین هر زمان در عرصه‌های مختلف زندگی با مشکلی مواجه می‌شدند، به خدا پناه می‌بردند و همین امر سبب می‌شد تا کارهایشان پیش رفته و مشکلاتشان برطرف شود و اگر شما نیز همین روند را ادامه دهید و برای اعتلای دین بکوشید، راه‌های هزار ساله را یک شبه طی خواهید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تأکید کرد: هر چه هماهنگی خود را با دستورات دینی و الهی بیشتر کنید، یقیناً صاحب ارزشمندترین سرمایه شده‌اید و هیچ سرمایه‌ای برای شما، بالاتر از این نخواهد بود.

محمد برادران که از هنرمندان استان قزوین است نیز در ابتدای این دیدار گزارشی از فعالیت‌های تیم جلوه‌های ویژه بصری فیلم خروج ارائه کرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین جشنواره جلوه های ویژه بصری محمد برادران نماینده ولی فقیه در استان جلوه های ویژه بصری امام جمعه قزوین محمد برادران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۵۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد امام خراسان رضوی در سفر به شهرستان رشتخوار، ضمن بازدید از پروژه اشتغال و یکی از مراکز نیکوکاری بر توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، رضا سلم آبادی در سفر به شهرستان رشتخوار ضمن دیدار با امام جمعه و فرماندار، از یک طرح اشتغال، مرکز نیکوکاری و منزل مددجویی بازدید کرد.

وی با ارائه گزارش عملکرد کمیته امداد استان در دیدار با امام جمعه و فرماندار گفت: توانمندسازی مددجویان از اهداف اصلی کمیته امداد است و خط و راه ما بیانات مقام‌معظم رهبری است.

سلم‌آبادی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد هستند، افزود: لازم است مراکز در کمک به نیازمندان هم‌افزایی بیشتری با کمیته امداد داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به اینکه توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است، نیازمند یاری فرمانداری در بحث اشتغال و مسکن مددجویان و همکاری بانک‌ها جهت پرداخت تسهیلات هستیم.

وی در دیدار با امام جمعه شهرستان درخواست کرد امامان جمعه در شهرستان‌ها در کارهای فرهنگی با کمیته امداد همکاری بیشتری داشته باشند.

در ادامه محمد عباسی، رئیس کمیته امداد شهرستان رشتخوار گزارشی از عملکرد این اداره در شهرستان و مشکلات و موانع موجود ارائه کرد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • مشکلات کارگران از سر راهشان برداشته شود
  • امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • تاکید امام جمعه قزوین بر مشارکت مردم و تسهیل امر مسکن
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است