Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ پیرحسین کولیوند با تشریح آخرین گزارش حوادث جوی از روز ۱۹ تا ۲۳ بهمن ساعت ۶ صبح این مطلب را عنوان و افزود: این شمار عملیات امدادرسانی و انتقال زنان باردار توسط خودرو‌های عملیاتی اعزامی به مناطق برف گیر، سخت گذر و صعب العبور کوهستانی در چهار استان گیلان (۹۰ زن باردار)، آذربایجان شرقی (۱۲ زن باردار)، اصفهان (سه زن باردار) و اردبیل (سه زن باردار) انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد:در چهار روز گذشته و با تلاش امدادگران اورژانس ۱۱۵، ۹۸ مصدوم متاثر از حوادث جوی و اقلیمی به مراکز درمانی و بیمارستان اعزام شدند که از این شمار ۸۶ مصدوم در گیلان، ۶ مصدوم در اردبیل، ۳ مصدوم در آذربایجان غربی، یک مصدوم در آذربایجان شرقی و یک مصدوم در مازندران بوده اند.

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به آمار کل مصدومان و فوتی‌ها در حوادث جوی و اقلیمی چهار روز گذشته اضافه کرد: در مدت یادشده ۱۵۵ نفر به عنوان مصدومان و فوتی‌های این حوادث در سامانه (EOC) اورژانس ۱۱۵ ثبت و گزارش شده اند که از این تعداد ۸ نفر فوتی در استان‌های گیلان (هفت نفر) و اردبیل (یک نفر) و ۱۴۷ مصدوم در استان‌های گیلان (۹۳ نفر)، آذربایجان شرقی (۴۳ نفر)، اردبیل (هفت نفر)، آذربایجان غربی (سه نفر) و زنجان (سه نفر) بوده است. بیشتر بخوانید: ۵ کشته و ۷۸ مصدوم به‌دلیل ریزش برف و سقوط بهمن در گیلان امدادرسانی سپاه‌های استانی به مناطق برف‌گیر به سرعت عملیاتی شد/ اسکان هزاران نفر از مردم در اماکن سپاهکولیوند توضیح داد: امدادگران اورژانس ۱۱۵ در چهار روز گذشته به مصدومان حوادث جوی و اقلیمی از جمله برف و کولاک، سیل، توفان، ریزش کوه (بارش باران) خدمات متنوع فوریت‌های پزشکی را در ۱۵ استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، قزوین، کرمان، کردستان، کرمان، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران و هرمزگان ارائه داده اند.

ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی، در سوانح عمدی و غیر عمدی، حوادث غیر مترقبه و فوریت‌های پزشکی در هنگام بروز بیماری‌های نوپدید، جدید و بلایای طبیعی و انسان ساخت برای آحاد مردم یا هر ملیت و تابعیتی از وظایف و مأموریت‌های اصلی سازمان اورژانس کشور است. منبع: ایرنا لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000r64 خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 حوادث جوی مصدومیت حوادث جوی و اقلیمی آذربایجان شرقی چهار روز گذشته اورژانس ۱۱۵ زن باردار برف گیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۵۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف مینی بوس در اتوبان پبامبر اعظم ۸ مصدوم برجای گذاشت

 شادی نیا گفت: حادثه انحراف مینی بوس به مرکز ارتباطات اورژانس استان آذربایجان شرقی اعلام و چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: چهار نفر از مصدومان بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان بستان آباد و چهار نفر از آنها به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز منتقل شدند.

رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه این مینی بوس از مسیر منحرف شده و به تل خاک برخورد کرده است گفت: سرنشینان مینی بوس حادثه دیده هواداران تیم فوتبال تراکتور بودند که برای تماشای دیدار این تیم با استقلال قصد حضور در ورزشگاه یادگار امام را داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب
  • 3 کشته در سانحه رانندگی آذربایجان شرقی / تصادف دنا با سوزوکی
  • سانحه رانندگی در جاده شبستر - صوفیان سه کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • نجات فرد سقوط کرده از ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پبامبر اعظم ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز
  • حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز | ۴ نفر مصدوم شدند
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت