Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آخرین اخبار فوتبال ایران را با هم مرور می کنیم.
به گزارش آریا، کمیته استیناف رای خود ر ا در خصوص تیم استقلال و بازیکن این تیم صادر کرد. به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، پس از اعلام رای کمیته انضباطی در خصوص درخواست استیناف باشگاه استقلال و عارف غلامی به طرفیت باشگاه سپاهان مبنی بر محکومیت باشگاه به پرداخت 150 میلیون ریال بابت تخریب صندلی ورزشگاه و شعار هواداران علیه داور و محکومیت عارف غلامی، بازیکن تیم استقلال به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی و چهار جلسه حضور در جلسات آموزشی فدراسیون فوتبال به جهت ارتکاب تخلف تحریک تماشاگران و بدرفتاری با مسئول برگزاری مسابقه با توجه به گزارش مرجع مسابقات و مستدل بودن رای تجدید نظر خواسته و بلاوجه بودن دفاعیات تجدیدنظرخواهان‌ها، با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده ، مستندا به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض، دادنامه صادره عینا تایید می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رای صادره قطعی است.

- تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در غیاب بازیکنان اصلی این تیم برگزار شد. تیم فوتبال استقلال بعد از بازگشت به تهران از ساعت 12 امروز در زمین مجموعه ورزشی انقلاب تمرینات آماده سازی خود را پگیری کرد.
*بازیکنان اصلی تیم فوتبال استقلال در بازی با الشرطه امروز استراحت کردند و بیقه بازیکنان زیر نظر کادر فنی تمرینات تاکتیکی را پشت سر گذاشتند.
* شیخ دیاباته و مهدی قائدی غایبان تمرین امروز آبی پوشان بوند.
* سیاوش یزدانی و عارف غلامی در تمرین امروز حضور داشته و در کنار نفرات ذخیره آبی پوشان تمرین کردند.
* فرشید اسماعیلی و محمد بلبلی با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت در تمرین امروز تمرین اختصاصی انجام دادند.
* آبی پوشان امروز زیر نظر نامجو مطلق و سایر اعضای کادر فنی حدود 70 دقیقه فوتبال درون تیمی انجام دادند.
تیم فوتبال استقلال روز 28 بهمن ماه به مصاف الاهلی عربستان می‌رود.

- تیم تراکتور در هفته نوزدهم لیگ برتر مهمان گل‌گهر بود و توانست در دقایق پایانی، بازی باخته را با نتیجه تساوی عوض کند اما مهمترین اتفاق پیرامون این بازی، پیدا شدن سرنگ‌های مصرف شده در رختکن تیم تراکتور بود که سروصدای زیادی به پا کرد. حیدر افسری مدیر رسانه‌ای تیم گل‌گهر در این خصوص گفت:
این اتفاق نه به باشگاه گل‌گهر و نه به هیأت فوتبال استان کرمان مربوط می‌شود. باشگاه ما چنین رفتاری را تایید نمی‌کند و هیأت فوتبال استان هم به آن واکنش نشان داد. بعد از بازی هم در سیرجان نبودم که این ماجرا را پیگیری کنم چون به تهران رفتیم و نمی‌دانم این اتفاق واقعی بوده یا ساختگی، اما در هر صورت اگر اتفاقی هم افتاده باشد بر عهده مسئول رختکن و فردی که  آنجا کار می‌کرده، است.
افسری ادامه داد:
هنوز فرصت نکرده‌ام با سرپرست با مسئول دیگری از تیم تراکتور صحبت کنم و ببینم نظر آن‌ها چیست اما به اعتقاد من تیمی که در لیگ برتر است، اگر هم این کار را هم انجام بدهد وسایل خودش را جمع می‌کند. تیم‌های لیگ یکی و لیگ دویی هم اگر زمانی برای بازیکنانشان از آمپول‌های تقویتی یا مسکن استفاده کنند، هنگام خروج از رختکن آن‌ها را جمع می‌کنند، چه برسد به تیمی که نامدار است و در لیگ برتر بازی می‌کند.
مدیر رسانه‌ای تیم گل گهر در مورد اینکه چه زمانی متوجه این اتفاق شده‌اند، گفت:
ما روز بعد از بازی متوجه این ماجرا شدیم، چون بعد از مسابقه در شوک بازی و بسیار ناراحت بودیم و حتی گوشی‌های خودمان را هم خاموش کرده بودیم. روز بعد در فضای مجازی فیلم آن را دیدم و در همان لحظه هم اولین برداشتم این بود که اگر هم تیمی چنین کاری کند، مدرکی از خودش به جا نمی‌گذارد. به هرحال این اتفاق به اداره کل ورزش جوانان استان مربوط است، چون آن نفری که در ورزشگاه امام علی سیرجان کار می‌کند نیروی باشگاه یا هیات فوتبال نیست اما باشگاه گل‌گهر پیگیر است که اگر چنین کاری را انجام داده حتما برخورد جدی با او صورت بگیرد.

- وضعیت مصدومیت مهدی قائدی، مهاجم تیم فوتبال استقلال که در دیدار با الشرطه عراق آسیب دید، امروز مشخص خواهد شد. پس از بازگشت تیم فوتبال استقلال از اربیل عراق، کادر پزشکی استقلال برای بررسی وضعیت مصدومیت مهدی قائدی خیلی زود دست به کار شد و از مهاجم مصدوم استقلال MRI گرفتند. کادر فنی استقلال نیز از تیم پزشکی خواسته است تا میزان مصدومیت و دوری این بازیکن از تمرینات گروهی را اعلام کنند. تیم پزشکی استقلال قرار است امروز (چهارشنبه) پس از جواب MRI، میزان مصدومیت قائدی را اعلام کند. گفته می‌شود مصدومیت قائدی از ناحیه همسترینگ بوده و احتمال دارد سه هفته دور از میادین باشد.
شیخ دیاباته، فرشید اسماعیلی، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، امیرحسین کارگر، محمد بلبلی و مهدی قائدی مصدومان استقلال هستند. داریوش شجاعیان و محسن کریمی نیز در نیم‌فصل اول مصدوم شدند و رباط صلیبی پاره کردند.

- بازیکن فرانسوی تراکتور در انتظار نامه فسخ خود با این باشگاه است اما تراکتور رضایت نامه وی را صادر نمی کند. کوین فورچونه با عنوان گرانترین بازیکن تاریخ لیگ برتر، این فصل به تیم تراکتور ایران اضافه شد اما به تدریج با عملکرد غیر قابل قبولش به حاشیه رانده شد. این بازیکن در نهایت ایران را ترک کرد و حاضر به بازگشت به تیم تراکتور نشده است. باشگاه تراکتور هم همچنان از صدور رضایتنامه این بازیکن فرانسوی خود خودداری می کند و قراردادش را فسخ نمی کند.
سایت maligue2 فرانسه در خصوص آخرین وضعیت این بازیکن نوشت:
فورچونه هنوز در انتظار دریافت نامه فسخ قراردادش با باشگاه ایرانی است. در حالی که او می توانست در نقل و انتقالات زمستانی به تیم سابق خود بازگردد اما در نهایت این اتفاق نیفتاد چون هنوز نامه اتمام همکاری اش با تراکتور را نگرفته است. این بازیکن می داند که بازگشتش به تیم ترویس فرانسه به خاطر جذب هیون جون سوک منتفی است.

- تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری دوستانه مقابل الشحانیه قطر به برتری رسید. به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری دوستانه برابر الشحانیه، با 8 گل به برتری رسید. امید عالیشاه (17) اوساگوآنا (19) مهدی عبدی (20)  سعید حسین پور (35 و 65) آنتونی استوکس (62 و 67)  و امیر روستایی (3+90) گلهای پرسپولیس را در این دیدار به ثمر رساندند.
گل‌محمدی در این دیدار تیمش را با ترکیب بوژیدار رادوشویچ، سیدجلال حسینی، احسان حسینی، سیامک‌ نعمتی، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، سعید حسین‌پور، امید عالیشاه، مهدی عبدی، آنتونی استوکس و اوساگونا به زمین فرستاد.
* مهدی ترابی که شب گذشته به دلیل آسیب دیدگی از زمین خارج شد امروز زیر نظر کادر پزشکی تیمش به صورت اختصاصی تمرین کرد. کادر پزشکی این تیم در تلاش است ترابی را به بازی با الشارجه برساند.
* یک زوج هوادار پرسپولیسی که از لندن به قطر سفر کرده‌اند و روز گذشته بازی پرسپولیس و الدحیل را نیز تماشا کردند، امروز هم در ورزشگاه السد این بازی دوستانه را هم به تماشا نشستند و با اعضای تیم فوتبال پرسپولیس عکس‌ یادگاری گرفتند.
گفتنی است، رامین رضاییان در این بازی غایب بود.

- هافبک پرسپولیس امروز بطور اختصاصی زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد. تیم فوتبال پرسپولیس امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف الشحانیه قطر رفت. در این دیدار، بازیکنان پرسپولیس که حضور ثابت در ترکیب روز گذشته این تیم مقابل الدحیل قطر داشتند به ریکاوری پرداختند. همچنین مهدی ترابی که در پایان نیمه اول بازی دیروز سرخ ها دچار آسیب دیدگی شد به دویدن و راه رفتن دور زمین و تمرین اختصاصی پرداخت.
حقیقت پزشک پرسپولیس درباره میزان مصدومیت هافبک این تیم اظهار داشت:
تلاش می کنیم ترابی را به بازی با الشارجه امارات برسانیم و هر چه زودتر او را برای تمرینات گروهی در اختیار کادر فنی قرار دهیم.

- طبق اعلام پایگاه الریاضیه عربستان مهاجم سوری الاهلی مشکلی برای بازی مقابل استقلال ندارد. پایگاه الریاضیه عربستان از حضور عمر السوما مهاجم سوری الاهلی در دیدار حساس این تیم برابر استقلال خبر داد.
طبق اعلام برخی منابع عمر السوما مهاجم سوری الاهلی آمادگی حضور در مسابقه برابر استقلال ایران در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا را خواهد داشت. مسابقه‌ای که روز سه‌شنبه هفته آینده در کویت برگزار می‌شود. السوما مراحل درمانی خودش را پس از مصدومیت سپری کرده و برای حضور در تمرینات گروهی تیم آماده می‌شود.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قائدی ترابی الدحیل تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال مهاجم سوری الاهلی فدراسیون فوتبال میزان مصدومیت تمرینات گروهی زیر نظر کادر تمرین امروز تیم تراکتور عارف غلامی مهدی قائدی کادر پزشکی آبی پوشان لیگ برتر کادر فنی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۵۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال تهران در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام رو در روی هم قرار گیرند. «رافائل سیلوا» مدافع برزیلی آبی‌ها به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ کماکان از تمرینات به دور است و دیدار با تراکتور را از دست خواهد داد. این مدافع برزیلی امکان دارد که در بازی هفته بیست و ششم برابر ذوب آهن که دوشنبه ۱۷ اردیبهشت نیز برگزار می‌شود، غایب باشد.

آرمین سهرابیان دیگر مصدوم تیم استقلال بود که روند درمانی را به خوبی طی کرده و به بازی با تراکتور می‌رسد و در صورت صلاحدید جواد نکونام سرمربی استقلال، می‌تواند برای تیم خود به میدان برود.

تیم‌های استقلال تهران و تراکتور از ساعت ۱۷ به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر 6090190

دیگر خبرها

  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • عکس‌| مصدومیت ستاره پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳