Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هفته چهارم تا ششم از دور برگشت بیست و پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو لیگ دسته اول مردان کشور جام نقش جهان در تهران برگزار شد و در نهایت باشگاه یزدان رشت به دو پیروزی متوالی دست یافت.

محسن سترگی افزود: با توجه به بازیهای انجام شده نماینده گیلان در هفته چهارم برابر تیم هیات تکواندو شهرستان نظرآباد و در هفته ششم برابر تیم هیات تکواندو عباس آباد به برتری دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با این وجود، تیم تکواندو یزدان رشت ( چای زرینه) در هفته چهارم برابر تیم هیات تکواندو شهرستان نظرآباد قرار گرفت که در نهایت با نتیجه ۶ بر دو برابر این حریفش به برتری دست یافت.

وی بیان کرد: محمد آجورلو ، علیرضا بیگی ، امیرحسین بهرآبادی، مهدی سلطانی ، مهدی محمدی گواری و مهران ایزدپناه از تیم تکواندو گیلان در این دیدار و در اوزان مختلف برابر حریفان خود به برتری دست یافتند.

رئیس هیات تکواندو استان گیلان اضافه کرد: همچنین در هفته ششم این رقابت ها تیم یزدان رشت ( چای زرینه) به میدان رفت که در نهایت با نتیجه ۶ بر دو برابر تیم هیات تکواندو عباس آباد به پیروزی رسید.

سترگی خاطرنشان کرد: راستین خواجوی ، علیرضا نظری، یاسر حسن زاده ، سیدمحراب عبدالله زاده ، مهدی محمدی گواری و سالار کرمی از تیم تکواندو گیلان در این دیدار موفق به برتری برابر حریفان خود شدند.

در بیست و پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو لیگ دسته اول مردان کشور جام نقش جهان تیم‌ های باشگاه مقاومت، شهرداری ورامین، یزدان رشت (چای زرینه)، سامان رزم ، لوازم خانگی کن، هیات تکواندو استان کرمانشاه، هیات تکواندو شهرستان عباس آباد و هیات تکواندو شهرستان نظرآباد به صورت متمرکز در تهران با هم رقابت می کنند که تا پایان هفته ششم از دور برگشت این رقابت ها نماینده گیلان پس از تیم های شهرداری ورامین و لوازم خانگی کن در رتبه سوم جدول قرار دارد.

برچسب‌ها لیگ برتر تکواندو رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر تکواندو رشت فدراسیون های ورزشی گیلان لیگ برتر تکواندو رشت فدراسیون های ورزشی گیلان برابر تیم هیات تکواندو هیات تکواندو استان برتری دست یافت نماینده گیلان هفته چهارم مردان کشور عباس آباد چای زرینه یزدان رشت هفته ششم رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۶۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد

به گزارش "ورزش سه"، صنعت مس کرمان در دیدار معوقه هفته دوازدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، روبروی پیکان به میدان رفت که توانست با پیروزی برابر این تیم، هجدهمین برد خود را کسب و صدرنشینی خود را تثبیت کند.

عصر امروز صنعت مس در ورزشگاه شهید تجلی کرمان با درخشش علی رحیمی دروازه‌بان خود و همچنین مجتبی حیدر‌پور توانست با نتیجه 30 بر 26 پیکان را شکست دهد تا 2 امتیاز این بازی را در خانه نگه دارد.

با این پیروزی صنعت مس با 38 امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد. با این امتیاز فاصله مس با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رسید. پیکان هم همچنان با 14 در رده هشتم قرار گرفت.

هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان 10 اردیبهشت برگزار می‌شود که طی آن صنعت مس با زغال سنگ طبس و پیکان سبزوار با آلومینیوم اراک دیدار می‌کند.

دیگر خبرها

  • توقف شطرنجبازان روسیه برابر تیم های مردان و بانوان ایران
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ / سهیل موسوی به مدال طلا دست یافت
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • برتری موسوی و تقوی برابر حریفان
  • داوطلبان زن کنکور سراسری ۲ برابر داوطلبان مرد در گیلان