Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@10:52:07 GMT

استقرار ۵۰۱ صندوق رای برای انتخابات مجلس در ارومیه

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۶۲۵۸

استقرار ۵۰۱ صندوق رای برای انتخابات مجلس در ارومیه

فرماندار ارومیه گفت: مجموع صندوق‌های رای برای ارومیه و بخش‌های این شهر ۵۰۱ صندوق است که در روز انتخابات در شعبه‌های معین مستقر خواهد شد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، علیرضا ملامحمدی‌زاده، فرماندار ارومیه، امروز ۲۳ بهمن ماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: در دهه فجر امسال ۱۲۲ طرح عمرانی با اعتبار بالغ بر ۶۲۰ میلیارد تومان در ارومیه افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به حضور پرشکوه ملت ایران در حماسه ۲۲ بهمن، افزود: از تمام مردم به خاطر حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله دهه فجر و چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم بار دیگر در دوم اسفندماه شاهد حماسه‌آفرینی دیگری باشیم.
فرماندار ارومیه بیان کرد: طبق اعلام شورای نگهبان ۷۰ نفر برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تایید صلاحیت نهایی شدند و دو نفر از ماکو و آذربایجان‌شرقی حوزه انتخابیه خود را تغییر داده و یک نفر از تهران به ارومیه تغییر حوزه داده است.
وی ادامه داد: تعداد صندوق‌های اخذ رای در بخش مرکزی ۱۱۱ صندوق ، در بخش سیلوانا ۴۱ صندوق، در بخش صومای برادوست ۳۳ صندوق، در بخش نازلو ۴۰ صندوق، بخش انزل ۲۶ صندوق و در شهر ارومیه ۲۴۴ صندوق که در مجموع ۵۰۱ صندوق برای اخذ رای در روز انتخابات مستقر خواهد بود.
ملامحمدی‌زاده بیان کرد: برای اقلیت‌های مذهبی نیز ۶ صندوق در نظر گرفته شده که پنج صندوق برای آشوریان و کلدانی و یک صندوق برای ارامنه است و در ارومیه از ۲۴۴ صندوق شهری که ۲۳۳ عدد ثابت و ۶ صندوق نیز سیار  خواهد بود.
وی افزود: ۹۵ صندوق روستایی ثابت و ۱۴۷ صندوق سیار در حوزه‌های روستایی و در بخش مرکزی ارومیه ۴۹ صندوق ثابت و ۶۲ صندوق سیار مستقر خواهد بود.
فرماندار ارومیه گفت: تا کنون ۳۱ تخلف به هیات نظارت گزارش شده که بیشترین تخلفات مربوط به تبلیغات زودهنگام و پیش از موعد مقرر اعلام شده است.
وی ادامه داد: استفاده تبلیغاتی از تاکسی و اتوبوس‌های ناوگان مسافربری عمومی، دیوار نویسی و کارناوال‌های تبلیغاتی ممنوع بوده و با متخلفین برخورد خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری قرآن خبرگزاری ایکنا انتخابات مجلس شورای اسلامی صندوق رأی فرمانداری ارومیه فرماندار ارومیه مستقر خواهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۶۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود

ایسنا/لرستان استاندار لرستان با اشاره به آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات جهت انتخاب دو نماینده در حوزه خرم‌آباد و چگنی گفت: تبلیغات دور دوم از ۱۳ اردیبهشت آغاز و انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

ابوطالب شفقت روز یک‌شنبه در حاشیه شورای اداری فرمانداری خرم‌آباد با اشاره به اینکه مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی فراهم شده است، افزود: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.


استاندار لرستان افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرآیند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صدا و سیمای مرکز استان انجام خواهد شد.


وی گفت: تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنان از بامداد روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا هشت صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت ادامه می‌یابد.


شفقت افزود: امیدواریم که هریک از عوامل دخیل در این انتخابات به نحو احسن نقش خود را ایفا کرده و مردم پرشورتر از قبل به پای صندوق رأی بیایند.


دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اسامی کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس تهران
  • آمادگی ۴ حزب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در میانه و شبستر
  • آمادگی برای دور دوم انتخابات/ پیش بینی ۲۸۷ شعبه اخذ رای
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر
  • آشنایی با ۸ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • آشنایی با ۸ کاندیدای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق اخذ رای در دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود