Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی در پیامی درگذشت داریوش اسماعیلی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد اصفهان را تسلیت گفت.

به گزارش ایکنا از اصفهان، عیسی علیزاده، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی، در پیامی درگذشت داریوش اسماعیلی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد اصفهان را تسلیت گفت. در این پیام آمده است:

انالله و انا الیه راجعون
درگذشت ناگهانی برادر ارجمند، جناب آقای داریوش اسماعیلی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد اصفهان، همه دوستداران ایشان را در غم و اندوه بسیار فرو برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داریوش اسماعیلی، یکی از پرتلاش‌ترین معاونان فرهنگی جهاد دانشگاهی و منشأ خدمات بسیار در عرصه جهاد فرهنگی در اصفهان و به ویژه جامعه دانشگاهی آن استان بود. نگرش فرهنگی برآمده از ایمان و اعتقاد و جهد و سعی مخلصانه در راه اعتلای فرهنگ، ادب و هنر کشور و استان اصفهان، همواره در کارنامه زندگی درخشان و اثرگذار این برادر جهادگر خواهد درخشید و ان‌شاءالله ذخیره آخرت ایشان خواهد شد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم، اعضای محترم جهاددانشگاهی واحد اصفهان و تمامی اعضای خانواده بزرگ جهاددانشگاهی، به‌ویژه معاونت فرهنگی، رحمت و مغفرت الهی را برای ایشان مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا اصفهان پیام تسلیت جهاد دانشگاهی داریوش اسماعیلی جهاد دانشگاهی اصفهان داریوش اسماعیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۶۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند پخش می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط‌عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، مستند پرتره «ابوجهاد، پدر جهاد» ساعت ۲۰ روز سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت برای نخستین بار از شبکه مستند سیما پخش می‌شود و بازپخش آن روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد و ۱۵:۳۰ خواهد بود.

احمد جبرئیل دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین، هم‌پیمان راهبردی ایران و سوریه، عضو بیشتر ائتلاف‌های فلسطینی و مخالف رویکرد سازش و مذاکره با رژیم صهیونیستی بود. او از نظر رژیم صهیونیستی یکی از سرسخت‌ترین دشمنان این رژیم به شمار می‌آمد و به همین دلیل نیز بارها برای ربودن و ترور او تلاش شده است.

مستند «ابوجهاد، پدر جهاد» به همت گروه مستند بنیاد فرهنگی روایت فتح تهیه شده است.

دیگر خبرها

  • ۱۵ طرح جهاد دانشگاهی در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند پخش می‌شود
  • انتصاب رییس و اعضای شورای علمی و فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی
  • (ویدئو) نظر جالب داریوش ارجمند درباره خلیج فارس
  • اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند
  • ببینید | نظر متفاوت داریوش ارجمند درباره خلیج فارس
  • خلیج فارس تا ابدخلیج فارس خواهد بود/یکی ازمهم‌ترین حوزه‌های تمدنی
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی