Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@14:17:26 GMT

محورهای دلگان -ایرانشهر و دلگان - زهکلوت مسدود است

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۷۸۰۶۵

محورهای دلگان -ایرانشهر و دلگان - زهکلوت مسدود است

فرماندار دلگان گفت: به دنبال طظغیان رودخانه‌های محلی، محورهای دلگان ایرانشهر و دلگان - زهکلوت هم اکنون مسدود است و راهداران در تلاش هستند تا فردا محورها را بازگشایی کنند.

مجتبی شجاعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: 17 میلی متر بارندگی در دلگان و بیشر در ارتفاعات این منطقه ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار دلگان افزود: محورهای دلگان ایرانشهر و دلگان - زهکلوت هم اکنون مسدود است و راهداران در تلاش هستند تا فردا محورها را بازگشایی کنند.

وی ادامه داد: این میزان بارندگی خسارت به زیرساخت ها را به دنبال نداشته است و تعطیلی مدارس نیز امروز به سبب پیشگیری از حوادث احتمالی نشاشی از آبگرفتگی و سیلاب بود.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: ایرانشهر محورهای دلگان بارندگی زاهدان ایرانشهر و دلگان محورهای دلگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۸۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور روز شنبه گفت: با تلاش همکاران پلیس راهور و شهرداری تهران قسمتی از بزرگراه شهید خرازی که از بامداد امروز ۱۵ اردیبهشت به دلیل ریزش سنگ و گل و لای کوهپایه اطراف مسدود شده بود، پاکسازی، شست‌وشو و ایمن سازی شد و از دقایقی قبل محدودیت‌های اعلام شده در آن رفع و تردد در این مسیر امکان پذیر شد.

وی افزود: البته بزرگراه شهید اردستانی به علت سیلاب شب گذشته همچنان مسدود بوده و تردد در محدوده غربی این بزرگراه با محدودیت مواجه است.

سرهنگ موسوی پور تاکید کرد: زمان بازگشایی و رفع محدودیت‌های این مسیر فردا ۱۶ اردیبهشت ماه اطلاع رسانی خواهد شد؛ لذا شهروندانی که قصد تردد در بزرگراه اردستانی را دارند تا اطلاع ثانوی از مسیر‌های جایگزین تردد کنند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی
  • مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است
  • محور بندر امام ـ آبادان بازگشایی شد
  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • بازگشایی محورهای مواصلاتی روستاهای بخش کن
  • آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد
  • آخرین اخبار از وضعیت ترافیکی راه‌هایی کشور امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت/ کدام محورها مسدود است؟
  • تلاش برای هدایت آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی در جاده‌های لرستان
  • تردد روان در محورهای شمالی کشور
  • آخرین وضعیت تردد در جاده های شمال ؛ شلوغ یا خلوت، بارانی یا خشک؟