Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علی خاتمی و فتح الله حقیقی ابتدا از واحدهای کیمیا زیست پارسیان (تولید کننده دارو)، سپهر پلاستیک(تولید وسایل پلاستیکی و بطری)، تدبیر فرآیند کار زنگان(تولید اسید سولفوریک)، کیمیا نوآوران زنگان(تولید اسید سولفوریک) و ملات خشک آندیا در شهرک صنعتی نوآوران زنجان بازدید کرد.

واحد کیمیا زیست پارسیان تولید کننده انواع داروی گوارشی و موثر بر چربی خون با میزان سرمایه گذاری ۳۷۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳۸ نفر تا پایان امسال افتتاح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تدبیر فرآیند کار زنگان، تولید کننده اسید سولفوریک با سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳۰ نفر ، واحد کیمیا نوآوران زنگان تولید کننده اسید سولفوریک با سرمایه گذاری ۴۷۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳۰ نفر آماه افتتاح تا پایان امسال است.

امام جمعه و استاندار زنجان سپس با حضور در شهرک صنعتی شماره یک زنجان از واحدهای صنعتی آلفا ماشین پویا، تولیدکننده ماشین آلات صنعتی مورد نیاز واحدهای روی، مس و آهن و تولید گستر راسپینا، تولیدکننده لنت ترمز خودرو و قطعه گستر راسپینا، تولید قطعات جانبی لنت ترمز بازدید کرد.

ایشان در ادامه با حضور در شرکت جِی تی آی پارسیان j.t.i از این واحد تولید سیگار با حدود ۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خارجی(ژاپن) انجام شده، بازدید کردند.

بازدید از واحد تولیدی اطلس‌جین در صایین‌قلعه که تا پایان سال افتتاح می‌شود، واحدهای احیا شده پیشرو لنت کاسپین و زرتاکدارن در شهرک صنعتی خرمدره، پنج واحد نساجی احیا شده با عنوان گروه صنعتی نیکو در ابهر، واحد احیا شده چینی هیس در ابهر و واحد احیا شده پودر تخم مرغ معجزه در هیدج نیز از دیگر واحدهای تولیدی مورد بازدید امام جمعه و استاندار زنجان بودند.

واحد اطلس‌جین صایین‌قلعه با سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال حجم سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال برای ۵۰۰ نفر، ظرفیت تولید سالانه ۳۶ میلیون مترمربع پارچه جین را داشته و ۸۱ میلیون مترمربع تکمیل کالای جین و ۴۱ میلیون مترمربع رنگرزی پارچه انجام می‌دهد.

مجتمع فولاد البرز ناب آرش ابهر با ۲۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال برای ۹۰۰ نفر، ظرفیت تولید سالانه، یک میلیون تُن شمش فولاد را دارد.

 واحد نورد فولادکاران افق ابهر نیز با ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال حجم سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال برای ۱۵۰ نفر، سالانه ۳۰۰ هزار تُن مفتول فولادی تولید می‌کند.

 این واحدها شامل پویا ریس ابهر، سپهر پلاستیک پدیده زنجان و کاسپین اسید شمال‌غرب زنجان به ترتیب با ۷۷۸ ، ۷۰۰ و ۳۱۱ میلیارد ریال حجم سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال برای ۸۵ ، ۱۱۰ و ۶۵ نفر هستند و محصولات تولیدی این واحدها نیز به ترتیب بیش از ۹۱ هزار تُن پارچه، ۱۶ هزار تُن انواع بطری و قطعات پلاستیکی و ۱۰۰ هزار تُن اسید سولفوریک است.

کنسانتره آهن ققنوس آسیا زنجان، فاز سولفوناسیون پاک‌حیات ابهر و نیک‌ریس زنجان به ترتیب با ۲۵۰ ، ۲۳۹ و ۱۳۰ میلیارد ریال حجم سرمایه‌گذاری به ترتیب برای ۱۵ ، ۵۰ و ۲۵ نفر شغل ایجاد می‌کنند.

فعالیت این واحدها نیز به ترتیب سالانه ۳۰ هزار تُن کنسانتره آهن و ۳۵ هزار تُن سدیم لوریل اِتر سولفات و اسید سولفونیک تولید کرده و ۲ هزار تُن بافندگی انجام می‌دهد.

واحد صنعتی چینی هیس ابهر نیز توسط سرمایه‌گذار جدید احیا شده است که با ۷۰۰ میلیارد ریال حجم سرمایه‌گذاری و ایجاد ۷۰ شغل به چرخه تولید بازمی‌گردد و محصول تولیدی آن سالانه ۶ هزار تن چینی و بلور است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام جمعه ژاپن سرمایه گذاری سیگار نساجی انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی امام جمعه و استاندار زنجان میلیارد ریال و اشتغالزایی میلیون مترمربع اسید سولفوریک شهرک صنعتی تولید کننده زنگان تولید احیا شده تا پایان هزار ت ن ن تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۸۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست یزد، طی پایش‌های شبانه از واحدهای صنعتی شهرستان اردکان که با حضور اعضای تیم پایش آن شهرستان صورت گرفت فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در شهرک صنعتی متوقف و مدیر متخلف به مراجع قضائی معرفی شد.

همچنین با صدور اخطاریه نهایی برای یک واحد صنعتی سرامیکی به سبب نداشتن سیستم‌های کنترل آلودگی و عدم مدیریت پسماند، توصیه‌های لازم به مدیر واحد جهت رفع نواقص و رعایت قانون هوای پاک طی مهلت قانونی ابلاغ شد.

حسب ضوابط حاکم، در صورت عدم اجرای اینگونه واحدها به تعهدات خود پس از اتمام مهلت تعیین شده، ضمن توقف فعالیت، پرونده قضائی تشکیل خواهد شد.

گفتنی است؛ در این پایش با توجه به بوی نامطبوع حاصل از تخلیه غیر بهداشتی پساب صنعتی واحدهای فرآوری کنجدی در شهرک صنعتی گزارش تخلف با مشارکت دو دستگاه متولی بهداشت عمومی شامل اداره حفاظت محیط‌زیست و شبکه بهداشت و درمان تهیه و مقرر شد پرونده قضائی تشکیل و افراد خاطی و واحدهای مورد نظر به مراجع قضائی معرفی شوند.

کد خبر 6090821

دیگر خبرها

  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • به نتیجه رسیدن حداقل ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی در کرمانشاه
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین