Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رضا اکبری با اشاره به آخرین وضعیت آزادراه و جاده قدیم قزوین-رشت در پی تلاش شبانه روزی راهداران در این دو محور اظهار داشت: در حال حاضر امکان تردد و عبور خودروها در هر دو محور برقرار است.

وی افزود: البته به طور رسمی اعلام بازگشایی نشده است. زیرا در مقاطعی از مسیر رفت و برگشت محدوده امام زاده هاشم دپو برف انجام شده است و چهار اکیپ راهداری در حال جمع‌آوری و پاکسازی این برف‌ها در هر دو سمت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین قرارگاه حمل‌ونقل و راهداری زمستانی کشور تصریح کرد: به رغم اینکه امکان تردد خودرو در هر دو سمت رفت و برگشت در هر دو محور وجود دارد اما به منظور جلوگیری از ایجاد بار ترافیکی مضاعف در حال پاکسازی کامل دپوهای برف در هر دو جاده هستیم.

اکبری بیان داشت: تا ساعاتی دیگر بازگشایی رسمی هر دو مسیر اعلام می‌شود و مردم می‌توانند از این دو محور استفاده کنند. اما هم اکنون فقط خودروهایی که در آزادراه و جاده قدیم قزوین-رشت قرار دارند می‌توانند عبور کنند.

وی یادآور شد: طی روز گذشته ۱۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری از استان زنجان، ۱۵ دستگاه از استان قزوین و ۱۵ دستگاه از مازندران، همدان، قم و تهران برای بازگشایی آزادراه و جاده قدیم قزوین-رشت اعزام شد. البته چند دستگاه ماشین‌آلات راهداری نیز بر اساس پیش‌بینی و برنامه‌ریزی از چند روز قبل از شروع بارش‌ها به این دو محور اعزام شد.

قرارگاه حمل‌ونقل و راهداری زمستانی کشور با ابتکار سازمان راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای امسال تشکیل شد که ریاست شورای سیاست‌گذاری آن بر عهده محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، ریاست قرارگاه بر عهده عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری است. همچنین رئیس قرارگاه دو جانشین دارد که رضا اکبری سرپرست معاونت راه‌های روستایی و فرعی و حیدر مطاعی معاون راهداری سازمان مسئولیت آن را برعهده دارند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا استان زنجان خودرو راهداری و حمل و نقل جاده وزارت راه و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی آزادراه و جاده قدیم قزوین رشت راه و شهرسازی دو محور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۸۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام

سیدزاهدین چشمه‌خاور  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام اظهار کرد: این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد افزایش داشته است.

وی بیان کرد: در این مدت هفت میلیون و ۹۱۵ هزار و ۳۹۴ تردد هم مربوط به وسایل نقلیه سنگین است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام یادآور شد: محور چوار - ایلام با سه میلیون و ۵۷۵ هزار و ۲۲۶ تردد یکی از پرترددترین محور‌های استان بوده است.

چشمه خاور با اشاره میزان جا به جایی کالا در بازه زمانی یاد شده (ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه) گفت: طی این مدت یک میلیون و ۴۶۹ هزار و ۶۹۲ تن کالا از طریق ناوگان حمل و نقل در این استان جا به جا شده است.

وی تاکید کرد: در فروردین سال جاری نیز بیش از یک میلیون و ۴۶۶ هزار و ۷۹ تردد بین استانی کل وسایل نقلیه ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام یادآور شد: این میزان تردد در فروردین ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد افزایش داشته است.

چشمه خاور بیان کرد: مردم می‌توانند برای ارتباط و اعلام هر گونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت با شماره تلفن ۱۴۱ در هر ساعت از شبانه روز تماس گرفته و موارد مورد نظر خود را با کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد