Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار خلخال گفت: هم‌اکنون در سطح شهرستان ارتفاع برف به بیش از ۴ متر می‌رسد و همچنین در برخی از نقاط کوهستانی این شهرستان نیز شاهد سقوط بهمن هستیم. ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۰ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

فریدون بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل، اظهار داشت: هم‌اکنون در سطح شهرستان ارتفاع برف به بیش از 4 متر می‌رسد و همچنین در برخی از نقاط کوهستانی این شهرستان نیز شاهد سقوط بهمن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز در مسیرهای کوهستانی منطقه شاهرود از سه نقطه بهمن سقوط کرده است که خوشبختانه هیچ‌گونه خسارت جانی نداشته است.

خلخال سردترین هوا در 50 سال اخیر را سپری کرد؛ هوای سرد و یخبندان تا پایان هفته در استان اردبیل ماندگار استجاده «اسالم به خلخال» همچنان مسدود است؛ بازگشایی 2 محور مواصلاتی گیلان تا امشب‌ارتفاع یک متری برف در خلخال/ تداوم کولاک تا روز چهارشنبه در شهرستان خلخا

بابایی تصریح کرد: در خود شهر خلخال با تلاش دستگاه‌های اجرایی مربوطه و دستگاه‌های امدادی توانسته‌ایم 50 درصد از معابر را بازگشایی کنیم.

فرماندار خلخال بیان کرد: هم‌اکنون 65 روستان نیز در محاصره برف قرار دارند و نیروهای امدادی نیز در تلاش هستند.

انتهای پیام/ 146/ ع

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارتفاع برف سقوط بهمن هم اکنون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۷۹۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ درصد تالاب کجی نمکزار نهبندان آبگیری شد

به گزارش خبرنگار مهر، امیر کوهستانی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به بارندگی‌های اردیبهشت ماه بیش از ۸۰ درصد از پهنه ۵ هزار هکتاری آبی تالاب کجی نمکزار آبگیری شده است.

رئیس اداره محیط زیست خراسان جنوبی بیان کرد: آبگیری ۸۰ درصد تالاب باعث کاهش ریزگردها و تغذیه سفرهای زیر زمینی خواهد شد که یک خبر خوب در حوزه محیط زیست است.

وی افزود: تالاب کجی نمک زار در ادوار گذشته یکی از تالاب‌های دائمی ایران بوده است و پرندگان مهاجر در تمام فصول در این منطقه حضور داشته‌اند.

کوهستانی با اشاره به اینکه با گذر زمان و خشکسالی‌های به وجود آمده این تالاب به صورت فصلی آبگیری می‌شود، یادآور شد: پناهگاه حیات وحش تالاب کجی نمکزار با ۲۲ هزار هکتار شامل تالاب و محدوده جنگلی است که در ۷۵ کیلومتری شهر نهبندان و در حاشیه جاده ارتباطی بیرجند - زاهدان قرار دارد.

رئیس اداره محیط زیست نهبندان با تأکید بر اینکه گز و تاغ نیز از گیاهان این تالاب است، ادامه داد: زاغ بور، هوبره، عقاب طلایی، پرستو، کبک و کلاغ سیاه نیز از پرندگان بومی و روباه، خرگوش، پامسواکی کوچک و موش خانگی هم از پستانداران موجود در تالاب کجی نمکزار شهرستان نهبندان است.

کد خبر 6092030

دیگر خبرها

  • ۸۰ درصد تالاب کجی نمکزار نهبندان آبگیری شد
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • تهران صاحب بلندترین سکو بانجی‌ جامپینگ دنیا
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل لو رفت!
  • غرق شدن مرد ۵۵ ساله سیمرغی در آب‌بندان لاله‌زار
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل
  • آیین زورخانه ای به مناسبت اولین سالگرد نکوداشت پهلوان بهمن ضیایی
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • افزایش ۲ هزار و ۸۶۵ واحدی شاخص کل بورس
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت