Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی سرآسیایی، سرمربی شهر خودرو گفت: با شرایط سخت و بغرنجی که برای میزبانی ما از رقبا در مرحله پلی‌آف اتفاق افتاد، صعودمان به مرحله گروهی، یک اتفاق بزرگ و تاریخی برای فوتبال خراسان و باشگاه شهرخودرو بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مجتبی سرآسیایی با اشاره به تقویم فشرده مسابقات این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد:

در ۲۴ روز، ۶ بازی انجام دادیم که ۵ بازی، بیرون از خانه بوده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ دیدار از این ۵ دیدار هم برون‌مرزی بوده و کیلومترها سفر هوایی داشتیم تا به محل برگزاری مسابقه برسیم.

وی افزود:

در تمام این مدت در سفر بودیم و فرصت برای هیچ تمرینی به جز ریکاوری، بازسازی بدنی و کار روی مسائل روحی‌روانی بازیکنان باقی نماند. این تقویم و نحوه برگزاری مسابقات شهرخودرو، ظلم آشکاری به این تیم است، اما چگونه می‌توانیم پیگیر حق خود باشیم؟ گرچه کارنامه ما نشان می‌دهد که اهل گلایه و شکایت نیستیم و همواره سعی کرده‌ایم مشکلات ریز و درشت را به خوبی مدیریت کنیم تا کمترین آسیب را ببینیم اما دیگر واقعا شرایط سخت و بغرنج شده‌است.

سرآسیایی با اشاره به بازی سنگینی که تیمش برابر الهلال داشته، خاطرنشان کرد:

بلافاصله پس از بازی سخت مقابل الهلال که مدافع عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیاست، باید آماده رفتن به ازبکستان و بازی با پاختاکور، قهرمان لیگ این کشور شویم. به خاطر ظلم به تیم‌های ایرانی، باید مهمترین و حساس‌ترین بازی‌ها را به صورت متوالی در خانه رقبا برگزار کنیم.

 

سرمربی تیم شهرخودرو تاکید کرد:

 

پاختاکور در نخستین دیدار، در شرایط عجیب و غریبی میزبان حریفش بود ، منظورم وضعیت زمین چمن ورزشگاه بود که به دلیل بارندگی مساعد برگزاری بازی نبود و ماهم در همین زمین باید با آنها بازی کنیم. در چنین شرایطی برای هم‌گروه ما که اصلی‌ترین رقیب برای صعود محسوب می‌شود، ما باید دست به دعا برداریم تا شاید لطف AFC شامل حال تیم‌های ایرانی شود و با استفاده از حق میزبانی، در دور برگشت در ۲ دیدار در مشهد به میدان برویم. حتی دیگر به استفاده از این حق مسلم هم امیدی نداریم.

سرآسیایی با تاکید بر اینکه الهلال یکی از قدرتمندترین تیم‌های آسیاست، خاطرنشان کرد:

بازیکنانم در بازی با الهلال از جان مایه گذاشتند، اما اگر سختگیری بیشتری در انجام دستورات تاکتیکی داشتند، معتقدم می‌شد نتیجه بهتری بگیریم. با توجه به اینکه استفان کوزین چندسال در کشورهای عربی مربی‌گری کرده، شناخت خوبی از حریف داشتیم و سعی کردیم در جلسات متعدد و بسیارطولانی آنالیز، با بهترین سیستم و ترکیب وارد زمین شویم.

وی گفت:

با شرایط سخت و بغرنجی که برای میزبانی ما از رقبا در مرحله پلی‌آف اتفاق افتاد، صعودمان به مرحله گروهی، یک اتفاق بزرگ و تاریخی برای فوتبال خراسان و باشگاه شهرخودرو بود. با احترام به نظر تمامی کارشناسان، باید بگویم که شرایط متفاوت و خاص این قبیل مسابقات را فقط کسانی درک می‌کنند که از نزدیک آن را لمس کرده‌اند.

سرآسیایی ضمن تمجید از دکتر حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو تاکید کرد:

در این شرایط خاص اقتصادی، باشگاه و به ویژه شخص دکتر حمیداوی، تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا با یک برنامه‌ریزی ایده‌آل، اجازه ندهند سفرهای متوالی، به کیفیت تیم آسیبی بزند. همچنین باید از ایشان تشکر کنم که با وجود گرفتاری و مشغله زیادی که دارند، کنار ما در اردوها حضور دارند. این حضور تاثیر بسزایی در شرایط روحی‌روانی تیم دارد و مشکلات را به حداقل می‌رساند. جا دارد از ایشان و مدیریت باشگاه تشکرو قدردانی نمایم.

سرمربی تیم شهرخودرو خراسان در پایان گفت:

تمام اعضای باشگاه با تمام توان و تمرکز، برای اعتلای نام خراسان درحال تلاش هستند و با وجود تمام مشکلاتی که هست، تمام انرژی خود را برای شادکردن قلب هواداران و مردم خوب مشهد و خراسان به کار گرفته‌اند. از مسئولان شهری و استانی انتظار می‌رود حمایت به مراتب بیشتری از یک مجموعه خصوصی که برای استان، تاریخ‌سازی بزرگی انجام داده و درگیر یک نبرد ورزشی و اجتماعی کاملا نابرابر داخلی و خارجی می‌باشد، داشته باشند

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا شهرخودرو شهرخودرو لیگ قهرمانان آسیا مجتبی سرآسیایی اتفاق بزرگ و تاریخی باشگاه شهرخودرو مجتبی سرآسیایی شرایط سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۰۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: تمام تمرکز ما روی بازی با تایلند است/ با کمترین اشتباه نمایش خوبی ارائه می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید شمسایی در نشست خبری قبل از دیدار فینال جام ملت‌های آسیا مقابل تایلند میزبان این دوره از رقابت‌ها گفت: ما برای رویارویی با تایلند با تمام تمرکز به زمین ‌رویم که با کمترین اشتباه نمایش خوبی از فوتسال ارائه کنیم. یکشنبه در تایلند تعطیل است و حتماً تماشاگران زیادی برای دیدن این بازی می‌آیند که این موضوع ما را خوشحال می‌کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پاسخ به سوالی که تفاوت قهرمانی به عنوان بازیکن و مربی در فوتسال آسیا چیست گفت: اینها دو مقوله جدا هستند، خوشحالم که در دو سال مربیگری‌ام دو بار فینال را تجربه کردم. به عنوان بازیکن معمولاً تمرکز روی خودتان است، اما وقتی مربی هستید در قبال ۸۵ میلیون هواداری که تیم ملی کشورشان را عاشقانه دوست دارند مسئول هستید.  

شمسایی با بیان اینکه تایلند تیم بسیار قابل احترامی است، گفت: هر تیمی که به این مرحله رسیده حتماً شایستگی‌اش را داشته است، من و همکارانم در تمام کنفرانس‌های خبری همیشه با احترام به حریفان بخصوص مربیان کارمان را انجام داده‌ایم، این بخشی از فرهنگ ماست اما باید تاثیر میگل رودریگو سرمربی اسپانیایی تایلند را بر رشد فوتبال این کشور با دقت دید، ما همکاریم اما فردا روبروی هم قرار می‌گیریم و حق نداریم اشتباهات دو سال پیش در کویت را مرتکب شویم. 

شمسایی در پاسخ به سوالی در مورد برنامه ایران در جام جهانی ازبکستان بیان داشت: جام جهانی فضای متفاوتی دارد، هیچ تیمی از پیش بازنده نیست و همه برای دفاع از اعتبار کشور و البته فوتسال آسیا به میدان می‌روند، تیم ملی ایران هم همینطور است اما الان تمام تمرکز ما روی بازی فینال مقابل تایلند است.

درخشانی: برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم

محمدحسین درخشانی در نشست خبری قبل از بازی فینال جام ملت‌های آسیا با تایلند گفت: صعود به فینال را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم، این مسئولیت و وظیفه ما بود، خوشحالیم که در فینال هستیم و برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم.

بازیکن تیم ملی فوتسال گفت: از اینکه تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند استقبال می‌کنیم. بازیکنان ایرانی عاشق رقابت پرفشار و پرهیجان در حضور تماشاگران هستند و این موضوع آمادگی ما را دو چندان می‌کند.

درخشانی با بیان اینکه فینال همیشه رقابتی نزدیک و حساس است، گفت: امیدوارم هر دو تیم نمایش خوبی ارائه کنند و تیمی که شایسته‌تر است پیروز میدان و در نهایت قهرمان این تورنمنت حساس شود.

او گفت: عملکرد تیم‌ها و مسابقاتی که برگزار شد نشان داد که فاصله‌ها کم شده است اما ما ایران هستیم و اینجا در فینال بهترین نمایش را ارائه خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شب فراموش نشدنی اراکی‌ها با ۱۹ گل تاریخی
  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت
  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!
  • هدیه بزرگ به چادرملو در جام حذفی
  • شمسایی: تمام تمرکز ما روی بازی با تایلند است/ با کمترین اشتباه نمایش خوبی ارائه می‌کنیم
  • (عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم
  • شروین برای مجتبی حسینی طلا شد!
  • راز لگد تاریخی کلینزمن: مقابل تراپاتونی گریه کردم!