Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی گفت: 12 اثر برتر و 36 اثر شایسته تقدیر سومین جشنواره رسانه ای ابوذر استان با حضور مسئولان ارشد استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رامین نظامی خواه در گفتگو با خبرنگاران، از برگزاری آیین اختتامیه سومین جشنواره رسانه ای ابوذر استان از ساعت 9:30 صبح فردا جمعه 25 بهمن ماه در محل تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز خبر داد و اظهار داشت: با حضور مسئولان ارشد استان از جمله نماینده معزز ولی فقیه و امام جمعه محبوب تبریز، استاندار محترم و فرمانده سپاه عاشورا از برگزیدگان جشنواره تجلیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هیئت داوران جشنواره 12 اثر برتر و 36 اثر شایسته تقدیر را از میان حدود 550 اثر پذیرفته شده در جشنواره برگزیده اند.

درخشش ستاره های آذربایجان شرقی در سپهر رسانه ای ایران

نظامی خواه گفت: 2 عنوان برتر کسب شده توسط اهالی رسانه آذربایجان شرقی در مرحله ملی جشنواره ابوذر، استانمان را در زمره برترین های امسال ابوذر قرار داده است.

لوح سپاس برای تمام صاحبان آثار

وی مشارکت قریب به 130 نفر از همکاران حدود 50 رسانه استان اعم از مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه خبری را یادآور شده و از اهدای لوح سپاس به تمام شرکت کنندگان جشنواره در آیین اختتامیه خبر داد.

برنامه ریزی برای ثبت خاطره ای ماندگار در صبح جمعه زمستانی

وی اجرای استندآپ کمدی و موسیقی در آستانه سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، پخش کلیپ کوتاهی در خصوص شخصیت جناب ابوذر غفاری بعنوان الگوی حق جویی و حق گویی، تجلیل از 4 تن از فعالان فرهنگی و رسانه ای جبهه انقلاب و قرائت بیانیه هیئت داوران و عکس یادگاری دسته جمعی شرکت کنندگان را از قسمت های پیش بینی شده در آیین اختتامیه جشنواره اعلام کرد.

گردآوری آثار برتر در قالب ویژه نامه

وی متذکر شد: بدیهی است طبق روال مرسوم جشنواره ها، اسامی برگزیدگان پیش از آیین اختتامیه اعلام نخواهد شد اما دبیرخانه جشنواره در نخستین فرصت، آثار منتخب را در قالب ویژه نامه ای گردآوری و منتشر خواهد کرد.

20 میلیون جایزه نقدی برای برگزیدگان

نظامی خواه مجموع جوایز نقدی برگزیدگان این جشنواره را 20 میلیون تومان اعلام کرده و گفت: صد البته که وسع ما برای تجلیل از همکاران ساعی و خوش ذوق محدود و ناچیز است.

وی با تقدیر از همکاری نهادها و ارگان های مشارکت کننده در جشنواره گفت: جا دارد خداقوت جانانه ای به همکاران دبیرخانه، اعضای شورای سیاستگذاری و هیئت داوران جشنواره و تمامی اساتید و دوستان بزرگواری که طی مدت چند ماه گذشته بسیجی وار راهنما و یاریگرمان بوده اند؛ عرض کنم.

گزارش فارس حاکی است، سومین جشنواره رسانه ای ابوذر آذربایجان شرقی با رونمایی از پوستر فراخوان همزمان با هفته بسیج کلید خورد و پذیرش آثار منتشره در رسانه های اجتماعی علاوه بر رسانه های جمعی و نیز اعمال تغییراتی در محورهای جشنواره از جمله افزودن موضوعات ورزشی را می توان از جمله نکات قابل اشاره آن دانست. اضافه شدن اساتید و کارشناسان ملی به هیئت داوران جشنواره برای پرهیز از هرنوع شائبه جانبداری در انتخاب آثار برتر نیز دیگر نقطه قوت این جشنواره بود که فردا با برگزاری آیین اختتامیه و معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان می دهد.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی جشنواره سازمان بسیج تبریز جشنواره ابوذر خبرگزاری فارس فارس تبریز فارس آذربایجان شرقی رسانه بسیج روزنامه میلاد حضرت فاطمه زهرا س موسیقی استندآپ کمدی سومین جشنواره رسانه ای ابوذر هیئت داوران جشنواره آذربایجان شرقی آیین اختتامیه نظامی خواه اثر برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۱۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست هماهنگی برنامه ریزی برنامه‌های نمایشگاهی آثار نفیس موزه ایران باستان در استان ها

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی در حاشیه این نشست با بیان این که نشستِ حاضر به منظور هماهنگی برای برپایی نمایشگاه آثار نفیس موزه ایران باستان در استان‌ها برگزار می‌شود گفت: از طرف وزارت خانه، ۱۱ استان به عنوان استان هدف برای انتقال اموال نفیس موزه ایران باستان، انتخاب شده است و آذربایجان شرقی هم یکی از این استان هاست که اموال مربوط به منطقه آذربایجان به خصوص سکه‌های زرین ضرب تبریز و جینی‌های آبی و سفید که در موزه آذربایجان موجود نیست، از تهران به این موزه منتقل می‌شود و از روز ۲۹ اردیبهشت که روز جهانی موزه هاست، به نمایش گذاشته می‌شود.

حمزه زاده افزود: نمایش این آثار نفیس به مدت ۳ ماه در موزه آذربایجان ادامه خواهد داشت و هموطنان به خصوص هم استانی‌ها می‌توانند از این آثار دیدن کنند.

به گفته وی، در روز جهانی موزه ها، بازدید از همه موزه‌های استان رایگان است.

وی همچنین گفت: در کنار نمایشِ اموال انتقالی از موزه ایران باستان، یافته‌های جدید باستان شناسی استان به خصوص یافته‌های بسیار مهم مربوط به تپه چمن شهرستان لیلان به مدت ۳ ماه در موزه آذربایجان به نمایش گذاشته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • چهره برتر سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • برگزاری نشست هماهنگی برنامه ریزی برنامه‌های نمایشگاهی آثار نفیس موزه ایران باستان در استان ها