Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@15:10:28 GMT

دستگیری شرور سابقه دار در سیروان

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۸۱۷۵۵

دستگیری شرور سابقه دار در سیروان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد پوزش اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مطالبه به حق شهروندان، با هماهنگی مقام قضائی، دستگیری شرور سابقه دار در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه متهم شناسائی شد، افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان در یک عملیات غافلگیرانه این فرد را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین انتظامی شهرستان سیروان گفت: این فرد دارای سوابقی از جمله سرقت، خرید اموال مسروقه، تخلفات مالی، ایراد ضرب و جرح، کلاهبرداری و ایجاد مزاحمت برای شهروندان بوده است.

سرهنگ محمد پوزش خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در راستای برقراری نظم و امنیت از همه توان و امکانات خود استفاده و با مسببان سلب آسایش مردم برخورد قاطع می‌کند.

کد خبر 4851895

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان سیروان ایلام دهه فجر راهپیمایی 22 بهمن انتخابات 98 بارش برف بوشهر انقلاب اسلامی ایران ایلام قزوین شهرکرد تعطیلی مدارس انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند گرگان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۱۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول

سرهنگ حسین نوروزی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی در یک مراسم عروسی در علی آباد کتول، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل مشخص شد در این مراسم سرنشینان یک دستگاه سواری پس از قدرت نمایی اقدام به تیراندازی کرده و از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی علی آباد کتول گفت: با اشراف اطلاعاتی و تلاش ماموران، پنج متهم شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ نوروزی خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات اولیه انگیزه خود از این اقدام مجرمانه را اختلافات شخصی و قدرت نمایی اعلام کردند.

وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • دستگیری چهار شرور در زابل
  • دستگیری چهار نفر شرور در زابل
  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند